Kunnen ze beter op Inside van Stiltskin stemmen.quote:
van Genesisquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je me vertelt welke Mike dan misschien wel
nietus!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar heb ik op gestemd.. omdat het hun beste nummer is
Paul Carrack vast ook wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Mike op zich wel kent
Nog iets harder spammen jongens!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Overigens even tussendoor: we lopen een topic of vijftien achter op vorig jaar.
dat lukte mij zonder pillen ook wel (vroeger, ooit)quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als je goede hebt (ik had een goede bron) en niet overmatig gebruikt valt het risico mee
Ik ging de dansvloer en op, en als het tijd was om naar huis te gaan kwamen ze me er weer vanaf trekken
Gelukkig zit het tempo er nu weer goed in!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Dat scheelt wel inderdaad. Maar vaak gaan ze toch voor goedkoop spul en dan is het wel gevaarlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als je goede hebt (ik had een goede bron) en niet overmatig gebruikt valt het risico mee
Ik ging de dansvloer en op, en als het tijd was om naar huis te gaan kwamen ze me er weer vanaf trekken
Gaat nog niet hard genoeg moet je zeggenquote:
Zal ik niet zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat Black het beste nummer is.
En als je de posts van Frits daarvan aftrekt? Dan lopen we eerder voor, denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
De naam zegt me niks.quote:
iddquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef HPLC het volgende:
Dit vergelijken met Genesis. Dat is 100 keer beter
We zitten hier niet bij Domino D-Day, wat zijn dit voor recordpogingenquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Jeremyquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ik niet zeggen
Maar van de 3 waar je meestal uit kunt kiezen is dat wel mijn favoriet
Wij, vrouwens, zijn diehards en volhouders. Ik ook hoor, zonder pillen, zonder alcohol, hele nacht door.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lukte mij zonder pillen ook wel (vroeger, ooit)
Deed je nou een VanPoppeltje?quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddkwam er alleen net achter dat dit het bandje van Mike Rutherford is
Ik houd niet van harddrugs, dus van een onbekende iets aannemen zou ik nooit doenquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel inderdaad. Maar vaak gaan ze toch voor goedkoop spul en dan is het wel gevaarlijk.
Een paar dagen terug ging het een stuk rustiger. De eerste nacht lag Fok er ook een paar uur uit en werd er dus niet gepost.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen we ooit achter lopen op welk jaar dan ook? De topics gaan belachelijk hard.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij, vrouwens, zijn diehards en volhouders. Ik ook hoor, zonder pillen, zonder alcohol, hele nacht door.
Troost je, ik wist het ook niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddkwam er alleen net achter dat dit het bandje van Mike Rutherford is
Is ie weer weggejaagd trouwens?quote:
Meezwoelenquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn stembanden zijn opgewarmd, Jan Richie knalt door de huiskamers straks hier
Coverde ooit Jamai en Dewi van Idols, When You Walk In The Roomquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam zegt me niks.
Het nummer ken ik toch wel nu dat koortje erbij komt. Vind het niet echt boeiend alleen
T'Pau en Roxette ook.quote:
Verstandig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van harddrugs, dus van een onbekende iets aannemen zou ik nooit doen
XTC is geen harddrugquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
XTC is dan ook de enige harddrug die mijn goedkeuring krijgt
Dit is inderdaad echt zo'n typisch Skyradio nummerquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik misschien wel t grootste schijtnummer in de hele lijst. Mijn wekkerradio kan alleen op skyradio worden afgesteld. Hoe vaak ze dit nr wel niet draaien.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef peaceman het volgende:
Ach aantal posts of topics.. who cares!
Blijkbaar toch nog mensen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef peaceman het volgende:
Dat kan niet, want ik ben bovenmatig verstandigquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Verstandig.Waren ze allemaal maar zo verstandig.
Het erge was dat ik na een maand SkyRadio nog niet wist hoe dit nummer heette, maar ik was er zo schijtziek van dat ik het eigenlijk niet meer wilde weten.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik misschien wel t grootste schijtnummer in de hele lijst. Mijn wekkerradio kan alleen op skyradio worden afgesteld. Hoe vaak ze dit nr wel niet draaien.
Teiltje...quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben bovenmatig verstandig
Het enige Wedstrijd aan deze reeks is het nummer van Bram Vermeulen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef peaceman het volgende:
Maar dat is er 1 die je niet winnen kan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het enige Wedstrijd aan deze reeks is het nummer van Bram Vermeulen.
geen van beidequote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Jongens en meisjes:
wat is nou belangrijker? Het aantal topics wat wij volspammen of het aantal plaatsen dat een nummer is gezakt?
Welk nummer natuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef HPLC het volgende:
Jongens en meisjes:
wat is nou belangrijker? Het aantal topics wat wij volspammen of het aantal plaatsen dat een nummer is gezakt?
trustenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mensen, het was me weer een woest genoegen, maar ik ga toch maar eens naar bed.
Tot morgenavonddenk ik
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
En hier een grote en een klein hitje gehad. Kwantiteit voor kwaliteit zeker?quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Gehenna het volgende:
Hij heeft gewoon 25 albums gemaakt![]()
https://rateyourmusic.com/artist/john_farnham
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Je mist QOTSAquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Welterustenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Truste en tot morgen!quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Slaap ze!quote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Trusenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Trustenquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Trustequote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Au revoirquote:Op zondag 28 december 2014 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenavonddenk ik
Je kunt er op wachten ja.quote:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 28-12-2014 om 23:47:22OOOHOHOHOOHOHHHOOHOHHOOHHOH WERE THE VOICE OF UNDERSTAINDING OOHOHHOOHOHOH #TOP2000 reageer retweet
twitter:molenth twitterde op zondag 28-12-2014 om 23:48:23@paulinthedark het is dat je een equinoxe-poppetje hebt… dus dat is +1 voor jou maar voor de rest…. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |