Kunnen ze beter op Inside van Stiltskin stemmen.quote:
van Genesisquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je me vertelt welke Mike dan misschien wel
nietus!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar heb ik op gestemd.. omdat het hun beste nummer is
Paul Carrack vast ook wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Mike op zich wel kent
Nog iets harder spammen jongens!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Overigens even tussendoor: we lopen een topic of vijftien achter op vorig jaar.
dat lukte mij zonder pillen ook wel (vroeger, ooit)quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als je goede hebt (ik had een goede bron) en niet overmatig gebruikt valt het risico mee
Ik ging de dansvloer en op, en als het tijd was om naar huis te gaan kwamen ze me er weer vanaf trekken
Gelukkig zit het tempo er nu weer goed in!quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Dat scheelt wel inderdaad. Maar vaak gaan ze toch voor goedkoop spul en dan is het wel gevaarlijk.quote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Als je goede hebt (ik had een goede bron) en niet overmatig gebruikt valt het risico mee
Ik ging de dansvloer en op, en als het tijd was om naar huis te gaan kwamen ze me er weer vanaf trekken
Gaat nog niet hard genoeg moet je zeggenquote:
Zal ik niet zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat Black het beste nummer is.
En als je de posts van Frits daarvan aftrekt? Dan lopen we eerder voor, denk ikquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
De naam zegt me niks.quote:
iddquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef HPLC het volgende:
Dit vergelijken met Genesis. Dat is 100 keer beter
We zitten hier niet bij Domino D-Day, wat zijn dit voor recordpogingenquote:Op zondag 28 december 2014 23:44 schreef Jovatov het volgende:
Jeremyquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Zal ik niet zeggen
Maar van de 3 waar je meestal uit kunt kiezen is dat wel mijn favoriet
Wij, vrouwens, zijn diehards en volhouders. Ik ook hoor, zonder pillen, zonder alcohol, hele nacht door.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat lukte mij zonder pillen ook wel (vroeger, ooit)
Deed je nou een VanPoppeltje?quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddkwam er alleen net achter dat dit het bandje van Mike Rutherford is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |