aar het liedjequote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind België helemaal niet leuk eigenlijk. Helemaal niet als vakantieland. Of ik ben niet op de goede plekken geweest.
He madquote:
Lekker bier welquote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind België helemaal niet leuk eigenlijk. Helemaal niet als vakantieland. Of ik ben niet op de goede plekken geweest.
knap hoor, dansen en fok!ken tegelijkquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Mani89 het volgende:
Hoop lekker nummers zeg deze avond, het zweet staat op mijn voorhoofd van al het dansen.
XTC is dan ook de enige harddrug die mijn goedkeuring krijgtquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De meesten met wie ik ging ook niet....Dus dat verbaast me niets.
Meestal moet je goede plekken kennen, zeker in steden als Brussel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik niet maar ik vind het wel mooiquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dit vraag ik me echt af wie erop stemt.
Absoluut.quote:
ik wel.quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk, dat is het... ik lust geen bier.
Dat is helemaal geen sinecure inderdaad!quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
knap hoor, dansen en fok!ken tegelijk
ik heb zoveel cafeïne op dat zelfs sting me niet in slaap kan zingenquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Gehenna het volgende:
Dit moet je nu toch niet draaien, vallen we allemaal in slaap
Vorig jaar deed nog iemand de salsa met z'n vriendin en postte tegelijkertijd op FOK!quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
knap hoor, dansen en fok!ken tegelijk
quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
XTC is dan ook de enige harddrug die mijn goedkeuring krijgt
Waarom zijn de bananen kromquote:Op zondag 28 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wrm staat dit hoger dan België?
Genesis- en Paul Carrack-fans o.a.quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij dit vraag ik me echt af wie erop stemt.
Waarom staat er uberhaupt iets hoger dan het meesterwerk van Henk & Henk? Rare wereld leven we in.quote:Op zondag 28 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wrm staat dit hoger dan België?
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Meestal moet je goede plekken kennen, zeker in steden als Brussel.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij wil ook wel eens een baard hebben.
pearl jamquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik de gabbers bedanken, want door hen ben ik meer bij Pearl Jam terecht gekomen
Als je maar niet zegt dat Black het beste nummer is.quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef D. het volgende:
Eigenlijk moet ik de gabbers bedanken, want door hen ben ik meer bij Pearl Jam terecht gekomen
Ik eis kamervragen!quote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er uberhaupt iets hoger dan het meesterwerk van Henk & Henk? Rare wereld leven we in.
Als je me vertelt welke Mike dan misschien welquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Mike op zich wel kent
Als je goede hebt (ik had een goede bron) en niet overmatig gebruikt valt het risico meequote:Op zondag 28 december 2014 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]en toch kan dat wel heel gevaarlijk zijn.
Echt hee? Ik luisterde altijd happy hardcore heequote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef D. het volgende:
daar heb ik op gestemd.. omdat het hun beste nummer isquote:Op zondag 28 december 2014 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je maar niet zegt dat Black het beste nummer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |