Ik houd niet van harddrugs, dus van een onbekende iets aannemen zou ik nooit doenquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat scheelt wel inderdaad. Maar vaak gaan ze toch voor goedkoop spul en dan is het wel gevaarlijk.
Een paar dagen terug ging het een stuk rustiger. De eerste nacht lag Fok er ook een paar uur uit en werd er dus niet gepost.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen we ooit achter lopen op welk jaar dan ook? De topics gaan belachelijk hard.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij, vrouwens, zijn diehards en volhouders. Ik ook hoor, zonder pillen, zonder alcohol, hele nacht door.
Troost je, ik wist het ook niet.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef Gehenna het volgende:
[..]
iddkwam er alleen net achter dat dit het bandje van Mike Rutherford is
Is ie weer weggejaagd trouwens?quote:
Meezwoelenquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mn stembanden zijn opgewarmd, Jan Richie knalt door de huiskamers straks hier
Coverde ooit Jamai en Dewi van Idols, When You Walk In The Roomquote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
De naam zegt me niks.
Het nummer ken ik toch wel nu dat koortje erbij komt. Vind het niet echt boeiend alleen
T'Pau en Roxette ook.quote:
Verstandig.quote:Op zondag 28 december 2014 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van harddrugs, dus van een onbekende iets aannemen zou ik nooit doen
XTC is geen harddrugquote:Op zondag 28 december 2014 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
XTC is dan ook de enige harddrug die mijn goedkeuring krijgt
Dit is inderdaad echt zo'n typisch Skyradio nummerquote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit vind ik misschien wel t grootste schijtnummer in de hele lijst. Mijn wekkerradio kan alleen op skyradio worden afgesteld. Hoe vaak ze dit nr wel niet draaien.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:47 schreef peaceman het volgende:
Ach aantal posts of topics.. who cares!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |