quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
mijn lijstAllemaal fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Cee het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat dit gewoon 1 nummer is.
Ik ken het niet. WAT IS DIT.![]()
Instant
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef peaceman het volgende:
Wat houd ik toch van depri muziek! Daar word ik altijd zovan!
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.quote:
Eerst Marianne Rosenberg in de top100.quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.
1. Everything in its right placequote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 5, dat doe ik immers zo vaak:
Idioteque
Street Spirit
Lucky
Pyramid Song
Packed Like Sardines In A Crushd Tin Box
Sowieso heel My Favourite Faded Fantasyquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeten hoe prachtig ik dit liedje eigenlijk vind.
It takes a lot to know a man, een pareltje van 9 minuten van dit jaar, vind ik ook een topper.
Mwah, die zijn allemaal wel erg zeikerig naar mijn smaak. Maar ja, dat zal een belevingsverschil zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.
Onversterkt Eskimoquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef iPat het volgende:
Ik had de eer om deze man 2 maanden geleden live te mogen aanschouwen in Carré <3
Dat spreekt voor zich!quote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Eerst Marianne Rosenberg in de top100.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Jovatov het volgende:
Ik ken dit niet zo goed, maar er zit wel een mooie viool in
House of Cardsquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.
tja dat vind ik net wat minder mooi..sorryquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.
quote:
Bulletproof is ook wel een beetje Parachutes-esque, vandaar mijn voorliefde voor dat nummerquote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die zijn allemaal wel erg zeikerig naar mijn smaak. Maar ja, dat zal een belevingsverschil zijn.
Talkshow hostquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hou meer van het rockende nummer er net voorquote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof is ook wel een beetje Parachutes-esque, vandaar mijn voorliefde voor dat nummer
Jammer dat 3voor12 de renditie van Eskimo met ingeplugde gitaar heeft opgenomen. In de zaal was dat veel indrukwekkender.quote:
Stiekem vind je ze wel leuk.quote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond patatdiscussie leuker dan de radioheadiscussie
Tot 2000 welquote:
Fuck, ik had net gedouchtquote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Na dit nummer krijgen we een epische ejaculatie van Mexi. Ik zit er al klaar voor!
Dat was Trusty and Truequote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jammer dat 3voor12 de renditie van Eskimo met ingeplugde gitaar heeft opgenomen. In de zaal was dat veel indrukwekkender.
Overigens, Colour Me In met DeKoor
met je mond open?quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Na dit nummer krijgen we een epische ejaculatie van Mexi. Ik zit er al klaar voor!
Ik pak de tissues alvast.quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Op VHS?quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef Stickertje het volgende:
ik heb ergens nog de videoband op zolder liggen van de gelijknamige film
O sorryquote:
Wordt gewoon de single, hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 22:22 schreef iPat het volgende:
Jezus, hierna meteen Portishead. Mooiste tien minuten van mijn 7 jarige Top 2000-geschiedenis.
terwijl ze daarna pas echt goed werdenquote:
Wel eens gedraaid, klonk al wel beter, maar niets echt geweldigsquote:Op zondag 28 december 2014 22:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
terwijl ze daarna pas echt goed werden![]()
Maar In rainbows heeft als lp alle facetten van wat ze eerder gemaakt hebben.. dus daar kunnen misschien ook wat nummers je bekoren.
Ik kan dit nummer an sich wel waarderenquote:
En Dummyquote:
Iets vaker draaien nog.quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel eens gedraaid, klonk al wel beter, maar niets echt geweldigs
Daar staat dit ook op hoor.quote:
Last Flowers! (B-kantje, maar zo verschrikkelijk mooi!)quote:Op zondag 28 december 2014 22:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel eens gedraaid, klonk al wel beter, maar niets echt geweldigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |