Ik ben een beetje argwanend, maar ok.quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik je iets positiefs hoor zeggen over goede muziek.
Dat wordt gewaardeerd.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n moeder ineens:
'Hey. Dit is No Surprises van Radiohead'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
Wat een hippe moeder heb jijquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n moeder ineens:
Top 5, dat doe ik immers zo vaak:quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Jovatov het volgende:
Radiohead is erg, erg fijn
Alhoewel ik dit bij lange na niet de mooiste vindt. (Idioteque)
Snap het wel ja. Maar zo nu vind ik m wel mooi hoor!quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit een van de minste van OK Computer vind. Laatst nog uitgelegd dat deze mij een beetje a la Everybody Hurts stoort. Maar zo eens op zn tijd trek ik m wel
Die vond dit zeker heel erg op Thom Yorke lijkenquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n moeder ineens:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef essnhills het volgende:
Lol, m'n moeder ineens:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef cafca het volgende:
Dit is een soort Beatles. Toch wel heel mooi
quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef cafca het volgende:
Dit is een soort Beatles. Toch wel heel mooi
geen idee, ze zit nu hard mee te zingenquote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vond dit zeker heel erg op Thom Yorke lijken
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
mijn lijstAlphaville had er bij mij ook in kunnen staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan gebeuren.quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam vooral vanwege Lady GagaIk word ook gelukkig van platen zoals:
[..]
Wonen jullie vrijstaand?quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee, ze zit nu hard mee te zingen
Ja dat is bijna misdadig gewoon.quote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
Landslide staat gewoon niet in de top 2000.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
mijn lijstJammer van Abel, de rest kan ik goed mee levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel veel rock
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Radiohead isquote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef Karina het volgende:
Dit ken ik dus niet en ook veel te sloom naar mijn smaak.
True, Karma Police en natuurlijk Paranoid Android zijn veel beterquote:Op zondag 28 december 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit een van de minste van OK Computer vind. Laatst nog uitgelegd dat deze mij een beetje a la Everybody Hurts stoort. Maar zo eens op zn tijd trek ik m wel
Terecht, want ik had je quote verkloot, maar ook met het origineel was ik het wel eens.quote:
Lucky en Exit Musicquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
True, Karma Police en natuurlijk Paranoid Android zijn veel beter![]()
![]()
Pyramid Songquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
En Exit Music en Airbag..enz.quote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
rock is eigenlijk het enige waar ik naar luisterquote:Op zondag 28 december 2014 22:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jammer van Abel, de rest kan ik goed mee levenWel veel rock
Oh ja ik zie hetquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Terecht, want ik had je quote verkloot, maar ook met het origineel was ik het wel eens.
Afgezien van Rammstein raken onze muzieksmaken elkaar niet zo vaak, dus als het zover is, dan mogen we dat best vieren.
Knap dat je een top 5 kan maken. Ik zou te veel favorieten moeten schrappen om een top 5 te kunnen maken. De laatste ken ik helemaal niet zo goedquote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 5, dat doe ik immers zo vaak:
Idioteque
Street Spirit
Lucky
Pyramid Song
Packed Like Sardines In A Crushd Tin Box
gelukkig had ik geen plannenquote:Op zondag 28 december 2014 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, als je nog geen zelfmoord wilde plegen haalt DIT je wellicht over de streep.
True Love Waits en Exit Music zitten er net onder, die staan af en toe ook op vijf. Daaronder komt een hele grote zooi aan liedjes die ik echt heel prima vind.quote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Knap dat je een top 5 kan maken. Ik zou te veel favorieten moeten schrappen om een top 5 te kunnen maken. De laatste ken ik helemaal niet zo goedZal er volgend jaar eens vaker naar luisteren.
Damien Ricequote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Cee het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat dit gewoon 1 nummer is.
Ik ken het niet. WAT IS DIT.![]()
Instant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |