quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
mijn lijstAllemaal fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef Cee het volgende:
Als je niet beter zou weten zou je denken dat dit gewoon 1 nummer is.
Ik ken het niet. WAT IS DIT.![]()
Instant
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:18 schreef peaceman het volgende:
Wat houd ik toch van depri muziek! Daar word ik altijd zovan!
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.quote:
Eerst Marianne Rosenberg in de top100.quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.
1. Everything in its right placequote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 5, dat doe ik immers zo vaak:
Idioteque
Street Spirit
Lucky
Pyramid Song
Packed Like Sardines In A Crushd Tin Box
Sowieso heel My Favourite Faded Fantasyquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vergeten hoe prachtig ik dit liedje eigenlijk vind.
It takes a lot to know a man, een pareltje van 9 minuten van dit jaar, vind ik ook een topper.
Mwah, die zijn allemaal wel erg zeikerig naar mijn smaak. Maar ja, dat zal een belevingsverschil zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.
Onversterkt Eskimoquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef iPat het volgende:
Ik had de eer om deze man 2 maanden geleden live te mogen aanschouwen in Carré <3
Dat spreekt voor zich!quote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
Eerst Marianne Rosenberg in de top100.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Jovatov het volgende:
Ik ken dit niet zo goed, maar er zit wel een mooie viool in
House of Cardsquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof, Talk Show Host, House of Cards. Nou ja de lijst is oneindig natuurlijk.
tja dat vind ik net wat minder mooi..sorryquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgend jaar Joy Division naar plek 1 stemmen.
quote:
Bulletproof is ook wel een beetje Parachutes-esque, vandaar mijn voorliefde voor dat nummerquote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, die zijn allemaal wel erg zeikerig naar mijn smaak. Maar ja, dat zal een belevingsverschil zijn.
Talkshow hostquote:Op zondag 28 december 2014 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hou meer van het rockende nummer er net voorquote:Op zondag 28 december 2014 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bulletproof is ook wel een beetje Parachutes-esque, vandaar mijn voorliefde voor dat nummer
Jammer dat 3voor12 de renditie van Eskimo met ingeplugde gitaar heeft opgenomen. In de zaal was dat veel indrukwekkender.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |