^dit, zoveel commotie over een non-muziekquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef MaJo het volgende:
Zullen we het niet meer over Claudia hebben? ik word er chagrijnig van
Kon dat vliegtuig zingen dan?quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heeft zij het niet gezongen met MH17?
Inderdaad, er werd uitzonderlijk vriendelijk op gereageerdquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij waren daarna best aardig voor hem hoor. Ik vind het ook sneu dat hij niet meer durft, als dat zo is.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kon dat vliegtuig zingen dan?
Geen idee. Ze was er ineens, bij de VARA.quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens niet grappig. En ze is lelijk. Waar is zij eigenlijk bekend door geworden?
Dat is wel tofquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat jammer, er staan hele goede nummers in de top2000, ook boven imagine
( chris cornell heeft een goed imagine cover gemaakt trouwens.. )
exact.quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, er werd uitzonderlijk vriendelijk op gereageerd![]()
Als hij het echt niet wist getuigd het juist van een goed muzikaal gehoor als je die link zo legt.
Het werd veel gedraaid na die MH17 ramp heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het nummer is een keer of 3 opnieuw binnengekomen in de Mega Top 100 dit jaar. Al weet ik ook niet waar dat dan weer vandaan komt.
Da's mooiquote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk ik ben het over een hoop dingen met je oneens, maar Imagine op 1 zou ik zeker toejuichen.
Ik heb dan liever nummer 134.quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het werd veel gedraaid na die MH17 ramp heb ik van horen zeggen
Ik duikel hem wel even in een SPT-topic op!quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Diaan73 het volgende:
Wij waren daarna best aardig voor hem hoor. Ik vind het ook sneu dat hij niet meer durft, als dat zo is.
Precies.quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, er werd uitzonderlijk vriendelijk op gereageerd![]()
Als hij het echt niet wist getuigd het juist van een goed muzikaal gehoor als je die link zo legt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik duikel hem wel even in een SPT-topic op!
Schaatsen kan ik je aanraden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik duikel hem wel even in een SPT-topic op!
Als ik stem, stem ik altijd op Imagine (en Child in time)!quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Da's mooiVolgend jaar op Imagine stemmen hè?
quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat dit lied in de top 2000 staat en Personal Jesus niet.
Ze heeft in t echt wel enorm veel charisma, vind ik. Ik kwam r ooit tegen op een nieuwjaarsborrel en dacht toen wow, wat ben jij een knappe vrouw eigenlijk. Terwijl ik dat vanop tv niet gedacht zou hebben.quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
En ze is ook nog eens niet grappig. En ze is lelijk. Waar is zij eigenlijk bekend door geworden?
Dat is toch niet die depressieve versie?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Stickertje het volgende:
( chris cornell heeft een goed imagine cover gemaakt trouwens.. )
Maar dat ie af en toe wel wat geplaagd kan worden.quote:
Die ben ik even zat. Vriendlief speelt de hele dag NBA 2K15 dus ik hoor hem minstens 20x per dagquote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Niet Albert Hammond met I Don't Wanna Die In An Air Disaster?quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dan liever nummer 134.
Dat heb je met borrels. Die alcohol toch.quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze heeft in t echt wel enorm veel charisma, vind ik. Ik kwam r ooit tegen op een nieuwjaarsborrel en dacht toen wow, wat ben jij een knappe vrouw eigenlijk. Terwijl ik dat vanop tv niet gedacht zou hebben.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is toch niet die depressieve versie?
Oeh dat is ook wel weer pijnlijk eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:32 schreef BillDauterive het volgende:
Het is echt één van de slechtste nummers die ze hebben...maar tochquote:
Net als bij Is she really going out with him?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat bij 80s feesten altijd de studioversie wordt gedraaid. Bij I Will Follow ook. Terwijl de liveversies toch de hits waren.
Ik ken hem niet anders dan zo eigenlijkquote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat bij 80s feesten altijd de studioversie wordt gedraaid. Bij I Will Follow ook. Terwijl de liveversies toch de hits waren.
En aan Yazoo. En aan The Assembly.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer doet me erg denken aan Erasure, trouwens.
Vind ik ook wel hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemendalletje van Depeche Mode moet ik heel eerlijk zeggen.
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer doet me erg denken aan Erasure, trouwens.
Jamaar dat mag, want de studioversie hoort bij een 70s partyquote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Net als bij Is she really going out with him?
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' 'quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is echt één van de slechtste nummers die ze hebben...maar toch
Van I Will Follow vind ik de studioversie beter.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat gestemd wordt vanwege sentiment en niet de kwaliteit....denk ik.quote:
Nou...quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' '
Ik niet. Dat irritante gekut met die flessen erdoorheen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van I Will Follow vind ik de studioversie beter.
Verdomme, daar gaat mijn grapje.quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.
Normaal ben ik wel van de studioversies, naar inderdaad, bij feesten draai je toch de hitversies?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' '
Nee, juist toen ze een beetje succesvol werden was de vogel gevlogen. Meneer is namelijk nogal publiciteitsschuw, naar het schijnt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn grapje.![]()
Ik dacht trouwens serieus dat hij er nog bij was toen ze dit nummer maakten. Het klinkt enorm Vince Clarke.
Hij zit in de clip hoorquote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn grapje.![]()
Ik dacht trouwens serieus dat hij er nog bij was toen ze dit nummer maakten. Het klinkt enorm Vince Clarke.
Nee...want daar zitten doedelzakken inquote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bijna net zo erg als mull of kintyre.
Het zo lief, onschuldig en speelsquote:
na het veldrijden ben ik hier van de partijquote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud is die jongen eigenlijk? Vind het ook wel sneu dat hij niet meer durft te posten![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
na het veldrijden ben ik hier van de partij
Queen
[..]
Queen
Welkom terugquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Queen
Geen idee. Misschien is dat toetsenisten-eigen of zo. Chris Lowe (Pet Shop Boys) is ook niet zo dol op interviews en laat heel graag het woord aan zanger Neil.quote:Op zondag 28 december 2014 17:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, juist toen ze een beetje succesvol werden was de vogel gevlogen. Meneer is namelijk nogal publiciteitsschuw, naar het schijnt.
[..]
Queen
Yellow Submarine is vreselijk inderdaad.quote:
Neequote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Queen
Alleen in de clip van Always On My Mind hoorde ik die zo ongeveer praten.quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien is dat toetsenisten-eigen of zo. Chris Lowe (Pet Shop Boys) is ook niet zo dol op interviews en laat heel graag het woord aan zanger Neil.
Kokomo is best een lekker nummerquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Yellow Submarine was DE reden dat ik pas vrij laat de Beatles echt ging uitpluizen
Net als Kokomo dat was voor The Beach Boys
en mens kan zich soms verschrikkelijk vergissen
Omdat je dacht dat dat nummer representatief was voor the Beatles of juist omdat je het tof vond? Dat eerste kan ik wel begrijpenquote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Yellow Submarine was DE reden dat ik pas vrij laat de Beatles echt ging uitpluizen
Sommige nummers zijn nooit als kerstplaat bedoeld geweest, maar toch als kerstnummers bekend geworden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Ferdo het volgende:
Dit was dus ooit een hit toen de bomen al volop in de bloesem stonden. Maar inmiddels dus tot kerstplaat gebombardeerd.
Voor mij ook. Ik dacht vroeger dat al hun nummers waren als Yellow Submarinequote:Op zondag 28 december 2014 17:39 schreef Gehenna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |