De running gag van het jaar, dames en heren!quote:
Ik vrees dat de editie dat je een dag te vroeg vuurwerk afsteekt eerder komt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de radio uitgezet na "Imagine" van John Lennon; mijn onbetwiste #1 aller tijden. Dit jaar doe ik precies hetzelfde. Ik hoop ooit de dag mee te maken dat ik de Top 2000 tot 31 december middernacht kan afluisteren.
Yeps.quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Michiel is sowieso tofDraait ook veel jaren 80, dat vind ik altijd wel leuk
Dit idd vooral, ik heb die hele dag andere dingen te doen dan radio luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar uit ervaring weet ik dat ik de top20 ongeveer het minste meekrijg omdat ik dan altijd met een groep ben en toch zit te ouwehoeren.
Mee eens, maar feit blijft dat ze in 2014 op #19 stond met haar gekrakeel. Het mens kan amper zingen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Katie Melua was ook zo'n hype van een jaartje, laten we hetzelfde hopen voor claudia
Top! Dan kunnen wij ook even neuzen. Wij gaan deze week ook even er naartoe. Meteen maar even tanken daar.quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.aldi-sued.de/(...)kwd=291214_feuerwerk
Muziek is tegenwoordig ook veel minder dan vroeger. Natuurlijk zijn er ook nu nog altijd goede dingen, maar vroeger moest een artiest aandacht aan een LP besteden. De luisteraar ook naar de platenzaak moest gaan om daarnaar te luisteren, waardoor er meer "onbekende" nummers onder de aandacht kwamen, om zo te bepalen welke te kopen omdat je nou eenmaal bewust moest kiezen waar je je geld aan uitgaf is dat nu heel anders.quote:Op zondag 28 december 2014 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen doel op zich, maar het valt wel op. Altijd weer dezelfde geijkte kutplaten (daar versta ik Queen, Led Zeppelin en The Eagles trouwens niet onder).
Vind dat altijd wel jammer, al die fijne nummers moeten missen omdat je andere dingen moet doenquote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit idd vooral, ik heb die hele dag andere te doen dan radio luisteren
En ze is ook nog eens niet grappig. En ze is lelijk. Waar is zij eigenlijk bekend door geworden?quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens, maar feit blijft dat ze in 2014 op #19 stond met haar gekrakeel. Het mens kan amper zingen.
Kijk ik ben het over een hoop dingen met je oneens, maar Imagine op 1 zou ik zeker toejuichen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de radio uitgezet na "Imagine" van John Lennon; mijn onbetwiste #1 aller tijden. Dit jaar doe ik precies hetzelfde. Ik hoop ooit de dag mee te maken dat ik de Top 2000 tot 31 december middernacht kan afluisteren.
Aleen dit nummer is al 5 jaar oud ofzo. minstens. Waar komt nu die notering vandaan eigenlijk?quote:Op zondag 28 december 2014 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Katie Melua was ook zo'n hype van een jaartje, laten we hetzelfde hopen voor claudia
Dat weet ik, maar het is des te knapper als je met steeds meer nummers in de lijst staat.quote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de nieuwe liedjes moeten het vooral van hype hebben, terwijl de oude liedjes al hebben bewezen dat ze 'the test of time' overleefd hebben
Wij waren daarna best aardig voor hem hoor. Ik vind het ook sneu dat hij niet meer durft, als dat zo is.quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef MaJo het volgende:
Hoe oud is die jongen eigenlijk? Vind het ook wel sneu dat hij niet meer durft te posten![]()
Het nummer is een keer of 3 opnieuw binnengekomen in de Mega Top 100 dit jaar. Al weet ik ook niet waar dat dan weer vandaan komt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aleen dit nummer is al 5 jaar oud ofzo. minstens. Waar komt nu die notering vandaan eigenlijk?
wat jammer, er staan hele goede nummers in de top2000, ook boven imaginequote:Op zondag 28 december 2014 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar af en toe hoor je weer een vlaag die dan weer extra speciaal is. Zoals vorig jaar midden in het lokale-bos nog even 'Ne me quitte pas' meegepikt op een draagbaar radiotjequote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel jammer, al die fijne nummers moeten missen omdat je andere dingen moet doen
Heeft zij het niet gezongen met MH17?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Aleen dit nummer is al 5 jaar oud ofzo. minstens. Waar komt nu die notering vandaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |