quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' '
Ik niet. Dat irritante gekut met die flessen erdoorheen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van I Will Follow vind ik de studioversie beter.
Verdomme, daar gaat mijn grapje.quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Vince Clark was alleen toen al weg bij DM.
Normaal ben ik wel van de studioversies, naar inderdaad, bij feesten draai je toch de hitversies?quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat bij 80s feesten altijd de studioversie wordt gedraaid. Bij I Will Follow ook. Terwijl de liveversies toch de hits waren.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik blijf het met butthead eens zijn ' Depeche Mode is French for 'We're wusses' '
Nee, juist toen ze een beetje succesvol werden was de vogel gevlogen. Meneer is namelijk nogal publiciteitsschuw, naar het schijnt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn grapje.![]()
Ik dacht trouwens serieus dat hij er nog bij was toen ze dit nummer maakten. Het klinkt enorm Vince Clarke.
Hij zit in de clip hoorquote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn grapje.![]()
Ik dacht trouwens serieus dat hij er nog bij was toen ze dit nummer maakten. Het klinkt enorm Vince Clarke.
Nee...want daar zitten doedelzakken inquote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bijna net zo erg als mull of kintyre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |