SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Nu ik deze na lange tijd weer hoor, is het eigenlijk best een mooi nummer.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.quote:Op zondag 28 december 2014 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Absoluut niet, er zijn weinig grotere muziekliefhebbers in 'H'sum' dan Rob![]()
Vroeger vond ik U2 best tof... maar ik krijg er nu steeds meer een hekel aan. Helemaal na die 360-graden tour.![]()
Make love, not war ☮![]()
Beste DJ op 3fm, op zeker!quote:I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Toen is het 180 graden gedraaid?quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
Vroeger vond ik U2 best tof... maar ik krijg er nu steeds meer een hekel aan. Helemaal na die 360-graden tour.![]()
![]()
![]()
Nou, ik vind het juist wel leuk. Ik kan me niet voorstellen dat elke DJ alle nummers mooi vindt. Het mag van mij soms best wel iets persoonlijker.quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.Make love, not war ☮![]()
Gatver dan wordt alles EO op de radioquote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dit is nog slechter dan ik van U2 gewend ben. Ook een prestatie.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Er was een aantal jaar geleden een DJ die de nieuwe versie van One van U2 een verkrachting noemde.. ik weet niet meer wie dat was.![]()
Ik krijg soms het heen en weer van de dj's op 3FM die alles geweldig lijken te vindenquote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het juist wel leuk. Ik kan me niet voorstellen dat elke DJ alle nummers mooi vindt. Het mag van mij soms best wel iets persoonlijker.![]()
![]()
Dit is echt stront.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Is dat niet een beetje hypocriet, wij vragen ons toch ook af wat dit of dat nummer in godesnaam in de top2000 doet?quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Van mij niet. We hebben net zo'n DJ achter de rug, met geneuzel over z'n moeder en allerlei andere bullshit. Doe mij deze maar; die geeft de muziek de ruimte.quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het juist wel leuk. Ik kan me niet voorstellen dat elke DJ alle nummers mooi vindt. Het mag van mij soms best wel iets persoonlijker.![]()
Ach kom op... zoals jij het zegt, kunnen ze ook wel een bandje starten..quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.
Nee hoor.. ik vind dat ie best zijn mening mag geven. Mag jij hier ook.I love music |Ajax forever
Rob Stenders?quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was een aantal jaar geleden een DJ die de nieuwe versie van One van U2 een verkrachting noemde.. ik weet niet meer wie dat was.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die had dan iig wel gelijk.quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was een aantal jaar geleden een DJ die de nieuwe versie van One van U2 een verkrachting noemde.. ik weet niet meer wie dat was.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik mag in september naar de piemels toequote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Stelletje ongeïnspireerde piemels op het podium.![]()
![]()
Dat was dan ook een zeer terechte opmerking.quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was een aantal jaar geleden een DJ die de nieuwe versie van One van U2 een verkrachting noemde.. ik weet niet meer wie dat was.![]()
Zijn wij DJ op Radio 2 dan?quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet, wij vragen ons toch ook af wat dit of dat nummer in godesnaam in de top2000 doet?![]()
Dit is zo'n nummer waar ik totaal geen lijn in kan ontdekken. Beetje ongeinspireerd gepiel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja, precies....quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg soms het heen en weer van de dj's op 3FM die alles geweldig lijken te vindenMake love, not war ☮![]()
JAAAAA DE LIJST IS DOORMIDDEN
dit nummer doet me denken aan SJEK van Gelder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat was dan ook een zeer terechte opmerking.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-12-2014 om 15:33:31Charles aan de telefoon: extatisch. Of het echt waar is dat Queen hier op de tweede plaats staat. #top2000 reageer retweet
![]()
Ik vind het erg gemaakt als iemand maar enthousiast over alles doet.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Niks mis met je mening geven op de radio, als je het een kutplaat vindt mag je dat laten weten. 't Is niet dat de maker ervan zit te luisteren of zo. So what als je degene bent die het plaatje instart. Geeft je geen verbod op het verkondigen van je mening. Zolang je het niet systematisch doet is het niet zo dat je het je luisteraar oplegt of zo. We zijn geen lemmingen.![]()
1000 nummers alweer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ik heb echt 1000x liever een eerlijke mening over een plaat, dan neppe enthousiastme..quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.Robert Moog died for our synths![]()
Dat is wat anders dan je mening geven. Van mij hoeft dat gezever ook niet en moet de muziek de hoofdtoon voeren.quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij niet. We hebben net zo'n DJ achter de rug, met geneuzel over z'n moeder en allerlei andere bullshit. Doe mij deze maar; die geeft de muziek de ruimte.Make love, not war ☮![]()
Baasquote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-12-2014 om 15:33:31Charles aan de telefoon: extatisch. Of het echt waar is dat Queen hier op de tweede plaats staat. #top2000 reageer retweet
-XOXO-![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit
Maar in de kleur van je haar, maar in de kleur van je ha-haarNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Dit intro
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jaaaa op de helft!!!!!![]()
![]()
Zeg me dat het niet zo isquote:
Tijd voor een partijtje triviant.
Dit is zo'n lekker nummer
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Frank Boeijen
Het is je gelukt om kaarten te krijgen dus!!quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag in september naar de piemels toeMake love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een partijtje triviant.
I love music |Ajax forever
Gelukkig voor o.a. Bkøf, Anouk, Nick & Simon, Marco Borsato en Paul de Leeuw niet...quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hoeft niet. Je kunt het ook gewoon neutraal houden. Als ik daar op die stoel zat, zou ik Nick & Simon neutraal af- en aankondigen. Ik ging daar niet zitten raaskallen over die walgelijke gladde, veilige baggermuziek van ze.quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind het erg gemaakt als iemand maar enthousiast over alles doet.![]()
Gewonnen bij 3FMquote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is je gelukt om kaarten te krijgen dus!!![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ben ik echt de enige die dit een zaadnummer vind
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
"Ja Frank Boeijen, die schijnt het te weten. Maar ja, niemand die hem verstaat"
(c) Theo MaassenUn dann rettet kein Kavallerie,
Zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt het ook gewoon neutraal houden. Als ik daar op die stoel zat, zou ik Nick & Simon neutraal af- en aankondigen. Ik ging daar niet zitten raaskallen over die walgelijke gladde, veilige baggermuziek van ze.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Omdat een DJ onpartijdig moet zijn? Wat een onzin.quote:Op zondag 28 december 2014 15:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt het ook gewoon neutraal houden. Als ik daar op die stoel zat, zou ik Nick & Simon neutraal af- en aankondigen. Ik ging daar niet zitten raaskallen over die walgelijke gladde, veilige baggermuziek van ze.
Ja, dat was wel een vereistequote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dus je was op de radio?![]()
![]()
De Top 2000 is een lijst die is samengesteld op basis van wat de luisteraars willen horen. Voor elke plaat zitten liefhebbers klaar. Die zitten niet te wachten op een zelfingenomen DJ die z'n gal gaat lopen spuwen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Cee het volgende:
Niks mis met je mening geven op de radio, als je het een kutplaat vindt mag je dat laten weten. 't Is niet dat de maker ervan zit te luisteren of zo. So what als je degene bent die het plaatje instart. Geeft je geen verbod op het verkondigen van je mening. Zolang je het niet systematisch doet is het niet zo dat je het je luisteraar oplegt of zo. We zijn geen lemmingen.![]()
Neequote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef DeJori het volgende:
Ben ik echt de enige die dit een zaadnummer vind
-XOXO-![]()
Ik heb dit ook wel genoeg gehoord nu.quote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef DeJori het volgende:
Ben ik echt de enige die dit een zaadnummer vindDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef Zorro het volgende:
"Ja Frank Boeijen, die schijnt het te weten. Maar ja, niemand die hem verstaat"
(c) Theo Maassen
Ron Stenders zat dan daarna zichzelf ook weer belachelijk/minder belangrijk maken, dat is t mooie aan hem.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee en die luisteraars zitten ook niet te wachten op het afkappen van platen of dat er door elk intro/outro heengeluld wordt. Maar dat mag dan zeker wel van jou?quote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 is een lijst die is samengesteld op basis van wat de luisteraars willen horen. Voor elke plaat zitten liefhebbers klaar. Die zitten niet te wachten op een zelfingenomen DJ die z'n gal gaat lopen spuwen.I love music |Ajax forever
Ein-de-lijkquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Meer dan terechte nieuwe binnenkomer.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oja, de Manics
Wat een godvergeten idioten waren dat, vooral die Edwards. Met hun blinde haat op shoegaze en Slowdive
Dat moet ik nog even meedelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zit ook niet te wachten op Fok!kers die in zowat iedere post melden hoe verschrikkelijk ze Nick en Simon wel niet vinden maar ik negeer en/of tolereer het. Voelt best goed hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 is een lijst die is samengesteld op basis van wat de luisteraars willen horen. Voor elke plaat zitten liefhebbers klaar. Die zitten niet te wachten op een zelfingenomen DJ die z'n gal gaat lopen spuwen.![]()
De Manics![]()
Nog steeds volop actief en productief; knap.
Overigens vind ik "The Everlasting" (van hetzelfde album) mooier dan dit nummer.![]()
Precies... weinig mensen met zoveel zelfspot als Rob.quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ron Stenders zat dan daarna zichzelf ook weer belachelijk/minder belangrijk maken, dat is t mooie aan hem.I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Oké Hans, dank je.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Wat een godvergeten idioten waren dat, vooral die Edwards. Met hun blinde haat op shoegaze en Slowdive
Dat moet ik nog even meedelen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Fijn dat het erin staat
Bedankt Rob.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Dat moet ik nog even meedelen.![]()
Ik had nog nooit van de term shoegaze gehoord totdat jij er regelmatig mee aan kwam zetten. Ik kan me er nog niks bij voorstellen maar ik moet er altijd om lachen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Dat moet ik nog even meedelen.![]()
![]()
![]()
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, de Manics
Dat moet ik nog even meedelen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,
Heb erop gestemd vorig jaar, tevergeefsquote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef Chiappucci het volgende:
Meer dan terechte nieuwe binnenkomer.
Dit jaar meerdere mensen kennelijk![]()
![]()
Ik presenteer toch geen Top 2000? Dit is een discussieforum.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit ook niet te wachten op Fok!kers die in zowat iedere post melden hoe verschrikkelijk ze Nick en Simon wel niet vinden maar ik negeer en/of tolereer het. Voelt best goed hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,![]()
![]()
voor een nekschot.quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedankt voor je bericht, wij zullen het naar achteren meenemen,![]()
Is dat z'n broer?quote:Op zondag 28 december 2014 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ron Stenders zat dan daarna zichzelf ook weer belachelijk/minder belangrijk maken, dat is t mooie aan hem.
#verkaptikkannoobieeindelijkopeenfoutjebetrappenpost
Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is dat z'n broer?
#verkaptikkannoobieeindelijkopeenfoutjebetrappenpostRon Brandstenders.
![]()
D'OH!quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is dat z'n broer?
#verkaptikkannoobieeindelijkopeenfoutjebetrappenpostWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die gaan we vanaf nu vaak horen jaquote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
De cijfers worden kleiner en de hits groter![]()
![]()
Heb je net ergens ingetrapt?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit vind ik wel weer tof, niet verwacht dat deze van the manics er ook in zou staan
quote:Op zondag 28 december 2014 15:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik presenteer toch geen Top 2000? Dit is een discussieforum.quote:Op zondag 28 december 2014 15:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee en die luisteraars zitten ook niet te wachten op het afkappen van platen of dat er door elk intro/outro heengeluld wordt. Maar dat mag dan zeker wel van jou?I love music |Ajax forever
Design for life moet erin!I love music |Ajax forever
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou deze versie ken ik hoor
ook mooi, maar niet mooi genoegquote:Op zondag 28 december 2014 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
It's not war, just the end f love
Komt vast wel voorbij.quote:Op zondag 28 december 2014 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
De cijfers worden kleiner en de hits groter
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rolling
RollingIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Heb liever het origineel van Ike & Tina Turner trouwens.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Zaktabak het volgende:
Heb liever het origineel de versie van Ike & Tina Turner trouwens.Make love, not war ☮![]()
hihihoahoahoahoao hih ih trolololol einzquote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Zaktabak het volgende:
Heb liever het origineel van Ike & Tina Turner trouwens.![]()
![]()
pls be trollingquote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef Zaktabak het volgende:
Heb liever het origineel van Ike & Tina Turner trouwens.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hehe ja dat dusquote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef cafca het volgende:
Big wheels keep on toining
Proud Mary keeps on boining
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Prachtig hoe hij working, turning etc. zingt. Dat accent
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja duh.quote:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef cafca het volgende:
Big wheels keep on toining
Proud Mary keeps on boining
Oh, hoe kan ik nou deze titel nou niet herkennen
Een van de minste van de BB deze.
Bruce heeft wel een mooie stem, though.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen![]()
![]()
Liefst zo min mogelijk. Maar nummers aan elkaar praten is wat anders dan je negatief over nummers uitlaten.quote:![]()
Daar kan je geloof ik vrij moeilijk door heen lullen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
![]()
Ik vind afkappen en er doorheen lullen veel erger dan je mening geven.quote:Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liefst zo min mogelijk. Maar nummers aan elkaar praten is wat anders dan je negatief over nummers uitlaten.I love music |Ajax forever
De Strand Jongens![]()
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Dit is toch gewoon tof?
De strand jongens - tranen in de morgenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kende dit nummer toch wel. Goed nummer.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Eska het volgende:
Tears in the morning(Rigter in de morgen
)
Damn laxus was me voorIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Stomquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Door het gepingel heen, ja.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
Nummer doet me overigens aan Wim Rigter denken. Die maakte er een naamjingle van voor in de Arbeidsvitaminen)."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Gehenna het volgende:
Fuck zijn dit the beach boysnooit geweten
Redelijk in shock nu
Chart position (1971) Peak
Dutch GfK chart 4
Dutch Top 40 6
Alleen in NL een hit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Is ook een cover. origineel is van One Direction.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
Nooit geweten dat dit van de Beach Boys is trouwens.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gepingel, gepingel?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meerIk ontdekte het nummer pas een paar jaar geleden en nu wordt het niet meer gewaardeerd?
![]()
![]()
GodverdegodverWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb dat bij George Clooney.quote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef cafca het volgende:
Bij the Beach Boys heb ik meestal hetzelfde als bij the Beatles:
"Ja, toch wel heel mooi"![]()
Helaas, je gevoel klopte....quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Staat ontzettend veel van hun niet in de lijst. Zelfs een Do It Again niet.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin?Ik ontdekte het nummer pas een paar jaar geleden en nu wordt het niet meer gewaardeerd?
Bazenplaat
Bij wie wel?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Deze heb ik echt te vaak gehoordIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ik al 2 jaar al niet meer ofzo, valt nu wel weer lekker eigenlijk.quote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Dit blijf ik leuk vinden
Sorry, maar dit hoort NIET in de top 2000.I love music |Ajax forever
Deze heb ik nooit nou echt bijzonder gevonden"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik loop nogal achter over het algemeenquote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik al 2 jaar al niet meer ofzo, valt nu wel weer lekker eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef peaceman het volgende:
Sorry, maar dit hoort NIET in de top 2000.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ken het hele nummer van voor tot achter. Raar is dat dan.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het begint al te zakken.quote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef peaceman het volgende:
Sorry, maar dit hoort NIET in de top 2000."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oh, is dit die ene waarmee we vorig jaar verder platgegooid maar dat dat toch stiekem al in 2012 was?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Sorry.quote:
Niet hard genoeg... En ja, ik zou in elfletterig zijn ogen een hele slechte DJ zijn.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef cafca het volgende:
Dit is best een aardig popliedje. voor ergens tussen de 1900 en 4700......
Correct.quote:Op zondag 28 december 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
Oh, is dit die ene waarmee we vorig jaar verder platgegooid maar dat dat toch stiekem al in 2012 was?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat ben je toch weer aardig voor ze..quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef cafca het volgende:
Dit is best een aardig popliedje. voor ergens tussen de 1900 en 4700......I love music |Ajax forever
Aha. Ja die kende ik wel inderdaadquote:
Nu even het geluid uitIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Tuurlijk niet. Maar mensen met een minder ontwikkelde muzieksmaak mogen ook stemmen. Limburgers trouwens ook.quote:Op zondag 28 december 2014 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is natuurlijk wel veel beter dan the Beach Boys.![]()
![]()
Ik moet nu denken aan 'Steeds weer, zie ik je lopen'"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Beetje dubbelopquote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar mensen met een minder ontwikkelde muzieksmaak mogen ook stemmen. Limburgers trouwens ook.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Iets met dialect.. brrrr
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar mensen met een minder ontwikkelde muzieksmaak mogen ook stemmen. Limburgers trouwens ook.
quote:For you, there'll be no more crying.
En was dat niet het geval, nu dan wel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha. Ja die kende ik wel inderdaad
Dit heb ik nooit helemaal begrepen (en dan bedoel ik niet de Limburgse tekst).
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hehehequote:Op zondag 28 december 2014 15:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En was dat niet het geval, nu dan wel.
Brandersquote:
Volgend uur compenseren met Dire Straits en Deep Purple achter elkaar
Ik lach alleen maarquote:Op zondag 28 december 2014 15:56 schreef Cee het volgende:
Kijk al die mensen hier bang zijn voor provinciaaltjes.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
Het is pure minachtingquote:Op zondag 28 december 2014 15:56 schreef Cee het volgende:
Kijk al die mensen hier bang zijn voor provinciaaltjes.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
pas op hequote:
Al heb je wat betreft Rowwen Heze gelijk. Qua muziek is het niet veel soeps hier in het zuiden.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Niks mis met dialect
quote:Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks mis met Limburgers, zolang ze aan hun kant van Eindhoven blijven, en niet stemmen.
-XOXO-![]()
Ah, Henny Huisman komt eraan."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik heb meer moeite met die stemmende Zeeuwen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Niks mis met Limburgers, zolang ze aan hun kant van Eindhoven blijven, en niet stemmen.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
De diepgang in dit nummer staat gelijk aan het verstandelijke niveau van elke reservebelg.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Heuj, het uur is alweer voorbij
Een woning.quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeft ie wat in de aanbieding?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
994 Lucifer House For Sale
993 Dire Straits Why Worry
992 Deep Purple Black Night
991 Acda en De Munnik De Kapitein Deel II
990 Alanis Morissette You Oughta Know
989 The Rolling Stones She's A Rainbow
988 David Bowie & Mick Jagger Dancing In The Street
987 Wings Mull Of Kintyre
986 Maggie MacNeal Terug Naar De Kust
985 Emili Sandé Read All About It pt.III
984 Cream Sunshine Of Your Love
983 Steve Harley & C. Rebel Make Me Smile![]()
Het geluid kan weer aanIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Niet met, ik noem wat, Volendammers?quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met die stemmende Zeeuwen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zeeland mogen ze van mij loskoppelen en afzinken.quote:Op zondag 28 december 2014 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met die stemmende Zeeuwen.![]()
994 Lucifer House For Sale![]()
993 Dire Straits Why Worry![]()
992 Deep Purple Black Night![]()
991 Acda en De Munnik De Kapitein Deel II![]()
990 Alanis Morissette You Oughta Know![]()
989 The Rolling Stones She's A Rainbow![]()
988 David Bowie & Mick Jagger Dancing In The Street![]()
![]()
987 Wings Mull Of Kintyre![]()
986 Maggie MacNeal Terug Naar De Kust![]()
985 Emili Sandé Read All About It pt.III![]()
984 Cream Sunshine Of Your Love![]()
983 Steve Harley & C. Rebel Make Me Smile
![]()
![]()
![]()
(gayest clip ever)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Friezen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet met, ik noem wat, Volendammers?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
genietenIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Nou ja...The Cats is prima en ik vind N&S ook nog wel aan te horen, dus het is voornamelijk Jan Smit en eventueel BZN.quote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet met, ik noem wat, Volendammers?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
...en als ik die wil meemaken moet ik nu naar de winkelquote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef D. het volgende:
Komende uur 2 nummers waar ik vorig jaar op heb gestemd![]()
![]()
994 Lucifer House For Sale
990 Alanis Morissette You Oughta Know
986 Maggie MacNeal Terug Naar De Kust
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
984 Cream Sunshine Of Your Love
De kapitein en Deep Purple?quote:Op zondag 28 december 2014 15:59 schreef D. het volgende:
Komende uur 2 nummers waar ik vorig jaar op heb gestemd-XOXO-![]()
(een van de weinige orgeltjes die ik tolereer)
![]()
![]()
Mwoah, aardig uurtje, 989-987 hoogtepunt.![]()
Maggie McNealquote:
Stones en Steve Harleyquote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De kapitein en Deep Purple?![]()
![]()
Het 'refrein' is toch wel heel fraaiquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 december 2014 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken dit nummer van de Stones niet![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
...en als ik die wil meemaken moet ik nu naar de winkel
Later Als Je Groot Bent haalde het net niet, neequote:Op zondag 28 december 2014 16:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schrok. Ik zag hem al hossen met die kindertjes...
Maar het kwartje is gevallen.
Promovendum is helemaal niet de goedkoopste. Ik zou er ¤ 100,= per maand meer moeten betalen dan ik nu doe.Make love, not war ☮![]()
Deep Purple
The Stones
Steven Harley & Cockney Rebel
Un dann rettet kein Kavallerie,
Steve Harley is de topper van komend uur
BZN is maar één nummer, en de Cats gaan ook heus wel. Toch guilty pleasures.quote:Op zondag 28 december 2014 16:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja...The Cats is prima en ik vind N&S ook nog wel aan te horen, dus het is voornamelijk Jan Smit en eventueel BZN.
Wat een kut-uur komt eraan. Op David Bowie & Mick Jagger na is het weinig soeps. Wel grappig dat Mick Jagger meteen na de Rolling Stones komt.
Vanavond tussen 19:00 en 20:00 uur twee keer The Beatles achter elkaar.![]()
Mon Amour. Is al geweest.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja, Cats juist wel.quote:Op zondag 28 december 2014 16:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
BZN is maar één nummer, en de Cats gaan ook heus wel. Toch guilty pleasures.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |