quote:Op zondag 28 december 2014 15:46 schreef cafca het volgende:
Big wheels keep on toining
Proud Mary keeps on boining
Tuurlijkquote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
Liefst zo min mogelijk. Maar nummers aan elkaar praten is wat anders dan je negatief over nummers uitlaten.quote:
Daar kan je geloof ik vrij moeilijk door heen lullen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
Ik vind afkappen en er doorheen lullen veel erger dan je mening geven.quote:Op zondag 28 december 2014 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Liefst zo min mogelijk. Maar nummers aan elkaar praten is wat anders dan je negatief over nummers uitlaten.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kende dit nummer toch wel. Goed nummer.
quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Eska het volgende:
Tears in the morning(Rigter in de morgen
)
Stomquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Door het gepingel heen, ja.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Gehenna het volgende:
Fuck zijn dit the beach boysnooit geweten
Redelijk in shock nu
Is ook een cover. origineel is van One Direction.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
Nooit geweten dat dit van de Beach Boys is trouwens.
Gepingel, gepingel?quote:
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Ik heb dat bij George Clooney.quote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef cafca het volgende:
Bij the Beach Boys heb ik meestal hetzelfde als bij the Beatles:
"Ja, toch wel heel mooi"
Helaas, je gevoel klopte....quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Staat ontzettend veel van hun niet in de lijst. Zelfs een Do It Again niet.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin?Ik ontdekte het nummer pas een paar jaar geleden en nu wordt het niet meer gewaardeerd?
Bij wie wel?quote:
Ik al 2 jaar al niet meer ofzo, valt nu wel weer lekker eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |