Stomquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Door het gepingel heen, ja.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef Gehenna het volgende:
Fuck zijn dit the beach boysnooit geweten
Redelijk in shock nu
Is ook een cover. origineel is van One Direction.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
Nooit geweten dat dit van de Beach Boys is trouwens.
Gepingel, gepingel?quote:
Wat is dat nou voor een onzin?quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is overigens een schande dat Heroes & Villains er niet instaat. Al jaren niet meer
Ik heb dat bij George Clooney.quote:Op zondag 28 december 2014 15:51 schreef cafca het volgende:
Bij the Beach Boys heb ik meestal hetzelfde als bij the Beatles:
"Ja, toch wel heel mooi"
Helaas, je gevoel klopte....quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik voel het, ik voel het..hij gaat door het outro van Tears in the Morning heenlullen
quote:
Staat ontzettend veel van hun niet in de lijst. Zelfs een Do It Again niet.quote:Op zondag 28 december 2014 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een onzin?Ik ontdekte het nummer pas een paar jaar geleden en nu wordt het niet meer gewaardeerd?
Bij wie wel?quote:
Ik al 2 jaar al niet meer ofzo, valt nu wel weer lekker eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |