Dat was dan ook een zeer terechte opmerking.quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er was een aantal jaar geleden een DJ die de nieuwe versie van One van U2 een verkrachting noemde.. ik weet niet meer wie dat was.
Zijn wij DJ op Radio 2 dan?quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet, wij vragen ons toch ook af wat dit of dat nummer in godesnaam in de top2000 doet?
Ja, precies....quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik krijg soms het heen en weer van de dj's op 3FM die alles geweldig lijken te vinden
quote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat was dan ook een zeer terechte opmerking.
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-12-2014 om 15:33:31Charles aan de telefoon: extatisch. Of het echt waar is dat Queen hier op de tweede plaats staat. #top2000 reageer retweet
Ik vind het erg gemaakt als iemand maar enthousiast over alles doet.quote:
Ik heb echt 1000x liever een eerlijke mening over een plaat, dan neppe enthousiastme..quote:Op zondag 28 december 2014 15:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net zei iemand: "Stenders zegt het gewoon als -ie een plaat kut vindt". Ik heb nieuws: daar is -ie niet voor ingehuurd. Hij moet een lijst met nummers een beetje leuk aan elkaar praten. Als je je eigen mening steeds gaat zitten ventileren, vind je jezelf dus belangrijker dan de muziek die je draait. Zulke DJ's zijn bloedirritant. Enthousiasme is prima, negativisme houd je maar voor jezelf. Of je zoekt ander werk.
Dat is wat anders dan je mening geven. Van mij hoeft dat gezever ook niet en moet de muziek de hoofdtoon voeren.quote:Op zondag 28 december 2014 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van mij niet. We hebben net zo'n DJ achter de rug, met geneuzel over z'n moeder en allerlei andere bullshit. Doe mij deze maar; die geeft de muziek de ruimte.
Baasquote:Op zondag 28 december 2014 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zondag 28-12-2014 om 15:33:31Charles aan de telefoon: extatisch. Of het echt waar is dat Queen hier op de tweede plaats staat. #top2000 reageer retweet
quote:Denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit
Maar in de kleur van je haar, maar in de kleur van je ha-haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |