Omdat Tingo.quote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben redelijk ruimdenkend, maar ik wil van TS weten waarom hij denkt dat de boel in scene is gezet.
Heel goeie vraag.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Anyway, wat valt er dan te winnen, door wie, om dit te stagen?
watquote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb die Polanski altijd al een eng mannetje gevonden. Het document laat oa. zien dat er gerommeld is met meubilair en tapijt, en dan die foto van hem op de bank die ziet er nep uit. Je ziet duidelijk dat ie erin geplakt is. Blijft ook apart dat zijn film Rosemary's baby net een jaar voor dit drama uitkwam. Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef mootie het volgende:
Anyway, wat valt er dan te winnen, door wie, om dit te stagen?
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Roman Polanski heeft er blijkbaar wat mee gewonnen.
Want die had nog geen succes voor die tijdOh wacht.
En haar tweeling.quote:Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.quote:Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
De ongeboren baby.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.
Zolang je maar een checkerboard floor kan regelen.quote:Op zondag 28 december 2014 15:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Lijkt me nogal lastig. Volstaat een peuter?
Maar wie spint hier nou garen bij?quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
Ik vind 't wel 'n interessant stuk.....maar niks voor de MSM'ers natuurlijk.
Heb je deze ook gezien Tingo?quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen dan had je eigen meningen over en 't niet aan mij moeten vragen.
En dat is imo goed uitgelegd in de artikel.quote:Op zondag 28 december 2014 15:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Even door de pdf gescrold, en volgens mij leeft Sharon Tate nog in deze versie. Ook wel win, voor haar.
Thankfully not.Eerste 15secs gekeken,dan wist ik dat 't stomme fake TV programma is.quote:Op zondag 28 december 2014 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien Tingo?
http://www.dailymotion.co(...)sharon-tate-ghost_tv
Het.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dat is imo goed uitgelegd in de artikel.
Misschien is er vage soort occult aspect maar ik ben eens met de schrijver van de artikel dat die occult connectie/aspect is weer 'n red redding/afleiding.enz.Ik vind de artikel genoeg om anders te denken over de Manson verhaal.(but then I would think that wouldn't Iquote:Op zondag 28 december 2014 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb die Polanski altijd al een eng mannetje gevonden. Het document laat oa. zien dat er gerommeld is met meubilair en tapijt, en dan die foto van hem op de bank die ziet er nep uit. Je ziet duidelijk dat ie erin geplakt is. Blijft ook apart dat zijn film Rosemary's baby net een jaar voor dit drama uitkwam. Wie weet heeft ie een occult offer gedaan for fame, fortune en protection want hij komt overal mee weg.
Thanks. Am probably going to keep getting that one wrong for the rest of my days.quote:
'Als jullie hadden de tijd genomen om de stuk te lezen' ...geldt dat niet voor jou?quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thankfully not.Eerste 15secs gekeken,dan wist ik dat 't stomme fake TV programma is.
Als jij het niet voor elkaar krijgt om ook maar één argument uit dat bestand hier voor te leggen, lijkt het er op dat jij zelf dat hele bestand (nog) niet hebt gelezen.quote:Op zondag 28 december 2014 16:06 schreef Tingo het volgende:
Neem eens de moeite om het document zelf te lezen. Er worden genoeg merkwaardigheden aan de kaak gesteld. Waarom moet Tingo het voor je opsommen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als jij het niet voor elkaar krijgt om ook maar één argument uit dat bestand hier voor te leggen, lijkt het er op dat jij zelf dat hele bestand (nog) niet hebt gelezen.
Ik heb alles gelezen gisteravond dankje.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als jij het niet voor elkaar krijgt om ook maar één argument uit dat bestand hier voor te leggen, lijkt het er op dat jij zelf dat hele bestand (nog) niet hebt gelezen.
Hij opent toch het topic? Als zelfs een miniscule samenvatting (paar aangedragen argumenten) geven om de lezer te triggeren te veel gevraagd is, dan ga ik er ook géén seconden aan verkloten.quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om het document zelf te lezen. Er worden genoeg merkwaardigheden aan de kaak gesteld. Waarom moet Tingo het voor je opsommen?
Dankje.quote:Op zondag 28 december 2014 19:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Neem eens de moeite om het document zelf te lezen. Er worden genoeg merkwaardigheden aan de kaak gesteld. Waarom moet Tingo het voor je opsommen?
Misschien dat Manson een gevalletje MK-Ultra was? Na zijn taak afgeserveerd als gek levenslang opgesloten in de bajes? Het zou mij niks verbazen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dankje.
Die officiele crime scene fotos?
Ik denk dat de auteur heeft interessante punten netjes verzamelt.
Is mogelijk dacht ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Misschien dat Manson een gevalletje MK-Ultra was? Na zijn taak afgeserveerd als gek levenslang opgesloten in de bajes? Het zou mij niks verbazen.
Sorry hoor Tingo maarquote:Op zondag 28 december 2014 19:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is mogelijk dacht ik.
Hoe weten we zo zeker dat Manson is echt opgesloten?
Het zou mij ook niet niks verbazen.
En toen mocht-ie nooit meer de VS in. Maar dat is natuurlijk ook the Evil State of Satan.quote:Op zondag 28 december 2014 15:47 schreef ems. het volgende:
Hoe kan ik een occult offer doen dan precies? Ik wil wel wat fortune, fame en protection verzorg ik zelf wel.
Je mag lachen aan wat je wil natuurlijk.quote:
Dat wilde ik net posten. Damn, het toevalquote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef Copycat het volgende:
En Charles Manson is haske CGI. Met z'n nep-swastika.
Mooi boek over Manson en Polanski is trouwens Het Schervengericht van A.f.th. Van der Heijden. Maar die zat ook in het complot, gok ik.
Fake marraiges bestaat niet?quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
Mass murderer Charles Manson has gotten a license to marry a 26-year-old woman who visits him in prison.
The marriage license, obtained Monday by The Associated Press, was issued Nov. 7 for the 80-year-old Manson and Afton Elaine Burton, who left her Midwestern home nine years ago and moved to Corcoran, California – the site of the prison – to be near Manson. She maintains several websites advocating for Manson's innocence.
The license does not specify a wedding date and indicates the couple has 90 days to get married or they will have to reapply.
Burton, who goes by the name "Star," told the AP that she and Manson will be married next month.
"Y'all can know that it's true," she said. "It's going to happen."
"I love him," she added. "I'm with him. There's all kinds of things."
http://www.people.com/art(...)riage-license-prison
Wat een schattig stelletje![]()
Maar het zal wel een fake-marriage zijn
Ik denk niet dat de Manson Family heeft dat gedaan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Copycat het volgende:
Ik gok nog een jaartje of tien en dan is de door Manson voorspelde rassenoorlog ook een feit.
Wat had Polanski trouwens te winnen bij de LaBianca-moorden? Een alibi? Een testcase?
Oh dear - you really are cheap.quote:Op zondag 28 december 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
Fake marraiges ... Red Redding. Je leert elke dag wat.
Uiteraard. Dat heeft Polanski zelf gedaan. Om de weg te plaveien naar de moord op zijn vrouw, ongeboren kind, drie huisvrienden en een knul die op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was.quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Tingo het volgende:
Ik denk niet dat de Manson Family heeft dat gedaan.
Dat denk ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Dat heeft Polanski zelf gedaan. Om de weg te plaveien naar de moord op zijn vrouw, ongeboren kind, drie huisvrienden en een knul die op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was.
Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerpquote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Manson Family heeft dat gedaan.
Oh menquote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerp
Daar staat niets in wat ik al niet wist.quote:Op zondag 28 december 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh menlees dit eens:
http://edition.cnn.com/20(...)-murders-fast-facts/
En Tingo kan zichzelf wel redden hoor.
De foto van doden ziet er ook raar uit.Als je zoveel vreselijk wonden krijgt,dan heb je 'n soort glimlach aan je gezicht.De lichamen liggen daar urenlang(volgens 't verhaal) maar ze ziet er 'gezond' uit.Als je zoveel bloed verliezen....quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerp
Van CNN...quote:Op zondag 28 december 2014 20:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar staat niets in wat ik al niet wist.
Dat kan natuurlijk niets zijn hequote:
Ja-ik wist al wat over voor ik heb de stuk gelezen,dankje.quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niets zijn he![]()
http://www.biography.com/(...)son-9397912#synopsis
Misschien is dit meer to your liking?
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik was aan het surfen naar foto's van het plaats delict en de politie rapporten en ik kwam op deze sites uit.
http://letsrollforums.com(...)d08da25ee29be66647c&
http://www.theforbiddenknowledge.com/chapter4/
Op zich vind ik het heel ver gezocht maar het zijn in ieder geval leuke theorieën en leuk leesvoer, over Manson en de vrijmetselaars
Dus jij denkt dat Charles Manson en zijn hulpjes onschuldig zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.
Op zich zie ik of lees ik liever rapporten van de patholoog anatoom en de technische recherche (evt. psychologische rapporten over de dader en slachtoffers) met foto's van het plaats delict, dan vierhonderd theorieën te lezen waarin iedereen maar zijn eigen mening in wilt verwerken (tegen of voor).quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.
Hoor jij mij niet beweren dat ze onschuldig zijn. En ja over het algemeen lees ik haast haast alles, het één wat vluchtiger dan het ander. Eigenlijk niets vernieuwend tegengekomen wat ik al niet ongeveer wist.quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Charles Manson en zijn hulpjes onschuldig zijn?
En lees je alleen de posts van Tingo en Izzy of heb je de andere post over dit onderwerp ook gelezen?
De quotes van Manson zelf ook?
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat er is veel kort maar krachtige info in de PDF met veel informatieve links.quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Op zich zie ik of lees ik liever rapporten van de patholoog anatoom en de technische recherche (evt. psychologische rapporten over de dader en slachtoffers) met foto's van het plaats delict, dan vierhonderd theorieën te lezen waarin iedereen maar zijn eigen mening in wilt verwerken (tegen of voor).
Niet dat ik sommige theorieën interessant vind maar ze gaan meestal niet duidelijk in op de zaken die echt belangrijk zijn bij een onderzoek dit zowel door voor als tegenstanders. (Het is voor mij net een geschrift met daarin een politieke strijd om zieltjes te winnen, in plaats dat men echt de dingen wilt onderzoeken van en dit van beide kanten. Mensen willen je te snel beïnvloeden voor hun zogenaamde strijd of je een mening opleggen zonder dat je bij je eigen afvraagt klopt dit wel en hoe denkt de ander hoe is zij of hij opgevoed waar gaat hij of zij mee om, wat voor beroep voert hij of zij uit en waarom wil de gene mij overtuigen van haar of zijn mening Onbewust of soms bewust gooien mensen een uitgesproken mening of opdringerigheid in hun berichten om te laten zien dat hun het bij juiste hebben en dat je hun moet volgen.)
Wat ik al zei het is leuk fantasievol en interessant leesvoer en vooral hoe men een connectie vindt tussen Manson en de vrijmetselaars, maar zulke theorieën doen het meestal af tegen de concrete bewijzen die op het plaats delict zijn gevonden.
Net zoals als je een N bij Manson weglaat krijg je Mason, en ik denk dat uit alle overgebleven letters uit de Naam Charles Miles N (Mason) ook wel een leuke Anagram kan maken in het latijn of in het Engels
Maar wat ik al zei dit is leuk voor de verbeelding.
Ben nog eea gaan lezen. Ik wist niet dat Manson 3 kinderen op de wereld had gezet waarvan ene zich heeft verhangen. In een forum kwam ik foto's tegen waarvan de swastika van Charlie niet altijd klopt, different angles lijkt het wel. Als bejaarde ziet ie er best nog patent uit voor een zwaar leven in de bak.quote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er is veel kort maar krachtige info in de PDF met veel informatieve links.
Re:Military/Hollywood connecties,Lookout Mountain:quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben nog eea gaan lezen. Ik wist niet dat Manson 3 kinderen op de wereld had gezet waarvan ene zich heeft verhangen. In een forum kwam ik foto's tegen waarvan de swastika van Charlie niet altijd klopt, different angles lijkt het wel. Als bejaarde ziet ie er best nog patent uit voor een zwaar leven in de bak.
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.quote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
En de ouwe gaat ook nog trouwen of is inmiddels al getrouwd.
http://nos.nl/artikel/200(...)on-gaat-trouwen.html
En wat is er vreemd aan dat dit soort berichten in het nieuws verschijnen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.
Nogmaals, wie spint hier garen bij? Dat is toch de enige relevante vraag?quote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook.
En de connecties tussen military intelligence en Hollywood/film industrie.
Ik heb 't altijd raar gevonden over de jaren dat elke paar jaren is er weer wat over Manson en hoe veel aandacht ze Manson e.a. van de drama, geven.
Ik denk dat Manson is 'n patsy/actor.
Ik denk dat zo lang geleden hadden de publiek veel meer vertrouw in de vaste media,authoriteiten enz.
Tis 'n heel ouwe psy-op imo.
Ik verstaan de vraag niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie spint hier garen bij? Dat is toch de enige relevante vraag?
Precies dat bedacht ik me er ook al bij toen ik het las. Die man (mannnen misschien) heeft ook niks bijzonders te vertellen buiten zijn psycho babble om het insane imago in stand te houdden.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.
Veel van de Manson interview filmpjes heb ik niet gezien en ik ga ook niet tijd aan verspillen, kan makkelijk in scene gezet worden,imo.
Ik begrijp er is 'n soort morbid fascinatie rond zulke figuren(moordenaars) maar waarom geven ze hem zoveel aandacht? Tis 'n soort not-so-real life Hollywood soap.Hij is 'n acteur,imo. Hoe kunnen we ooit zeker weten dat deze gast is in de bak?quote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies dat bedacht ik me er ook al bij toen ik het las. Die man (mannnen misschien) heeft ook niks bijzonders te vertellen buiten zijn psycho babble om het insane imago in stand te houdden.
Is er nou niets in je hoofd dat bij zichzelf zegt "goh, ik ben zelf eigenlijk degene die er heel veel aandacht aan geeft"?quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik begrijp er is 'n soort morbid fascinatie rond zulke figuren(moordenaars) maar waarom geven ze hem zoveel aandacht?
Military en media?quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie wint/won er iets met het stagen van de moorden. Wie had er voordeel van.
Nou dat was dan nogal een succes om de aandacht van de Vietnam oorlog af te leiden.quote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Military en media?
'N grote distractie van de Viet Nam oorlog en om de 'hippie' peace movement te diskrediteren?
The Manson Family Murder Show ipv. de echte doden in Viet Nam?
Alleen de makers van de psy-op zou 't echt weten.
Vind je Charles Manson een typische serie moordenaar als ik aan serie moordenaars denk ik aan types als Ted Bundy die voornamelijk (intelligent) gecalculeerd en zorgvuldig te werk gaan. (Pas als ze denken dat ze onschendbaar zijn dan pas maken ze fouten)quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef Chewie het volgende:
Nog maar eens de vraag waarom het vreemd is als 1 van de bekendste seriemoordenaars in het nieuws komt als hij gaat trouwen?
OK - laat maar,niks aan de hand.quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou dat was dan nogal een succes om de aandacht van de Vietnam oorlog af te leiden.
Nog maar eens de vraag waarom het vreemd is als 1 van de bekendste seriemoordenaars in het nieuws komt als hij gaat trouwen?
Wie weet om ook de hippies in een kwaad daglicht te stellen? Hippies waren tegen de oorlog en gingen hier ook massaal de straat voor op dit konden ze niet echt gebruiken. Het klootjesvolk moest juist voor de oorlog zijn. Wie weet tevens om uit te proberen of dezelfde bevolking erin trapte mbt staged events en mind control? Dat laatste hadden ze per slotte 20 jaar geleden al gejat van de nazi's.quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou dat was dan nogal een succes om de aandacht van de Vietnam oorlog af te leiden.
Ik kan voorstellen dat 't vrij makkelijk is voor professionele killers...en nog makkelijker als ze waren ook 'n cahoots met bepaalde organisaties/authoriteiten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef Stranger het volgende:
Ik vind dat de schrijver de Labianca moorden wel heel makkelijk afschrijft als een 'copycat mob hit'. Het lijkt me redelijk lastig om binnen een dag de voorbereiding en uitvoering van een dergelijke 'kopie' in elkaar te flansen en je bent afhankelijk van een redelijke portie 'geluk'. Qua eventuele 'psy-ops' lijkt deze moord me ook overbodig na de gruwelijke Tate-moorden.
Ik denk dat je de invloed van Manson maar ook het gebruik van LSD en andere middelen onderschat bij zijn familie leden. Je kan mensen tot zeer gruwelijke dingen aanzetten als ze onder invloed zijn en jou ook beschouwen als een soort van leider of goeroequote:Op maandag 29 december 2014 16:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik kan voorstellen dat 't vrij makkelijk is voor professionele killers...en nog makkelijker als ze waren ook 'n cahoots met bepaalde organisaties/authoriteiten.
Het gaat meer over de anomalies met de Manson e.a. karakturen in de Tate verhaal.
Maar 't maakt niet uit wat voor spul ze waren aan 't gebruiken als de hele verhaal lijkt zo raar te zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 16:59 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je de invloed van Manson maar ook het gebruik van LSD en andere middelen onderschat bij zijn familie leden. Je kan mensen tot zeer gruwelijke dingen aanzetten als ze onder invloed zijn en jou ook beschouwen als een soort van leider of goeroe
Ik heb ooit met collega's gewerkt die snoven en rookten ook allerlei troep, als mensen al vrij naïf van hun zelf zijn kan je ze wijs maken om van een dak af te springen of met een honkbal knuppel iemand anders de tering in te slaan omdat die gene bijvoorbeeld hem geflashed heeft met een grammetje bruin wat niet zo is.(Je wil niet weten voor verhalen ik heb gehoord en hoe men elkaar gek maakt opstookt en men elkaar bedondert) Mensen zijn echt dwazen onder invloed en zeer makkelijk te beïnvloeden.
Ja maar,de schrijver denkt dat 't allemaal waargebeuren is.CIA involvement met drugs en ex-nazis is welbekend.quote:Op maandag 29 december 2014 17:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Interessant stuk http://robertscourt.blogspot.nl/2008/06/donate-today.html wellicht een hersenspinsel.
That's a matter of opinion.quote:Op maandag 29 december 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
Murderous cult leader Charles Manson has been granted a licence to marry, but what is it about this man, who committed his crimes more than 40 years ago, that continues to fascinate?
The stare is still the same. The hair may have greyed but the beard remains. With a swastika etched between his eyes, Charles Manson maintains an aura.
It is almost 45 years since he sent a group of his indoctrinated followers - known as the Family - to the home of heavily pregnant Hollywood actress Sharon Tate to "totally destroy everyone in it". She and four others were stabbed to death.
False clues were left to dress the scene as an attack by the Black Panthers, a militant African-American group which used violence in its battle against white racism.
Manson's hope was that these murders, and the killing of two shop owners the next night, would start a race war, after which he would emerge as America's ruler.
It did not happen. Amid public revulsion at his crimes, Manson was found guilty of conspiracy to murder in 1971 and given a life sentence.
'Manson the rebel, the outlaw, the radical vegetarian willing to kill to make his point.
"That's disgusting and demented, but it's also fundamentally political, in the same way a contemporary terrorist is political'
http://www.bbc.com/news/magazine-30094019
compleet verhaal
En hoe heeft Manson als bliksemafleider geholpen? Vroeg ik in mijn vorige reactie ook al maar dan krijg je weer van deze uitvluchten vol aanname's zonder ook maar enige onderbouwing.quote:Op maandag 29 december 2014 16:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie weet om ook de hippies in een kwaad daglicht te stellen? Hippies waren tegen de oorlog en gingen hier ook massaal de straat voor op dit konden ze niet echt gebruiken. Het klootjesvolk moest juist voor de oorlog zijn. Wie weet tevens om uit te proberen of dezelfde bevolking erin trapte mbt staged events en mind control? Dat laatste hadden ze per slotte 20 jaar geleden al gejat van de nazi's.
Typisch nee, compleet gestoord ja. Snap niet zo goed dat de complotdenkers hier er altijd van uit gaan dat zulke mensen nooit op zichzelf kunnen staan en dat er altijd een schimmige organisatie achter zou moeten zitten.quote:Op maandag 29 december 2014 16:25 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Vind je Charles Manson een typische serie moordenaar als ik aan serie moordenaars denk ik aan types als Ted Bundy die voornamelijk (intelligent) gecalculeerd en zorgvuldig te werk gaan. (Pas als ze denken dat ze onschendbaar zijn dan pas maken ze fouten)
Wat ik er ook niet op uit kan maken dat er direct bewijs is gevonden op de plaatsen van delict, dat Charles Manson de moorden zelf heeft gepleegd. Het zou wel kunnen dat hij hier toe de opdracht heeft gegeven aan zijn family leden, maar toch dan ben je geen serie moordenaar in mijn ogen.
Overigens is dit ook wel een interessante link over Charles Manson
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=2375
Zo gek vind ik het niet, of is de CIA niet zo slecht en evil?quote:Op maandag 29 december 2014 18:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja maar,de schrijver denkt dat 't allemaal waargebeuren is.CIA involvement met drugs en ex-nazis is welbekend.
Lees de documenten eens? Of moet er steeds een beknopt verslag voorgelegd worden zodat men het niet hoeft te lezen? Ik zit hier niet om jullie te overtuigen maar om van gedachten te wisselen met mensen die wat verder kijken dan de doosquote:Op dinsdag 30 december 2014 08:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
En hoe heeft Manson als bliksemafleider geholpen? Vroeg ik in mijn vorige reactie ook al maar dan krijg je weer van deze uitvluchten vol aanname's zonder ook maar enige onderbouwing.
Als je wil dat meer mensen in je complotten geloven zou je toch wat overtuigender moeten zijn.
Gelezen en dan? Ik deel jou mening namelijk absoluut niet en snap ook niet waar de wens vandaan komt om in alles een complot te zien maar dat blijft keer op keer onbeantwoord.quote:Op dinsdag 30 december 2014 08:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Lees de documenten eens? Of moet er steeds een beknopt verslag voorgelegd worden zodat men het niet hoeft te lezen? Ik zit hier niet om jullie te overtuigen maar om van gedachten te wisselen met mensen die wat verder kijken dan de doos
We hebben geen keuze om de MSM versies niet te kijken- het wordt in onze gezichten geraamde als we dat willen of niet.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:47 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een zeer slap excuus van iemand die stelselmatig de msm afwijst zonder gelezen/geluisterd of gekeken te hebben en totaal niet kan beargumenteren waarom een of ander vaag blogje (of meerdere die elkaar allemaal nablaten) juist wel de waarheid spreekt.
*kuch*quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
We hebben geen keuze om de MSM versies niet te kijken- het wordt in onze gezichten geraamde als we dat willen of niet.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thankfully not.Eerste 15secs gekeken,dan wist ik dat 't stomme fake TV programma is.
Oh- dus ik moet 'n stomme 'reallife ghost story documentary' kijken om 'n mening te hebben?quote:
Ik heb het gekeken. Ik was benieuwd naar de link met Tate en dit onderwerp maar het is me niet duidelijk geworden. Misschien heb ik iets gemist tussen de bezigheden (koken) door?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh- dus ik moet 'n stomme 'reallife ghost story documentary' kijken om 'n mening te hebben?
Plus 't feit 't heeft helemaal niks te maken met de thread.
Ook voor jou: niet zo piepen . Staan zoveel goede links hier, ga die allemaal maar eens kijken en lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:57 schreef Tingo het volgende:
[..]
We hebben geen keuze om de MSM versies niet te kijken- het wordt in onze gezichten geraamde als we dat willen of niet.
Hoe weet jij wat ik heb gelezen of niet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook voor jou: niet zo piepen . Staan zoveel goede links hier, ga die allemaal maar eens kijken en lezen.
En dat geldt dus beide kanten op.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik heb gelezen of niet?
Ik weet al jaren hoe de officiele verhaal gaat,dankje.
En jij verwacht dat ik ga m'n tijd verspillen op ghost stories?quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat geldt dus beide kanten op.
Kijk je dit soort dingen zelf voordat je ze linkdumpt? Want dit waren ongeveer de meest inhoudsloze 8 minuten die ik ooit heb gezien en verder gaat de pdf ook redelijk uitgebreid in op de mediaoptredens van de 'daders'.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ze hielp Charles Manson zeven mensen te vermoorden. Nu vertelt ze waarom
Patricia Krenwinkel was 21 jaar oud, in 1969, toen ze als lid van Charles Mansons ‘Family’ een bloedbad aanrichtte in de heuvels van Beverly Hills. Zeven moorden. Waarom deed ze wat ze deed? In deze video spreekt ze voor het eerst in twintig jaar tijd.
Deze maand precies 45 jaar geleden, in de nachten van 9 en 10 augustus, werden in twee villa’s in Beverly Hills in totaal zeven mensen dood aangetroffen, onder wie de hoogzwangere actrice Sharon Tate, echtgenote van regisseur Roman Polanski. Manson werd ter dood veroordeeld, een straf die in 1972 werd omgezet in levenslang. De leden van ‘The Family’, de commune van dweepzieke, gedrogeerde drop outs, kregen vergelijkbare straffen.
Krenwinkel en mededader Leslie Van Houten behoren tot de langst zittende vrouwelijke gevangenen in de VS. In deze video van The New York Times kijkt de 66-jarige Krenwinkel terug op haar leven voor en na Manson. Waarom ze zich aansloot bij Manson? Hij gaf haar wat ze in haar jeugd had gemist: liefde en aandacht. Ze neemt de volledige verantwoordelijkheid voor haar daden, zegt ze. En - eindelijk - is ze iemand geworden waar ze mee kan leven. Kan de Amerikaanse maatschappij dat ook? Ze komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating in 2018.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)u-vertelt-ze-waarom/
From the horse's mouth.
Ja, ik lees de links die ik post. En juist deze vond ik wel belangrijk aangezien het een interview is met een van de daders. Iemand die er bij was en er aan heeft deelgenomen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kijk je dit soort dingen zelf voordat je ze linkdumpt? Want dit waren ongeveer de meest inhoudsloze 8 minuten die ik ooit heb gezien en verder gaat de pdf ook redelijk uitgebreid in op de mediaoptredens van de 'daders'.
Or the actors mouth.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Patricia Krenwinkel was 21 jaar oud, in 1969, toen ze als lid van Charles Mansons ‘Family’ een bloedbad aanrichtte in de heuvels van Beverly Hills. Zeven moorden. Waarom deed ze wat ze deed? In deze video spreekt ze voor het eerst in twintig jaar tijd.
Deze maand precies 45 jaar geleden, in de nachten van 9 en 10 augustus, werden in twee villa’s in Beverly Hills in totaal zeven mensen dood aangetroffen, onder wie de hoogzwangere actrice Sharon Tate, echtgenote van regisseur Roman Polanski. Manson werd ter dood veroordeeld, een straf die in 1972 werd omgezet in levenslang. De leden van ‘The Family’, de commune van dweepzieke, gedrogeerde drop outs, kregen vergelijkbare straffen.
Krenwinkel en mededader Leslie Van Houten behoren tot de langst zittende vrouwelijke gevangenen in de VS. In deze video van The New York Times kijkt de 66-jarige Krenwinkel terug op haar leven voor en na Manson. Waarom ze zich aansloot bij Manson? Hij gaf haar wat ze in haar jeugd had gemist: liefde en aandacht. Ze neemt de volledige verantwoordelijkheid voor haar daden, zegt ze. En - eindelijk - is ze iemand geworden waar ze mee kan leven. Kan de Amerikaanse maatschappij dat ook? Ze komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating in 2018.
From the horse's mouth.
Zó'n slecht gebit heeft ze nu toch ook weer niet ?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
From the horse's mouth.
Grappig, ik vond het wel een boeiend clipje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik lees de links die ik post. En juist deze vond ik wel belangrijk aangezien het een interview is met een van de daders. Iemand die er bij was en er aan heeft deelgenomen.
Ik vond het ook boeiend. En blijkbaar had hij charisma en die meiden deden alles wat hij ze vroeg. Of opdroeg?quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Grappig, ik vond het wel een boeiend clipje.
Alleen al om te zien hoe normaal ze eigenlijk is. Die vrouw is niet het meisje wat achter Manson aanhuppelde. Pijnlijk ook hoe makkelijk iemand in zoiets verzeild kan raken.
Dat heeft echt niks met uiterlijk te maken. Puur met charisma en uitstraling. En dat werkte voor hem.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Tingo het volgende:
Charles Manson,charmer extraordinaire inderdaad. Alle 1m60 van 'm ook eh?
Sorry maar ik vind de Manson verhaal heel moeillijk te geloven.
Blijkbaar werkt het nog steeds, gezien zijn recente relationele status.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef mootie het volgende:
Dat heeft echt niks met uiterlijk te maken. Puur met charisma en uitstraling. En dat werkte voor hem.
Zoals de maanlanding bedoeld was om de aandacht van de oorlog af te leiden? Dat was ook al zo'n succes.quote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Military en media?
'N grote distractie van de Viet Nam oorlog en om de 'hippie' peace movement te diskrediteren?
The Manson Family Murder Show ipv. de echte doden in Viet Nam?
Alleen de makers van de psy-op zou 't echt weten.
Daarom werd Manson ingezet, om die miskleun goed te maken. Niks Johnson moordenaar, maar Manson moordenaar. Dat allitereert ook beter.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:40 schreef TitusPullo het volgende:
Zoals de maanlanding bedoeld was om de aandacht van de oorlog af te leiden? Dat was ook al zo'n succes.
Als je niet gelooft dat iemand die zich deftig kleedt en netjes spreekt daarom ook wel zal deugen (wat geheel terecht is), waarom geloof je dan niet dat een klein mannetje een charmeur kan zijn? Kunnen alleen mannen van 1.85 en langer charmeur zijn? Die hebben het juist misschien minder nodig.quote:Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Tingo het volgende:
Charles Manson,charmer extraordinaire inderdaad. Alle 1m60 van 'm ook eh?
Sorry maar ik vind de Manson verhaal heel moeillijk te geloven.
Het lijkt eerder op een macabere grap van een niet bijster begaafde tweedejaars student Literatuurwetenschappen, zij het dat die het woord novelist waarschijnlijk wel zou weten te vertalen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:42 schreef Konijntjuh het volgende:
Op zich staan er wel goede dingen en interessante dingen in het PDF bestand,
Zoals de opmerkelijke connecties in Defensie (indirect) verband; Sharon Tate, Charles Manson, Lynette Fromme en Jay Sebring.
Ook wil ik Roman Polanski niet uitsluiten van betrokkenheid, omdat de Novelist Jerzy Kozinski ook op één of andere manier er bij betrokken is.
Als je er nog eens bij neemt dat Charles Milles (No name) Maddox zijn moederachternaam van geboorte gelijk staat aan de USS Maddox (false flag) waar er ook een indirecte betrekking mee is.
Begint het inderdaad bijna op een geschreven boek/script te lijken.wat door de CIA en consorten in elkaar is gezet om een mooi theather stukje weg te geven aan de wereld.
Als je bedenkt dat de eigenlijk moordenaar die de meesten moorden heeft gepleegd,Charles Denton Watson heet, en dat Watson de collega (hulpje) was van Sherlock Holmes. Holmes dacht de theoriëen uit, terwijl Watson meer het praktische werk deed.
Of net zoals Charles Manson zijn aangenomen achternaam Zoon van Man betekent, en dat het getal 34 tweevoudig bij deze zaak is Manson zijn geboorte jaar en zijn leeftijd bij de moorden. Een getal of graad weer alleen in de speculatieve lijst van de Freemasons voorkomt en in verband wordt gebracht met de illuminatie.
Dus nogmaals het heeft wel wat weg van uitgekient en een goed geschreven stuk/script
Euhm, dat is mijn fout. Maar je hebt geen onderzoek gedaan nog het PDF bestand gelezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het lijkt eerder op een macabere grap van een niet bijster begaafde tweedejaars student Literatuurwetenschappen, zij het dat die het woord novelist waarschijnlijk wel zou weten te vertalen.
Ik heb nog wat geschreven. Voorlopig zie ik geen reden om die PDF te lezen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:30 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Euhm, dat is mijn fout. Maar je hebt geen onderzoek gedaan nog het PDF bestand gelezen.
Dus moet ik je nu echt serieus nemen, of je zien als een tweederangs trol? Die het alleen leuk vind andere op hun plaats te wijzen, zonder ook maar iets echt bij te dragen.
Als je je laatste linkje aanklikt, leest en doorscrollt kom je op nog een interessante:quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:50 schreef Konijntjuh het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Jerzy_Kosi%C5%84ski
Friendships
Kosiński was friends with Roman Polanski, with whom he attended the National Film School in Łódź, and said he narrowly missed being at Polanski and Sharon Tate's house on the night Tate was murdered by Charles Manson's followers in 1969, due to lost luggage. His novel Blind Date discussed the Manson murders.[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/USS_Maddox_(DD-731)
After 1953, she alternated operations along the west coast of the United States and in Hawaiian waters, with regular deployments to the western Pacific with the Seventh Fleet. Maddox departed Long Beach 13 March 1964. At first steaming with fast carrier groups in the Sea of Japan and the East China Sea, she headed south 18 May and established patrol off the coast of South Vietnam. During August she was involved in a skirmish with North Vietnamese torpedo boats, the Maddox incident, which led to increased U.S. involvement in the Vietnam War.
Ik zelf hou niet zo van plakken en knippen
Kosinski en Polanski waren wel twee macabere "vage" figuren bij elkaar, en goede vrienden.
Als je alles bijelkaar legt heeft echt wel wat weg van een film van Roman Polanski of een boek van Jerzy Kosinski.
(Drugs)seks en zogenaamde duivelsaanbidding nom de plume.met verwijzingen
Alles wat een boek of film interessant maakt.
Daarbij is er niet veel bekend over Paul Tate, William Fromme, Walker Scott en Jay Sebring. Ik kan namelijk niks vinden over hun millitair verleden of over hun werkzaamheden bij Defensie.
Terwijl je bij George Stephen Morrison een goed inzicht krijgt tot zijn verleden.
https://en.wikipedia.org/wiki/George_Stephen_Morrison
My Lay stamt uit maart 1968 en is een berucht geval: als je er minder over hoort dan over Manson dan komt dit waarschijnlijk doordat Manson nog leeft en nog altijd beweert onschuldig te zijn, terwijl er over My Lay niet veel meer te zeggen valt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:33 schreef JCats het volgende:
Nog steeds komen de daden van de zgn. volgelingen van Manson regelmatig in het nieuws.
Dat geldt niet voor gebeurtenissen in die tijd, die minstens zo vreselijk waren, zoals
1. Vietnam (bijv My Lai)
2. Moorden op zwarte activisten (bijv. Fred Hampton)
Fred Hampton is zijn naam.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
My Lay stamt uit maart 1968 en is een berucht geval: als je er minder over hoort dan over Manson dan komt dit waarschijnlijk doordat Manson nog leeft en nog altijd beweert onschuldig te zijn, terwijl er over My Lay niet veel meer te zeggen valt.
Veel Amerikaanse vergrijpen worden tot op de dag vandaag verborgen gehouden door het Amerikaanse leger, daar hoeft de aandacht niet eens van te worden afgeleid.
Wat Fred Thompson betreft heb je zeker gelijk.
Dank je wel voor de link lavenderrquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je je laatste linkje aanklikt, leest en doorscrollt kom je op nog een interessante:
http://www.davesweb.cnchost.com/nwsltr93.html
Pardon, Hampton, wat stom van mij. Maar dat had te maken met een heel ander project van de FBI. En My Lay is dus na de moorden in het nieuws geekomen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:29 schreef JCats het volgende:
[..]
Fred Hampton is zijn naam.
In zijn slaap doodgeschoten op 4 december 1969.
http://www.huffingtonpost(...)rogra_b_4375527.html
Dat was 2 dagen na de arrestatie van Charles Manson.
En My Lai was toen nog maar net in het nieuws gekomen.
Om precies te zijn voor het eerst op 12 november 1969...
My Lai kwam in het nieuws vlak vóór Charles Manson.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Pardon, Hampton, wat stom van mij. Maar dat had te maken met een heel ander project van de FBI. En My Lay is dus na de moorden in het nieuws geekomen.
Intifada?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef JCats het volgende:
[..]
My Lai kwam in het nieuws vlak vóór Charles Manson.
Het kwam dus goed uit dat de aandacht naar iets anders uit kon gaan.
De hippies werden het doelwit.
Vergelijk dit met het slot van "Easy Rider", op dat moment een bioscoopkraker.
Begin december 1969 was er nog een gebeurtenis, die zeer negatief uitpakte voor de sixties-cultuur.
Wie?
Altamont.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef JCats het volgende:
[..]
De hippies werden het doelwit.
Begin december 1969 was er nog een gebeurtenis, die zeer negatief uitpakte voor de sixties-cultuur.
Wie?
Operation CHAOS?quote:
Of Altamont daarmee te maken heeft, weet ik niet.quote:
En is er daarna ooit nog over My Lai gesproken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:33 schreef JCats het volgende:
[..]
Is de filmindustrie er nu ook al bij betrokken?quote:De hippies werden het doelwit.
Wie?
Ze zijn altijd bijbetrokken denk ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En is er daarna ooit nog over My Lai gesproken?
[..]
Is de filmindustrie er nu ook al bij betrokken?
Dat weet ik. Er moeten immers mensen verdwijnen en wie kan de overheid daar nu beter bij helpen dan mensen die weten hoe je iemand beroemd kunt maken?quote:
Ik vind de foto analyse van de auteur eenvoudig en direct uitgelegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef JCats het volgende:
Van de vele verbanden, die in Tate/Manson samenkomen, vind ik naast het politieke aspect verreweg het meest interessant: het muzikale aspect.
Van de sixties-cultuur was de muziek wellicht het meest bijzondere en waarschijnlijk het enige van waarde.
Bij Manson komt die muziek extreem aan de orde.
De Beatles door "Helter Skelter" en meer algemeen het "White Album".
De Beach Boys door het contact met Dennis Wilson. Dat contact was intens:
Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.
Laten we het nu gewoon proberen het bij Charles Manson en de groep om hem heen te houden. Die is al groot genoeg. Als je daar Elvis en Michael Jackson ook nog bij haalt wordt het helemaal onoverzichtelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.
Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.quote:It looks to me like those in Hollywood and music have long had an escape clause. When they sign the
initial contracts or first discover that the film and music industries are just arms of Intelligence, they are
told they can later get out if they want. Many in the industry never develop qualms. They enjoy working
with Intelligence and have no desire to quit. But Intelligence will work temporarily even with those who
do develop regrets. They don't have to murder anyone who wants out. Most just retire and fade away.
But for the most famous, that isn't a viable option. They can't fade away because they simply have too
many fans. Intelligence can help with that. A faked death can easily solve that problem. This is what
happened to many many stars, more than you think. Not only Elvis and Jim Morrison and John Lennon,
but a large percentage of all the other deaths you know of. Very few Hollywood deaths actually occurred,
and realizing what happened here may help you unwind any other death you may have questions about.
Ik heb ook niet elke fake death verhaal gelezen.Twas maar 'n paar dagen terug dat ik heb wat over MJ en Elvis gelezen.Ik dacht dat 't allemaal 'te gek voor woorden' zou zijn,maar er zijn rare 'toevalligheden' en vremde gedrag van familie en vrienden.Ik vond 't grappig om over te lezen.Er is zeker iets in dat maakt me denken dat 't zeker mogelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebben
[..]
Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.
dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.
Misschien kan je beter de artikel van Mile Mathis lezen of de vid kijken, dan misschien kan je zelf weten ipv van mij vragen.quote:Op zondag 4 september 2016 13:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?
zoiets?
oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..quote:Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:
The Tate Murders - The Monsters Dupe Us Again
Stem vind ik 'n beetje irritant. Wel de moeite/tijd waard vond ik.
Tis meestal informatie dat je in de Miles Mathis stuk kan lezen.
Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschrevenquote:Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:
The Tate Murders - The Monsters Dupe Us Again
Stem vind ik 'n beetje irritant. Wel de moeite/tijd waard vond ik.
Tis meestal informatie dat je in de Miles Mathis stuk kan lezen.
Goed zo jongen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..
En de eerste 3 minuten...
word ik helemaal coo coo van beeld, MIND CONTROLL!!!!
dus laat maar ik skip dit gedoe!
Ja - The Family.quote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschreven
How Roman Polanski forced wife Sharon Tate to have threesomes and make home sex videos for his friends but refused to sleep with her once she got pregnant and wanted her to get an abortion
Creepy guy die Roman Polanski, zuiver is deze zaak niet. Daar steekt veel meer achter dan het officiële verhaal. Vraag me wel eens af of Manson wel echt in de bak zit.
Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.quote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - The Family.
Maar hij lijkt te denken dat er 'n echte moordpartij was. Roman Polanski zou ook waarschijlijk weten dat 't 'n hoax was.
Oh ok. Je link van The Daily Mail (sorry maar dus heel erg onbetrouwbaar)quote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.
Nog wat discussie over:quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Weer zo'n zelf opgelegde beperking die simpelweg niet correct is. Je mag er best vanuit gaan dat het nep is, niemand die je tegenhoudt.quote:The only theory you are not allowed to pursue is the correct one: the murders were faked.
Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:42 schreef ems. het volgende:
Ik vond Aquarius trouwens een beetje saai
Ik heb 8 afleveringen gekeken en daarna eigenlijk niet meer de motivatie kunnen vinden om het seizoen af te maken. Ik stoorde me ook niet aan Mulder specifiek verder.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.
Dat is toch heel losjes 'gebaseerd' op het Manson Family-verhaal? Niet echt feitelijk correct?quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Klopt, eerder 'geïnspireerd' dan 'gebaseerd' inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch heel losjes 'gebaseerd' op het Manson Family-verhaal? Niet echt feitelijk correct?
Ja, naar dat woord zocht ik even, vruchteloosquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:45 schreef jogy het volgende:
Klopt, eerder 'geïnspireerd' dan 'gebaseerd' inderdaad.
Of niet de gebeuren maar gewoon de officiele lezing samenvat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dit artikel vat het hele gebeuren wel goed samen:
http://historianet.nl/mis(...)on-hippie-uit-de-hel
Ja klopt. Of iemand het gelooft is aan hem/haar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of niet de gebeuren maar gewoon de officiele lezing samenvat.
Jaren terug heb ik The Family van Ed Sanders gelezen en Helter Skelter van Bugliosi gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tingo, je hebt dit stuk gelezen dat aangeeft waarom het níet klopt, maar heb je ook de stukken gelezen die aangeven waarom het wél klopt? En dan niet t msm gebeuren, maar de politierapporten ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |