Dat is toch heel losjes 'gebaseerd' op het Manson Family-verhaal? Niet echt feitelijk correct?quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Klopt, eerder 'geïnspireerd' dan 'gebaseerd' inderdaad.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is toch heel losjes 'gebaseerd' op het Manson Family-verhaal? Niet echt feitelijk correct?
Ja, naar dat woord zocht ik even, vruchteloosquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:45 schreef jogy het volgende:
Klopt, eerder 'geïnspireerd' dan 'gebaseerd' inderdaad.
Of niet de gebeuren maar gewoon de officiele lezing samenvat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dit artikel vat het hele gebeuren wel goed samen:
http://historianet.nl/mis(...)on-hippie-uit-de-hel
Ja klopt. Of iemand het gelooft is aan hem/haar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of niet de gebeuren maar gewoon de officiele lezing samenvat.
Jaren terug heb ik The Family van Ed Sanders gelezen en Helter Skelter van Bugliosi gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tingo, je hebt dit stuk gelezen dat aangeeft waarom het níet klopt, maar heb je ook de stukken gelezen die aangeven waarom het wél klopt? En dan niet t msm gebeuren, maar de politierapporten ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |