Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerpquote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Manson Family heeft dat gedaan.
Oh menquote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerp
Daar staat niets in wat ik al niet wist.quote:Op zondag 28 december 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh menlees dit eens:
http://edition.cnn.com/20(...)-murders-fast-facts/
En Tingo kan zichzelf wel redden hoor.
De foto van doden ziet er ook raar uit.Als je zoveel vreselijk wonden krijgt,dan heb je 'n soort glimlach aan je gezicht.De lichamen liggen daar urenlang(volgens 't verhaal) maar ze ziet er 'gezond' uit.Als je zoveel bloed verliezen....quote:Op zondag 28 december 2014 20:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Vind het maar raar die foto's met het meubilair en tapijt, bankje met smerige vlekken niet echt spul voor een miljonair. Goedkoop funiture neergezet met voorbedacht rade om hun dure spul te beschermen tegen het bloed? Maar goed je krijgt de lachers weer op je af Tingo niet echt iets voor BNW dit onderwerp
Van CNN...quote:Op zondag 28 december 2014 20:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar staat niets in wat ik al niet wist.
Dat kan natuurlijk niets zijn hequote:
Ja-ik wist al wat over voor ik heb de stuk gelezen,dankje.quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niets zijn he![]()
http://www.biography.com/(...)son-9397912#synopsis
Misschien is dit meer to your liking?
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.quote:Op maandag 29 december 2014 12:41 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik was aan het surfen naar foto's van het plaats delict en de politie rapporten en ik kwam op deze sites uit.
http://letsrollforums.com(...)d08da25ee29be66647c&
http://www.theforbiddenknowledge.com/chapter4/
Op zich vind ik het heel ver gezocht maar het zijn in ieder geval leuke theorieën en leuk leesvoer, over Manson en de vrijmetselaars
Dus jij denkt dat Charles Manson en zijn hulpjes onschuldig zijn?quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.
Op zich zie ik of lees ik liever rapporten van de patholoog anatoom en de technische recherche (evt. psychologische rapporten over de dader en slachtoffers) met foto's van het plaats delict, dan vierhonderd theorieën te lezen waarin iedereen maar zijn eigen mening in wilt verwerken (tegen of voor).quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vond het document van Tingo met interessante punten en merkwaardigheden naar boven komen. Eigenlijk ben ik niet eens zo heel erg geïnteresseerd in false flags van jaren geleden, ik heb de Manson case wel altijd een beetje vreemd gevonden en wat ik ervan moest geloven wist ik niet. Het boeiende hieraan is om te zien hoelang ze al bezig zijn met dit soort praktijken.
Hoor jij mij niet beweren dat ze onschuldig zijn. En ja over het algemeen lees ik haast haast alles, het één wat vluchtiger dan het ander. Eigenlijk niets vernieuwend tegengekomen wat ik al niet ongeveer wist.quote:Op maandag 29 december 2014 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Charles Manson en zijn hulpjes onschuldig zijn?
En lees je alleen de posts van Tingo en Izzy of heb je de andere post over dit onderwerp ook gelezen?
De quotes van Manson zelf ook?
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2014 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat er is veel kort maar krachtige info in de PDF met veel informatieve links.quote:Op maandag 29 december 2014 14:16 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Op zich zie ik of lees ik liever rapporten van de patholoog anatoom en de technische recherche (evt. psychologische rapporten over de dader en slachtoffers) met foto's van het plaats delict, dan vierhonderd theorieën te lezen waarin iedereen maar zijn eigen mening in wilt verwerken (tegen of voor).
Niet dat ik sommige theorieën interessant vind maar ze gaan meestal niet duidelijk in op de zaken die echt belangrijk zijn bij een onderzoek dit zowel door voor als tegenstanders. (Het is voor mij net een geschrift met daarin een politieke strijd om zieltjes te winnen, in plaats dat men echt de dingen wilt onderzoeken van en dit van beide kanten. Mensen willen je te snel beïnvloeden voor hun zogenaamde strijd of je een mening opleggen zonder dat je bij je eigen afvraagt klopt dit wel en hoe denkt de ander hoe is zij of hij opgevoed waar gaat hij of zij mee om, wat voor beroep voert hij of zij uit en waarom wil de gene mij overtuigen van haar of zijn mening Onbewust of soms bewust gooien mensen een uitgesproken mening of opdringerigheid in hun berichten om te laten zien dat hun het bij juiste hebben en dat je hun moet volgen.)
Wat ik al zei het is leuk fantasievol en interessant leesvoer en vooral hoe men een connectie vindt tussen Manson en de vrijmetselaars, maar zulke theorieën doen het meestal af tegen de concrete bewijzen die op het plaats delict zijn gevonden.
Net zoals als je een N bij Manson weglaat krijg je Mason, en ik denk dat uit alle overgebleven letters uit de Naam Charles Miles N (Mason) ook wel een leuke Anagram kan maken in het latijn of in het Engels
Maar wat ik al zei dit is leuk voor de verbeelding.
Ben nog eea gaan lezen. Ik wist niet dat Manson 3 kinderen op de wereld had gezet waarvan ene zich heeft verhangen. In een forum kwam ik foto's tegen waarvan de swastika van Charlie niet altijd klopt, different angles lijkt het wel. Als bejaarde ziet ie er best nog patent uit voor een zwaar leven in de bak.quote:Op maandag 29 december 2014 14:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er is veel kort maar krachtige info in de PDF met veel informatieve links.
Re:Military/Hollywood connecties,Lookout Mountain:quote:Op maandag 29 december 2014 15:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben nog eea gaan lezen. Ik wist niet dat Manson 3 kinderen op de wereld had gezet waarvan ene zich heeft verhangen. In een forum kwam ik foto's tegen waarvan de swastika van Charlie niet altijd klopt, different angles lijkt het wel. Als bejaarde ziet ie er best nog patent uit voor een zwaar leven in de bak.
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.quote:Op maandag 29 december 2014 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
En de ouwe gaat ook nog trouwen of is inmiddels al getrouwd.
http://nos.nl/artikel/200(...)on-gaat-trouwen.html
En wat is er vreemd aan dat dit soort berichten in het nieuws verschijnen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.
Nogmaals, wie spint hier garen bij? Dat is toch de enige relevante vraag?quote:Op maandag 29 december 2014 14:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ook.
En de connecties tussen military intelligence en Hollywood/film industrie.
Ik heb 't altijd raar gevonden over de jaren dat elke paar jaren is er weer wat over Manson en hoe veel aandacht ze Manson e.a. van de drama, geven.
Ik denk dat Manson is 'n patsy/actor.
Ik denk dat zo lang geleden hadden de publiek veel meer vertrouw in de vaste media,authoriteiten enz.
Tis 'n heel ouwe psy-op imo.
Ik verstaan de vraag niet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Nogmaals, wie spint hier garen bij? Dat is toch de enige relevante vraag?
Precies dat bedacht ik me er ook al bij toen ik het las. Die man (mannnen misschien) heeft ook niks bijzonders te vertellen buiten zijn psycho babble om het insane imago in stand te houdden.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met elke paar jaar, stukjes 'news' over de gast.
Veel van de Manson interview filmpjes heb ik niet gezien en ik ga ook niet tijd aan verspillen, kan makkelijk in scene gezet worden,imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |