abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:08:31 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_148135304
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh- dus ik moet 'n stomme 'reallife ghost story documentary' kijken om 'n mening te hebben?
Plus 't feit 't heeft helemaal niks te maken met de thread.
Ik heb het gekeken. Ik was benieuwd naar de link met Tate en dit onderwerp maar het is me niet duidelijk geworden. Misschien heb ik iets gemist tussen de bezigheden (koken) door?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_148135447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 12:57 schreef Tingo het volgende:

[..]

We hebben geen keuze om de MSM versies niet te kijken- het wordt in onze gezichten geraamde als we dat willen of niet. :)
Ook voor jou: niet zo piepen . Staan zoveel goede links hier, ga die allemaal maar eens kijken en lezen.
pi_148135844
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ook voor jou: niet zo piepen . Staan zoveel goede links hier, ga die allemaal maar eens kijken en lezen.
Hoe weet jij wat ik heb gelezen of niet?
Ik weet al jaren hoe de officiele verhaal gaat,dankje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148136159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:23 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hoe weet jij wat ik heb gelezen of niet?
Ik weet al jaren hoe de officiele verhaal gaat,dankje.
En dat geldt dus beide kanten op.
pi_148136204
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 13:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat geldt dus beide kanten op.
En jij verwacht dat ik ga m'n tijd verspillen op ghost stories?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_148138913
Ze hielp Charles Manson zeven mensen te vermoorden. Nu vertelt ze waarom

Patricia Krenwinkel was 21 jaar oud, in 1969, toen ze als lid van Charles Mansons ‘Family’ een bloedbad aanrichtte in de heuvels van Beverly Hills. Zeven moorden. Waarom deed ze wat ze deed? In deze video spreekt ze voor het eerst in twintig jaar tijd.
Deze maand precies 45 jaar geleden, in de nachten van 9 en 10 augustus, werden in twee villa’s in Beverly Hills in totaal zeven mensen dood aangetroffen, onder wie de hoogzwangere actrice Sharon Tate, echtgenote van regisseur Roman Polanski. Manson werd ter dood veroordeeld, een straf die in 1972 werd omgezet in levenslang. De leden van ‘The Family’, de commune van dweepzieke, gedrogeerde drop outs, kregen vergelijkbare straffen.

Krenwinkel en mededader Leslie Van Houten behoren tot de langst zittende vrouwelijke gevangenen in de VS. In deze video van The New York Times kijkt de 66-jarige Krenwinkel terug op haar leven voor en na Manson. Waarom ze zich aansloot bij Manson? Hij gaf haar wat ze in haar jeugd had gemist: liefde en aandacht. Ze neemt de volledige verantwoordelijkheid voor haar daden, zegt ze. En - eindelijk - is ze iemand geworden waar ze mee kan leven. Kan de Amerikaanse maatschappij dat ook? Ze komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating in 2018.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)u-vertelt-ze-waarom/

From the horse's mouth.
pi_148140247
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

Patricia Krenwinkel was 21 jaar oud, in 1969, toen ze als lid van Charles Mansons ‘Family’ een bloedbad aanrichtte in de heuvels van Beverly Hills. Zeven moorden. Waarom deed ze wat ze deed? In deze video spreekt ze voor het eerst in twintig jaar tijd.
Deze maand precies 45 jaar geleden, in de nachten van 9 en 10 augustus, werden in twee villa’s in Beverly Hills in totaal zeven mensen dood aangetroffen, onder wie de hoogzwangere actrice Sharon Tate, echtgenote van regisseur Roman Polanski. Manson werd ter dood veroordeeld, een straf die in 1972 werd omgezet in levenslang. De leden van ‘The Family’, de commune van dweepzieke, gedrogeerde drop outs, kregen vergelijkbare straffen.

Krenwinkel en mededader Leslie Van Houten behoren tot de langst zittende vrouwelijke gevangenen in de VS. In deze video van The New York Times kijkt de 66-jarige Krenwinkel terug op haar leven voor en na Manson. Waarom ze zich aansloot bij Manson? Hij gaf haar wat ze in haar jeugd had gemist: liefde en aandacht. Ze neemt de volledige verantwoordelijkheid voor haar daden, zegt ze. En - eindelijk - is ze iemand geworden waar ze mee kan leven. Kan de Amerikaanse maatschappij dat ook? Ze komt in aanmerking voor vervroegde vrijlating in 2018.

From the horse's mouth.
Kijk je dit soort dingen zelf voordat je ze linkdumpt? Want dit waren ongeveer de meest inhoudsloze 8 minuten die ik ooit heb gezien en verder gaat de pdf ook redelijk uitgebreid in op de mediaoptredens van de 'daders'.
pi_148141940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:52 schreef Stranger het volgende:

[..]

Kijk je dit soort dingen zelf voordat je ze linkdumpt? Want dit waren ongeveer de meest inhoudsloze 8 minuten die ik ooit heb gezien en verder gaat de pdf ook redelijk uitgebreid in op de mediaoptredens van de 'daders'.
Ja, ik lees de links die ik post. En juist deze vond ik wel belangrijk aangezien het een interview is met een van de daders. Iemand die er bij was en er aan heeft deelgenomen.
pi_148142531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

From the horse's mouth.
Or the actors mouth.
Ligt eraan va wat voor bronnen je info krijgt natuurlijk.
pi_148153427
quote:
Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Tingo het volgende:
Ik verstaan de vraag niet.
Je komt zeker uit Oost-Indië ? _O-
pi_148154196
quote:
Op dinsdag 30 december 2014 14:27 schreef Lavenderr het volgende:

From the horse's mouth.
Zó'n slecht gebit heeft ze nu toch ook weer niet ? :{
pi_148165785
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik lees de links die ik post. En juist deze vond ik wel belangrijk aangezien het een interview is met een van de daders. Iemand die er bij was en er aan heeft deelgenomen.
Grappig, ik vond het wel een boeiend clipje.
Alleen al om te zien hoe normaal ze eigenlijk is. Die vrouw is niet het meisje wat achter Manson aanhuppelde. Pijnlijk ook hoe makkelijk iemand in zoiets verzeild kan raken.
  dinsdag 30 december 2014 @ 23:06:26 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148165887
Manson wist feilloos de zwakkeren eruit te filteren. En ze met charme en grootdoenerij aan hem te binden. Een soort loverboy avant la lettre.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148166360
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:04 schreef mootie het volgende:

[..]

Grappig, ik vond het wel een boeiend clipje.
Alleen al om te zien hoe normaal ze eigenlijk is. Die vrouw is niet het meisje wat achter Manson aanhuppelde. Pijnlijk ook hoe makkelijk iemand in zoiets verzeild kan raken.
Ik vond het ook boeiend. En blijkbaar had hij charisma en die meiden deden alles wat hij ze vroeg. Of opdroeg?
En wat Cc zegt.
pi_148166891
Charles Manson,charmer extraordinaire inderdaad. Alle 1m60 van 'm ook eh?

Sorry maar ik vind de Manson verhaal heel moeillijk te geloven.
pi_148167036
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Tingo het volgende:

Dat heeft echt niks met uiterlijk te maken. Puur met charisma en uitstraling. En dat werkte voor hem.
  dinsdag 30 december 2014 @ 23:31:22 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148167269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:26 schreef mootie het volgende:

Dat heeft echt niks met uiterlijk te maken. Puur met charisma en uitstraling. En dat werkte voor hem.
Blijkbaar werkt het nog steeds, gezien zijn recente relationele status.
pi_148167524
Kun je de pdf ook even samenvatten voor me?
Make my day!
  dinsdag 30 december 2014 @ 23:36:24 #119
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_148167542
manson en MK-Ultra is niet eens zo gek
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  woensdag 31 december 2014 @ 10:40:04 #120
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148176993
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Military en media?
'N grote distractie van de Viet Nam oorlog en om de 'hippie' peace movement te diskrediteren?
The Manson Family Murder Show ipv. de echte doden in Viet Nam?
Alleen de makers van de psy-op zou 't echt weten.
Zoals de maanlanding bedoeld was om de aandacht van de oorlog af te leiden? Dat was ook al zo'n succes.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 31 december 2014 @ 10:43:02 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148177116
quote:
1s.gif Op woensdag 31 december 2014 10:40 schreef TitusPullo het volgende:
Zoals de maanlanding bedoeld was om de aandacht van de oorlog af te leiden? Dat was ook al zo'n succes.
Daarom werd Manson ingezet, om die miskleun goed te maken. Niks Johnson moordenaar, maar Manson moordenaar. Dat allitereert ook beter.
  woensdag 31 december 2014 @ 11:22:57 #122
235357 TitusPullo
pi_148178449
Ik weet niet zeker of Nixon de aandacht wel zou willen hebben afleiden, gesteld dat dat al mogelijk was. Hij had tijdens zijn verkiezingscampagne beloofd te zullen streven naar een eervolle vrede met Vietnam, wat vermoedelijk betekende dat de Amerikanen niets zo maar zouden prijsgeven.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 31 december 2014 @ 11:33:22 #123
235357 TitusPullo
pi_148178838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 23:24 schreef Tingo het volgende:

Als je niet gelooft dat iemand die zich deftig kleedt en netjes spreekt daarom ook wel zal deugen (wat geheel terecht is), waarom geloof je dan niet dat een klein mannetje een charmeur kan zijn? Kunnen alleen mannen van 1.85 en langer charmeur zijn? Die hebben het juist misschien minder nodig.
  donderdag 1 januari 2015 @ 10:42:33 #124
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_148210571
Op zich staan er wel goede dingen en interessante dingen in het PDF bestand,

Zoals de opmerkelijke connecties in Defensie (indirect) verband; Sharon Tate, Charles Manson, Lynette Fromme en Jay Sebring.

Ook wil ik Roman Polanski niet uitsluiten van betrokkenheid, omdat de Novelist Jerzy Kozinski ook op één of andere manier er bij betrokken is.

Als je er nog eens bij neemt dat Charles Milles (No name) Maddox zijn moederachternaam van geboorte gelijk staat aan de USS Maddox (false flag) waar er ook een indirecte betrekking mee is.

Begint het inderdaad bijna op een geschreven boek/script te lijken.wat door de CIA en consorten in elkaar is gezet om een mooi theather stukje weg te geven aan de wereld.

Als je bedenkt dat de eigenlijk moordenaar die de meesten moorden heeft gepleegd,Charles Denton Watson heet, en dat Watson de collega (hulpje) was van Sherlock Holmes. Holmes dacht de theoriëen uit, terwijl Watson meer het praktische werk deed.

Of net zoals Charles Manson zijn aangenomen achternaam Zoon van Man betekent, en dat het getal 34 tweevoudig bij deze zaak is Manson zijn geboorte jaar en zijn leeftijd bij de moorden. Een getal of graad weer alleen in de speculatieve lijst van de Freemasons voorkomt en in verband wordt gebracht met de illuminatie.

Dus nogmaals het heeft wel wat weg van uitgekient en een goed geschreven stuk/script.

Maar dat neemt niet weg dat het ook zo is, al zou je bijna denken van wel door alle kleine toevalligheden/onderlinge verwikkelingen die ook veel schrijvers toepassen in hun boeken of in hun scripts.

Voor dat men met een troll of anti BNW opmerking komt, raad ik iedereen even aan om of het PDF bestand te lezen of eerst zelf op zoek te gaan naar meer (achtergrond) informatie.

Als je niet weet wie Jerzy Kozinski is of waarom ik de USS Maddox erbij haal in dit bericht, dan heeft je geplaatste opmerking of kritiek al geen nut voor mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Konijntjuh op 01-01-2015 11:23:38 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 1 januari 2015 @ 12:09:21 #125
235357 TitusPullo
pi_148211852
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 10:42 schreef Konijntjuh het volgende:
Op zich staan er wel goede dingen en interessante dingen in het PDF bestand,

Zoals de opmerkelijke connecties in Defensie (indirect) verband; Sharon Tate, Charles Manson, Lynette Fromme en Jay Sebring.

Ook wil ik Roman Polanski niet uitsluiten van betrokkenheid, omdat de Novelist Jerzy Kozinski ook op één of andere manier er bij betrokken is.

Als je er nog eens bij neemt dat Charles Milles (No name) Maddox zijn moederachternaam van geboorte gelijk staat aan de USS Maddox (false flag) waar er ook een indirecte betrekking mee is.

Begint het inderdaad bijna op een geschreven boek/script te lijken.wat door de CIA en consorten in elkaar is gezet om een mooi theather stukje weg te geven aan de wereld.

Als je bedenkt dat de eigenlijk moordenaar die de meesten moorden heeft gepleegd,Charles Denton Watson heet, en dat Watson de collega (hulpje) was van Sherlock Holmes. Holmes dacht de theoriëen uit, terwijl Watson meer het praktische werk deed.

Of net zoals Charles Manson zijn aangenomen achternaam Zoon van Man betekent, en dat het getal 34 tweevoudig bij deze zaak is Manson zijn geboorte jaar en zijn leeftijd bij de moorden. Een getal of graad weer alleen in de speculatieve lijst van de Freemasons voorkomt en in verband wordt gebracht met de illuminatie.

Dus nogmaals het heeft wel wat weg van uitgekient en een goed geschreven stuk/script

Het lijkt eerder op een macabere grap van een niet bijster begaafde tweedejaars student Literatuurwetenschappen, zij het dat die het woord novelist waarschijnlijk wel zou weten te vertalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')