abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148266635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef JCats het volgende:
Van de vele verbanden, die in Tate/Manson samenkomen, vind ik naast het politieke aspect verreweg het meest interessant: het muzikale aspect.
Van de sixties-cultuur was de muziek wellicht het meest bijzondere en waarschijnlijk het enige van waarde.
Bij Manson komt die muziek extreem aan de orde.
De Beatles door "Helter Skelter" en meer algemeen het "White Album".
De Beach Boys door het contact met Dennis Wilson. Dat contact was intens:
Ik vind de foto analyse van de auteur eenvoudig en direct uitgelegd.
Hij zei zelf dat 't allemaal info dat hij zelf verzameld heeft....en doet ie z'n eigen interresante vragen stellen.
Hoe heeft iemand zoals Manson(stukjes van z'n achtergrond zijn heeel erg wazig) in zo makkelijk in contact gekomen en vrienden geworden met well-to-do,rijke mensen met dikke connecties met Hollywood en militaire top brass?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 3 januari 2015 @ 18:08:11 #152
249559 crew  Lavenderr
pi_148286591
One of the two great influences on the thinking of Charles Manson, along with the Book of Revelation, was the musical group the Beatles. According to Family members, Manson would most often quote "the Beatles and the Bible." The two influences were linked, in that Manson saw the four Beatles members as being the "four angels" referred to in Revelation 9. Revelation 9 also tells of "locusts"--the Beatles, of course--coming out upon the earth. It describes prophets as having "faces as the faces of men" but with "the hair of women"--an assumed reference too the long hair of the all-male English group. In Revelation 9, the four angels with "breastplates of fire"--electric guitars--"issued fire and brimstone"--song lyrics.

Manson believed that the Beatles spoke to him through their lyrics, especially those included in the White Album, released in December 1968. Several songs from the White Album crystalized Manson's thinking about a coming revolt by blacks against the white Establishment. He interpreted many of the songs idiosyncratically, believing, for example, that "Rocky Raccoon" meant black people and "Happiness is a Warm Gun" was a song about getting firearms to carry on the revolution rather than--more obviously--a song about sex.

The White Album played a key role in forging Manson's warped ideology. According to Family member Paul Watkins, "Before Helter Skelter came along, all Charlie cared about was orgies."

http://law2.umkc.edu/facu(...)n/mansonbeatles.html

Zoals hij de teksten van de Beatles interpreteert :o
pi_148318285
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 15:19:43 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_148318379
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.
pi_148318467
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.
  Moderator zondag 4 januari 2015 @ 15:24:58 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_148318569
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Laten we het nu gewoon proberen het bij Charles Manson en de groep om hem heen te houden. Die is al groot genoeg. Als je daar Elvis en Michael Jackson ook nog bij haalt wordt het helemaal onoverzichtelijk.
pi_148351266
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebben

quote:
It looks to me like those in Hollywood and music have long had an escape clause. When they sign the
initial contracts or first discover that the film and music industries are just arms of Intelligence, they are
told they can later get out if they want. Many in the industry never develop qualms. They enjoy working
with Intelligence and have no desire to quit. But Intelligence will work temporarily even with those who
do develop regrets. They don't have to murder anyone who wants out. Most just retire and fade away.
But for the most famous, that isn't a viable option. They can't fade away because they simply have too
many fans. Intelligence can help with that. A faked death can easily solve that problem. This is what
happened to many many stars, more than you think. Not only Elvis and Jim Morrison and John Lennon,
but a large percentage of all the other deaths you know of.
Very few Hollywood deaths actually occurred,
and realizing what happened here may help you unwind any other death you may have questions about.
Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.
pi_148367440
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Stranger het volgende:

[..]

Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebben

[..]

Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.
Ik heb ook niet elke fake death verhaal gelezen.Twas maar 'n paar dagen terug dat ik heb wat over MJ en Elvis gelezen.Ik dacht dat 't allemaal 'te gek voor woorden' zou zijn,maar er zijn rare 'toevalligheden' en vremde gedrag van familie en vrienden.Ik vond 't grappig om over te lezen.Er is zeker iets in dat maakt me denken dat 't zeker mogelijk is.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:07:51 #159
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_148372290
Wat is nu toch de reden dat de overheid de dood van al die mensen in scene heeft gezet? Ze moeten allemaal ergens worden ondergebracht en ik begrijp niet wat Elvis dan nog voor bijzonders zou kunnen doen voor de overheid. Waaron worden ze niet vermoord? Dat scheelt een hoop zorgen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 5 januari 2015 @ 22:10:22 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148372425
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_165077619
The Tate Murders - The Monsters Dupe Us Again

Stem vind ik 'n beetje irritant. Wel de moeite/tijd waard vond ik.
Tis meestal informatie dat je in de Miles Mathis stuk kan lezen.
  zondag 4 september 2016 @ 13:09:18 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165078213
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?
zoiets?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_165080254
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 13:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?
zoiets?
Misschien kan je beter de artikel van Mile Mathis lezen of de vid kijken, dan misschien kan je zelf weten ipv van mij vragen.
  zondag 4 september 2016 @ 16:22:54 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_165082847
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:

oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..
En de eerste 3 minuten...
word ik helemaal coo coo van beeld, MIND CONTROLL!!!!

dus laat maar ik skip dit gedoe!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 4 september 2016 @ 17:18:52 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165084098
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:

Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschreven

How Roman Polanski forced wife Sharon Tate to have threesomes and make home sex videos for his friends but refused to sleep with her once she got pregnant and wanted her to get an abortion

Creepy guy die Roman Polanski, zuiver is deze zaak niet. Daar steekt veel meer achter dan het officiële verhaal. Vraag me wel eens af of Manson wel echt in de bak zit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165084842
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..
En de eerste 3 minuten...
word ik helemaal coo coo van beeld, MIND CONTROLL!!!!

dus laat maar ik skip dit gedoe!
Goed zo jongen.
pi_165084934
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschreven

How Roman Polanski forced wife Sharon Tate to have threesomes and make home sex videos for his friends but refused to sleep with her once she got pregnant and wanted her to get an abortion

Creepy guy die Roman Polanski, zuiver is deze zaak niet. Daar steekt veel meer achter dan het officiële verhaal. Vraag me wel eens af of Manson wel echt in de bak zit.
Ja - The Family.
Maar hij lijkt te denken dat er 'n echte moordpartij was. Roman Polanski zou ook waarschijlijk weten dat 't 'n hoax was.
  zondag 4 september 2016 @ 18:07:35 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165085360
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja - The Family.
Maar hij lijkt te denken dat er 'n echte moordpartij was. Roman Polanski zou ook waarschijlijk weten dat 't 'n hoax was.
Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165095572
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.
Oh ok. Je link van The Daily Mail (sorry maar dus heel erg onbetrouwbaar)
Hier wat mening/recensies over de boek:
http://www.goodreads.com/book/show/18467749-sharon-tate

Het lijkt meer 'n soort Hollywood gossip style boek te zijn.
Er zijn altijd 'waarheidjes' van deze soort gasten. De 'waarheidje' is de hook.

Misschien Polanski de rol van de 'exiled paedophile-weirdo-satanist' speelt.
pi_165112226
En Manson de drug-crazed,criminal,psychopathic hippy speelt.

Over Ed Sanders...
“In 1971, Sanders wrote The Family, a profile of the events leading up to the Tate-LaBianca murders. He obtained access to the Manson Family by posing as a "Satanic guru-maniac and dope-trapped psychopath."

Posing – 'n rol spelen dus. Dat doet de 'intelligence communities' ook natuurlijk.
Hmm...rond zelfde tijd Operation Chaos aan de gang was:
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_CHAOS

En Project MKUltra:
https://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKUltra

En CIA LSD experimentatie in Frankrijk (1951)
http://www.telegraph.co.u(...)-CIA-experiment.html

Zou me niet erg veel verbazen als mensen zoals Ed Sanders Intel zijn.
Waarschijnlijk weet hij dondersgoed (net als al de andere deelnemers in de hele poppenkast /'real' life drama) dat 't 'n hoax is.
Misschien om de peace/anti-war/civil rights movement te discrediteren en/of aandacht van andere zaken te afwijken.

De docu-vid wel interessante analysis heeft. Ik vind de crime scene fotos erg verdacht.
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:38:42 #171
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165124934
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush :@ ). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165126823
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush :@ ). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Nog wat discussie over:
“5 foot tall guy with no job or prospects/background suddenly hanging out with all the top celeb stars and picking up young attractive teenagers like nothing.”
http://www.evilyoshida.com/thread-10350.html

Jaja - er zijn wel verhaaltjes over aantrekkelijk vrouwen die foute mannen aantrekkelijk vinden, maar 'super-charismatic guru' Charles Manson? Echt? Ik denk van niet.

Van Miles Mathis pdf:

“Notice that I am not implying that Manson or anyone else was mind-controlled. The drugs in HaightAshbury
were used mainly as a direct weapon against the minds of the hippies, but not as mind-control.
All these drugs are tranquilizers and inhibitors and confusers. The Manchurian Candidate theory is more
misdirection, at least in this case. I am not denying that MKUltra existed, or that it worked on mindcontrol,
but in the case of the alleged Tate murders and Kennedy murders, the mind-control theories are
all on a par with the Satanism theories. They are sucker links, planted to misdirect you. If these murders
are fake, and if most of the main characters are paid agents, then we don't need anyone to be mindcontrolled.

This is why the government doesn't mind seeing conspiracy theories that include mindcontrol
or Satanism: those theories still include real murders and real corpses, so the desired story is kept
intact. You are allowed and encouraged to theorize along those lines all you want, with Mae Brussell and
others. The only theory you are not allowed to pursue is the correct one: the murders were faked.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-09-2016 14:56:45 ]
pi_165126953
quote:
The only theory you are not allowed to pursue is the correct one: the murders were faked.
Weer zo'n zelf opgelegde beperking die simpelweg niet correct is. Je mag er best vanuit gaan dat het nep is, niemand die je tegenhoudt.

Ik vond Aquarius trouwens een beetje saai ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door ems. op 06-09-2016 14:49:33 ]
Conscience do cost.
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:03:52 #174
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165127272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:42 schreef ems. het volgende:
Ik vond Aquarius trouwens een beetje saai ;(
Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_165127322
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.
Ik heb 8 afleveringen gekeken en daarna eigenlijk niet meer de motivatie kunnen vinden om het seizoen af te maken. Ik stoorde me ook niet aan Mulder specifiek verder.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')