Ik vind de foto analyse van de auteur eenvoudig en direct uitgelegd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef JCats het volgende:
Van de vele verbanden, die in Tate/Manson samenkomen, vind ik naast het politieke aspect verreweg het meest interessant: het muzikale aspect.
Van de sixties-cultuur was de muziek wellicht het meest bijzondere en waarschijnlijk het enige van waarde.
Bij Manson komt die muziek extreem aan de orde.
De Beatles door "Helter Skelter" en meer algemeen het "White Album".
De Beach Boys door het contact met Dennis Wilson. Dat contact was intens:
Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan toch nog maar even verder verdiepen Tingo. En laten we proberen on topic te blijven.
Laten we het nu gewoon proberen het bij Charles Manson en de groep om hem heen te houden. Die is al groot genoeg. Als je daar Elvis en Michael Jackson ook nog bij haalt wordt het helemaal onoverzichtelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.
Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebbenquote:Op zondag 4 januari 2015 15:17 schreef Tingo het volgende:
Ik heb niet erg veel inverdiept maar 't lijkt dat t is wel mogelijk dat Michael Jackson en Elvis heeft ook hun doden gefaked.
Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.quote:It looks to me like those in Hollywood and music have long had an escape clause. When they sign the
initial contracts or first discover that the film and music industries are just arms of Intelligence, they are
told they can later get out if they want. Many in the industry never develop qualms. They enjoy working
with Intelligence and have no desire to quit. But Intelligence will work temporarily even with those who
do develop regrets. They don't have to murder anyone who wants out. Most just retire and fade away.
But for the most famous, that isn't a viable option. They can't fade away because they simply have too
many fans. Intelligence can help with that. A faked death can easily solve that problem. This is what
happened to many many stars, more than you think. Not only Elvis and Jim Morrison and John Lennon,
but a large percentage of all the other deaths you know of. Very few Hollywood deaths actually occurred,
and realizing what happened here may help you unwind any other death you may have questions about.
Ik heb ook niet elke fake death verhaal gelezen.Twas maar 'n paar dagen terug dat ik heb wat over MJ en Elvis gelezen.Ik dacht dat 't allemaal 'te gek voor woorden' zou zijn,maar er zijn rare 'toevalligheden' en vremde gedrag van familie en vrienden.Ik vond 't grappig om over te lezen.Er is zeker iets in dat maakt me denken dat 't zeker mogelijk is.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik de PDF met veel interesse heb gelezen maar dat het punt is waar de schrijver me echt helemaal verliest, om maar uit de PDF te quoten in plaats van deze totaal te negeren en het over Manson in het algemeen te hebben
[..]
Ik bedoel het is best leuk om met een ander perspectief naar wat zaken te kijken, maar door zulk soort passages in je artikel te zetten houd je het wel zeer exclusief voor mensen die in alle conspiracies geloven.
dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zei 't gewoon - we hebben 't toch over de nep doden van celebs.
Misschien kan je beter de artikel van Mile Mathis lezen of de vid kijken, dan misschien kan je zelf weten ipv van mij vragen.quote:Op zondag 4 september 2016 13:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
dus 1 celeb dood en hele manson familie moet er voor opdraaien?
zoiets?
oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..quote:Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:
The Tate Murders - The Monsters Dupe Us Again
Stem vind ik 'n beetje irritant. Wel de moeite/tijd waard vond ik.
Tis meestal informatie dat je in de Miles Mathis stuk kan lezen.
Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschrevenquote:Op zondag 4 september 2016 12:46 schreef Tingo het volgende:
The Tate Murders - The Monsters Dupe Us Again
Stem vind ik 'n beetje irritant. Wel de moeite/tijd waard vond ik.
Tis meestal informatie dat je in de Miles Mathis stuk kan lezen.
Goed zo jongen.quote:Op zondag 4 september 2016 16:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke... wacht... ik kijk even naar het filmpje..
En de eerste 3 minuten...
word ik helemaal coo coo van beeld, MIND CONTROLL!!!!
dus laat maar ik skip dit gedoe!
Ja - The Family.quote:Op zondag 4 september 2016 17:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ene Ed Sanders heeft een boek over Sharon geschreven
How Roman Polanski forced wife Sharon Tate to have threesomes and make home sex videos for his friends but refused to sleep with her once she got pregnant and wanted her to get an abortion
Creepy guy die Roman Polanski, zuiver is deze zaak niet. Daar steekt veel meer achter dan het officiële verhaal. Vraag me wel eens af of Manson wel echt in de bak zit.
Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.quote:Op zondag 4 september 2016 17:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - The Family.
Maar hij lijkt te denken dat er 'n echte moordpartij was. Roman Polanski zou ook waarschijlijk weten dat 't 'n hoax was.
Oh ok. Je link van The Daily Mail (sorry maar dus heel erg onbetrouwbaar)quote:Op zondag 4 september 2016 18:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat boek heeft hij eerder uitgebracht. Nu komt ie met dit boek op de proppen. Er zullen wel wat waarheidjes inzitten. Wie weet is ze opgeruimd omdat ze teveel wist van de rare praktijken die Roman erop nahield. Of leeft ze gewoon nog. Ze zou twee zusjes hebben die sprekend op elkaar lijken. Ene is overleden in haar 40's aan kanker en de ander schreef (natuurlijk) een boek en vecht nog steeds voor gerechtigheid. Charles weet er vast meer van maar houdt zijn mond en geeft hints zo af en toe die men af doet als gekte. Wie weet leeft hij een lekker leven en moet hij zo nu en dan een showtje opvoeren voor de camera's in return.
Nog wat discussie over:quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:38 schreef jogy het volgende:
Ik volg nu een gedramatiseerd verhaal met die mensen erin (aquarius met David Duchovny (mijn man crush). Toch dit topic maar eens goed doorlezen.
Weer zo'n zelf opgelegde beperking die simpelweg niet correct is. Je mag er best vanuit gaan dat het nep is, niemand die je tegenhoudt.quote:The only theory you are not allowed to pursue is the correct one: the murders were faked.
Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:42 schreef ems. het volgende:
Ik vond Aquarius trouwens een beetje saai
Ik heb 8 afleveringen gekeken en daarna eigenlijk niet meer de motivatie kunnen vinden om het seizoen af te maken. Ik stoorde me ook niet aan Mulder specifiek verder.quote:Op dinsdag 6 september 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Even doorbijten, Duchovny moet ff in zijn rol komen. Komt goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |