Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.quote:
Dacht ik ook ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies, dit klinkt oprecht. Vocale acrobatiek ben ik echt allergisch voor
Dan heeft hans een grote houten Klaasquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Je danst zoals je in bed bent, zeggen ze...
Bejaarde dikke tetters vs een dode junk? Moeilijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?
Haha idd, ik zou bang worden van whitneyquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?
Wat mot je hier joh?quote:
Dat was mooi ja, maar de bazen konden er niet om lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
Stendersquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijnquote:
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
MSMquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigen
Die is ook erg goed jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijn
2010 toch voor het eerst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, dat wilde ik nog vragen: hoe lang hebben ze dat café nu? Bij Stenders was t nog gewoon in de studio.
Die gaat weer presenteren op Radio 2, dus wie weet, voor volgend jaar...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was Stenders dan 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 toch voor het eerst?
Doet hij nog steedsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |