SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
TT
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ABBA, wat een helden toch!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Topickaper
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ik niet stiekemquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat een geweldig nummer is dit eigenlijkFor you, there'll be no more crying.
"Er liggen kapers op de kust" hadden Acda & de Munnik (8 notaties, 2014) gezegd.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Omdat het briljant in elkaar zit.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Omdat die mensen briljant waren in nummer schrijven, spelen en ook in het opnemen ervanquote:
Robert Moog died for our synths![]()
Bjorn en Benny waren tovenaarsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat het briljant in elkaar zit.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Sorry voor de kaap jongens"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zal het niet meer doen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelukkig dat Mexicano hem niet kaaptequote:
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Omdat Benny, omdat Björn, omdat Agnetha, omdat Fridaquote:
Sorry. Zit in de genenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik kaap niet zonder goede reden in deze reeks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gelukkig dat Mexicano hem niet kaapte[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Effe Radio 2 aanzetten hoor
[ afbeelding ]ik wilde net plaatsen maar je was me voor
![]()
Jan Smit is best een aardige reden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap niet zonder goede reden in deze reeks."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is je vergeven voor deze ene keerquote:
Laatst nog gezien, wat een filmquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Effe Radio 2 aanzetten hoor
[ afbeelding ]
Liefquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Het is je vergeven voor deze ene keer
Wouter, hij is nieuw!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Welke ziekenhuisomroeper presenteert dit?![]()
Clowns to the left of me, jokers to the right...Lying awake, wondering if there is a Dog...
Weet ik. Maar toch. OP blijft een leuk ding he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap niet zonder goede reden in deze reeks.
Het is toch jantjequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Jan Smit is best een aardige reden.
Wouter van der Goes, toch al redelijk ervarenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Welke ziekenhuisomroeper presenteert dit?![]()
Leuk liedje[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die is nog van voor de Living Doll-tijd in het GHquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:34 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Wouter van der Goes, toch al redelijk ervaren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
yeah.... yeah.... yeahhhhhhh, I saw a light...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog eens misbruikt door Maaslander...
doe mij maar Milner
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar nieuw bij de Top 2000quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nog van voor de Living Doll-tijd in het GH![]()
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Altijd blijven lachenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
http://www.radio2.nl/top2000#1323
Op de site kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft…"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Of old-amsterdam met kris de bruynequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog eens misbruikt door Maaslander...
doe mij maar Milner
[ afbeelding ]
Dat begin vind ik niks, maar de rest van de plaat
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beetje ongemakkelijk jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op de site kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft…![]()
![]()
En zijn collega heeft het concept bedachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nog van voor de Living Doll-tijd in het GH
Orgineel vind ik beterFor you, there'll be no more crying.
origineel van Whitney is beter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je hoort dat het Whitney is, maar Dolly."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Waarom draait Radio2 deze versie altijd, de originele opname klinkt zoveeeeel mooierRobert Moog died for our synths![]()
Effe zeggen wat ik altijd zeg....
Schande dat deze lager staat dan die van Whitney.
quote:XDquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben je aan het Dollen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef Ferdo het volgende:
Je hoort dat het Whitney is, maar Dolly."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bij Q-music was hij dan ook veel hipper.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op de site kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft…
Beyoncé denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Van Paul de Leeuw origineel toch ja ?Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Jezus, wat een engerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:37 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bij Q-music was hij dan ook veel hipper.
[ afbeelding ]
Die gaat zeker weten Creep aankondigen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
+1quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:37 schreef Jane het volgende:
Schande dat deze lager staat dan die van Whitney.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Minthy is een beetje onze eigen Dolly Partonquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit heeft gewoon nog iets knuffeligs itt dat luchtalarm van HoustonWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jan-Willemgod toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En zijn collega heeft het concept bedacht"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Over een paar dagen Jolene
Dit vind ik de mooiste van Kayak.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oké, Tijn gaat hier nu even uit z'n dak op Kayak.
Ik hoor net dat iedereen het erover eens is dat het origineel van Dolly beter is, dus iemand zit hier te liegenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:37 schreef Jane het volgende:
Schande dat deze lager staat dan die van Whitney.![]()
![]()
Jezus, wat is die gozer toch blankquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef cafca het volgende:
Och, Hans Schiffers is toch de meest swingende radio2 DJWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Precies, dit klinkt oprecht. Vocale acrobatiek ben ik echt allergisch voorquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit heeft gewoon nog iets knuffeligs itt dat luchtalarm van Houston
Kayak
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
En Bert Haandrikman is de grootste houten klaas van R2When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies, dit klinkt oprecht. Vocale acrobatiek ben ik echt allergisch voorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
die gast is een totale clownquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef Homdeck het volgende:
En Bert Haandrikman is de grootste houten klaas van R2
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik mis Frits Spitsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef Homdeck het volgende:
En Bert Haandrikman is de grootste houten klaas van R2Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Je danst zoals je in bed bent, zeggen ze...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jezus, wat is die gozer toch blank![]()
De Heer en Haandrikman
Dus zeggen ze hetzelfde…quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat iedereen het erover eens is dat het origineel van Dolly beter is, dus iemand zit hier te liegen
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.quote:
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dacht ik ook ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies, dit klinkt oprecht. Vocale acrobatiek ben ik echt allergisch voor![]()
![]()
Dan heeft hans een grote houten Klaasquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Je danst zoals je in bed bent, zeggen ze...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bejaarde dikke tetters vs een dode junk? Moeilijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?When I was a child I had a fever.
Haha idd, ik zou bang worden van whitneyquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?Robert Moog died for our synths![]()
Wat mot je hier joh?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat was mooi ja, maar de bazen konden er niet om lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Stendersquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijnquote:![]()
![]()
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
MSMquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigen
Owja, dat wilde ik nog vragen: hoe lang hebben ze dat café nu? Bij Stenders was t nog gewoon in de studio.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die is ook erg goed jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijn
2010 toch voor het eerst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, dat wilde ik nog vragen: hoe lang hebben ze dat café nu? Bij Stenders was t nog gewoon in de studio.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die gaat weer presenteren op Radio 2, dus wie weet, voor volgend jaar...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Was Stenders dan 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 toch voor het eerst?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Doet hij nog steedsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze vind ik niet zo bijzonder van Bowie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind t origineel van Irene Cara..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dafuq niet ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef Lamabal het volgende:
Waarom staat dit nummer niet in de top 2000vrij schandalig ja
![]()
Beter, slechter?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Irene Cara..For you, there'll be no more crying.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Irene Cara..
Ik vind het origineel van de Kalverstraat in Amsterdam...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Irene Cara..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft de Frank de Boerziektequote:
Dat was goed toeven ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van de Kalverstraat in Amsterdam...
Maar toch is Concerto wel leuker.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bleef in zijn bakkebaard handen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef Lamabal het volgende:
Waarom staat dit nummer niet in de top 2000"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik dacht ooit dat Great Balls Of Fire van Elvis Presly wasquote:![]()
![]()
Deze is wel mooi van ome Neil
Rellende_Rotscholier
![]()
Boh, deze.
Ik hou van Neil Diamond![]()
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:47 schreef Gehenna het volgende:
Ah de kill bill kijkers hebben ook gestemdWhen I was a child I had a fever.
Tofste nummer van Nelis
Little Richard toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat Great Balls Of Fire van Elvis Presly was![]()
![]()
![]()
zijn dat siliconen?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jerry Lee Lewisquote:[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ohjaquote:nouja die hebben kill bill ook wel gezien waarschijnlijk hehe
Hoewel het niet Neil was in PF natuurlijk
When I was a child I had a fever.
Jim Croce is morgenochtendquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die stak zijn great balls of fire in zijn 13 jarige nichtje en toen was het over met het succes…quote:Dit account is niet meer in gebruik.![]()
"three tomatoes are walking down the street- a poppa tomato, a momma tomato, and a little baby tomato. baby tomato starts lagging behind. poppa tomato gets angry, goes over to the baby tomato, and smooshes him... and says, catch up!"Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Urge Overkill!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Homdeck het volgende:
Hoewel het niet Neil was in PF natuurlijk![]()
Urge Overkill deed de PF versiequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Homdeck het volgende:
Hoewel het niet Neil was in PF natuurlijk
Ze vroeg er waarschijnlijk omquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die stak zijn great balls of fire in zijn 13 jarige nichtje en toen was het over met het succes…
Rellende_Rotscholier
![]()
Is fantastig toch.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oh ja, dit rare Radio 2-nummer....Lying awake, wondering if there is a Dog...
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Verschrikkelijk nummer en accent![]()
![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Lamabal het volgende:
Ik dacht eerst aan camerol emerald toen ik het intro hoorde
Rellende_Rotscholier
![]()
Haha, met die mislukte rapper erbij is het echt driewerf ellende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nouja, dan hoor je niet de hele tijd dit verneukte accent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, met die mislukte rapper erbij is het echt driewerf ellende.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die vind ik zelfs nog slechterquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.For you, there'll be no more crying.
Helemaal mee eensquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer zocht ik al zolang!!:D
![]()
Ja, daar is de Top 2000 ook altijd goed voor idd.
Rellende_Rotscholier
![]()
Wooooow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan hoor je niet de hele tijd dit verneukte accent.
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:Mwa, vond Diggy Dex vooral een zeeeer slap Extince-aftreksel doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.![]()
Jij is lastig
Zit me te verheugen op de Spice Girls, terwijl het eigenlijk van na mijn tijd is.
Rellende_Rotscholier
![]()
Guilty genotHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
1297 Twist And Shout The Beatles 1963
1296 Rendez-Vous 6:02 UK 1979
1295 Why The Cats 1969
1294 The Road To Mandalay Robbie Williams 2001
1293 Somebody To Love Jefferson Airplane 1970
1292 Into Temptation Crowded House 1989
1291 Don't Leave Me This Way The Communards 1986
1290 Modern World Anouk 2008
1289 Love In An Elevator Aerosmith 1989
1288 Can't Get It Out Of My Head Electric Light Orchestra 1975
1287 The Jean Genie David Bowie 1973
1286 One Of Us ABBA 1981
Dit is een LEKKER uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wannabe is ook een toffe plaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit vind ik dan wel weer geweldig![]()
Ginger Spice
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Te weinig Robbie Williams in de Top 2000"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
1297
McCartney met een kapotte stem die die plaat op karakter feilloos inzingt
1295 Why The Cats 1969
1292 Into Temptation Crowded House 1989![]()
![]()
![]()
1287 The Jean Genie David Bowie 1973![]()
![]()
1286 One Of Us ABBA 1981
Ehhhh, Lennon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef wolfrolf het volgende:
1297
McCartney met een kapotte stem die die plaat op karakter feiloos inzingt
Pics graag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Terechte hartjes voor 1292.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
1295 Why The Cats 1969
![]()
![]()
![]()
1286 One Of Us ABBA 1981Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dus je bent nu al dronken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Grutsk het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eén van mijn favo nummers als ik dronken ben![]()
Je post kwam precies op het juiste moment voorbij scrollenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Cee het volgende:
You got Em in the place
who likes it in your face!
Twist and shout weer zo'n leuk playbackliedje van Gerard XDWhen I was a child I had a fever.
Good for herquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Cee het volgende:
You got Em in the place
who likes it in your face!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Drank is slechts een excuusquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Nee, maar nuchter is ie ook prima.![]()
1297 Twist And Shout The Beatles 1963![]()
1296 Rendez-Vous 6:02 UK 1979![]()
1295 Why The Cats 1969![]()
1294 The Road To Mandalay Robbie Williams 2001![]()
![]()
1293 Somebody To Love Jefferson Airplane 1970![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1290 Modern World Anouk 2008![]()
1289 Love In An Elevator Aerosmith 1989![]()
1288 Can't Get It Out Of My Head Electric Light Orchestra 1975![]()
![]()
![]()
1286 One Of Us ABBA 1981![]()
![]()
ja, ze zijn er idd op vooruit gegaan..quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef Gehenna het volgende:
Toen je Girl Power nog gewoon met je kleren aan kon overbrengenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gerard playbackt alles, maar dat geeft sfeer. Alleen Useless Man en Living Doll vind ik irritant.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef Homdeck het volgende:
Twist and shout weer zo'n leuk playbackliedje van Gerard XD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lekker uurtje op komst!
Ik ga maar eens even douchen
1295 Why The Cats 1969
1292 Into Temptation Crowded House 1989
1287 The Jean Genie David Bowie 1973
1286 One Of Us ABBA 1981![]()
![]()
Whaiaiaiai straks dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1297 Twist And Shout The Beatles 1963![]()
1296 Rendez-Vous 6:02 UK 1979![]()
1295 Why The Cats 1969![]()
1294 The Road To Mandalay Robbie Williams 2001![]()
1291 Don't Leave Me This Way The Communards 1986![]()
![]()
1290 Modern World Anouk 2008![]()
1289 Love In An Elevator Aerosmith 1989![]()
1288 Can't Get It Out Of My Head Electric Light Orchestra 1975![]()
![]()
1286 One Of Us ABBA 1981
Reclamevulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Anouk vind ik wat minder, voor de rest een prima uurtjeFor you, there'll be no more crying.
Komt dat songfestivallied van Traincha?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Al bijna 1000 posts
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:48 posts maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik schaam me een beetje dat ik het nummer van ELO dat dit uur voorbij komt niet ken terwijl ze leverancier zijn van mijn huidige nummer 1.![]()
Ik zie mezelf niet in de buurt komen van mijn postaantal vorig jaar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ken je welquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:00 schreef Cee het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik het nummer van ELO dat dit uur voorbij komt niet ken terwijl ze leverancier zijn van mijn huidige nummer 1.
Mr.Blue Sky?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:00 schreef Cee het volgende:
Ik schaam me een beetje dat ik het nummer van ELO dat dit uur voorbij komt niet ken terwijl ze leverancier zijn van mijn huidige nummer 1.
Deze is ouder en langzamer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mr.Blue Sky?
Deze is ouder en langzamer.![]()
Ik ga 'm alvast even checken.![]()
Geen idee hoeveel ik vorig jaar hadquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet in de buurt komen van mijn postaantal vorig jaar.For you, there'll be no more crying.
Origineel van Kylie is wel beterquote:When I was a child I had a fever.
De NS tript al helemaal hardquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje sneeuw, heel Nederland weer in rep en roer…..![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Origineel van Kylie is wel beter
M'n stad stort in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
Ria en Annie zullen vast weer klagen over de besneeuwde wegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
De NS denkt ook… Mooi, laten we treinen niet rijden, tellen ze ook niet mee met de vertraagde trein tellingquote:
Het gaat nu trouwens echt wel een stuk minder hard dan vorig jaar.
Min 7 al
Rellende_Rotscholier
![]()
Is maar goed ook, kan je het nog een beetje bijhouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat nu trouwens echt wel een stuk minder hard dan vorig jaar.
ja, ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar goed ook, kan je het nog een beetje bijhouden.Lying awake, wondering if there is a Dog...
En dat terwijl er hier niks ligtquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Sked het volgende:
Naar buiten ga ik in ieder geval niet meer, ik ging toen straks al bijna op mijn plaat![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
The Beach Boys toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Grutsk het volgende:
Deze gast: je hoort Twist and Shout, maar ik zeg nog niet welke artiest je hoort.
GastHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
Nope, ik ken 't ELO lied van dit uur niet. Maar het klinkt mooi. De zanger lijkt op de zanger van Di-Rect, of andersom.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Lamabal het volgende:
De NS zal hier een voorbeeld aan moeten nemen.
[ afbeelding ]![]()
-XOXO-![]()
Ik dacht zelf aan Blofquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Beach Boys toch?![]()
Hier ook niet hoor, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dat terwijl er hier niks ligtLying awake, wondering if there is a Dog...
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Grutsk het volgende:
Deze gast: je hoort Twist and Shout, maar ik zeg nog niet welke artiest je hoort.
Gast
Hier sneeuwde het vanochtend flink, intussen is dat van die gladde drap gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dat terwijl er hier niks ligt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: