Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.quote:
Dacht ik ook ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Precies, dit klinkt oprecht. Vocale acrobatiek ben ik echt allergisch voor
Dan heeft hans een grote houten Klaasquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Je danst zoals je in bed bent, zeggen ze...
Bejaarde dikke tetters vs een dode junk? Moeilijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?
Haha idd, ik zou bang worden van whitneyquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bedoel met wie zit je liever op de bank terwijl ze je dit toezingt?
Wat mot je hier joh?quote:
Dat was mooi ja, maar de bazen konden er niet om lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
Stendersquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vond dat Rob Stenders het wel aardig deed. Gewoon alles afzeiken wat hij kut vond.
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijnquote:
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
MSMquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weinig DJ's die dat doen…. Want ja, platenmaatschappijen bepalen wat er gedraaid wordt… Dus die moet je niet beledigen
Die is ook erg goed jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je met een cover van Jolene aankomt, dan moet die wel van The White Stripes zijn
2010 toch voor het eerst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, dat wilde ik nog vragen: hoe lang hebben ze dat café nu? Bij Stenders was t nog gewoon in de studio.
Die gaat weer presenteren op Radio 2, dus wie weet, voor volgend jaar...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was Stenders dan 2009?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2010 toch voor het eerst?
Doet hij nog steedsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat dacht ik, ja.quote:
Dafuq niet ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef Lamabal het volgende:
Waarom staat dit nummer niet in de top 2000
Beter, slechter?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind t origineel van Irene Cara..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het origineel van de Kalverstraat in Amsterdam...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hij heeft de Frank de Boerziektequote:
Dat was goed toeven ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van de Kalverstraat in Amsterdam...
Bleef in zijn bakkebaard handen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:44 schreef Lamabal het volgende:
Waarom staat dit nummer niet in de top 2000
Ik dacht ooit dat Great Balls Of Fire van Elvis Presly wasquote:
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:47 schreef Gehenna het volgende:
Ah de kill bill kijkers hebben ook gestemd
Little Richard toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat Great Balls Of Fire van Elvis Presly was![]()
![]()
zijn dat siliconen?quote:
Jerry Lee Lewisquote:
Ohjaquote:
Jim Croce is morgenochtendquote:
Die stak zijn great balls of fire in zijn 13 jarige nichtje en toen was het over met het succes…quote:
Urge Overkill!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Homdeck het volgende:
Hoewel het niet Neil was in PF natuurlijk
Urge Overkill deed de PF versiequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Homdeck het volgende:
Hoewel het niet Neil was in PF natuurlijk
Ze vroeg er waarschijnlijk omquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die stak zijn great balls of fire in zijn 13 jarige nichtje en toen was het over met het succes…
Ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Lamabal het volgende:
Ik dacht eerst aan camerol emerald toen ik het intro hoorde
Haha, met die mislukte rapper erbij is het echt driewerf ellende.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.
Nouja, dan hoor je niet de hele tijd dit verneukte accent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, met die mislukte rapper erbij is het echt driewerf ellende.
Die vind ik zelfs nog slechterquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind m met Diggy Dex wel te doen, alleen met haar is het niet zo.
Helemaal mee eensquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer zocht ik al zolang!!:D
![]()
Wooooow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, dan hoor je niet de hele tijd dit verneukte accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |