Even zoeken op pino112.nlquote:
Liever Eight Miles High maar ik kan leven met Mr. Tambourine Manquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tambourine Man stond in 2004 op 281. Maar The Byrds mogen toch wel 1 notering in de top 750, minimaal
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tambourine Man stond in 2004 op 281. Maar The Byrds mogen toch wel 1 notering in de top 750, minimaal
Zeker, maar dan liever iets van sweetheart of the rodeo of the fift dimension imho. Al staan weer niet zulke dikke hits op..quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
I Come and Stand at Every Doorquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Zeker, maar dan liever iets van sweetheart of the rodeo of the fift dimension imho. Al staan weer niet zulke dikke hits op..
Deze trek ik net.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef Jane het volgende:
Deze van de Eagles kan ik ook wel waarderen.
Spoilerquote:
Ik ben sowieso snel vertrokken als iemand de Eagels aanzetquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
na een koude dag de kachel hoger zetten, Eagles aan en je bent zo vertrokken
The Last Resort vind ik wel een hele mooie plaat hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben sowieso snel vertrokken als iemand de Eagels aanzet
Ai, en jouw provincie was toch grotendeels verantwoordelijk voor het naar nummer 1 stemmen van Hotel California.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben sowieso snel vertrokken als iemand de Eagels aanzet
quote:
Heel erg stiekem danquote:
Aj wist ik niet. Staat skik ook hoger dan? Dan is he nog ergens te verantwoordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ai, en jouw provincie was toch grotendeels verantwoordelijk voor het naar nummer 1 stemmen van Hotel California.
En we zijn ook nog zevenhonderd nummers van Band Aid vandaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef laxus13 het volgende:
Zijn we net van kerst af krijgen we dit
Ik wilde zeggen "nee joh, dit nummer is nog vrij recent" maar het is 20 jaar oud dit jaar en ik ga even *krassen*.quote:
"Tja" voldoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Jane het volgende:
Tja, wat kan je hiervan zeggen. Toch het beste nummer van Mariah Carey. Dat zegt op zich genoeg.
ach, vroeger kreeg je ze allemaal op 30 december pas voor je kaan. Dan is er wel iets verbeterd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Gehenna het volgende:
Kerstleidjes (zeker deze) zijn echt vreselijk na kerstmis.. Had lager moeten staan
Wat doet dat paard met haar dildo?quote:
Everything is a dildo if you're bravo enoughquote:
Don Mercedes! Waar staat die?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Nostalgie?
Racey is nostalgie. En Don Mercedes.
Dit is verschrikkelijk.
Godverquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Everything is a dildo if you're bravo enough
Of op de vlucht bent…quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Grutsk het volgende:
Ik snap spookrijders niet. Dat moet je na enkele seconden toch wel opvallen, tenzij je verward of hoogbejaard bent?
Ik zie niet 1 spookrijder maar wel 100 spookrijders!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Grutsk het volgende:
Ik snap spookrijders niet. Dat moet je na enkele seconden toch wel opvallen, tenzij je verward of hoogbejaard bent?
Volgens mij is het meestal expresquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Grutsk het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie niet 1 spookrijder maar wel 100 spookrijders!
Ome Henkquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie niet 1 spookrijder maar wel 100 spookrijders!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is het meestal expres
Hij staat er niet in...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Don Mercedes! Waar staat die?Zeg me dat hij niet al geweest is.
"Rocky ik heb nog nooit een kind gekregen..."
Die is zes jaar geleden voor het laatst voorbijgekomen in de Top2000.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Don Mercedes! Waar staat die?Zeg me dat hij niet al geweest is.
"Rocky ik heb nog nooit een kind gekregen..."
Echt, schande!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is zes jaar geleden voor het laatst voorbijgekomen in de Top2000.
Zou genadeloos rakenquote:
Jupquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:26 schreef cafca het volgende:
Dit is de enige notering van Dr. Hook, afgezien van de cover van Lucy Jordan?
Ace of Base-teens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |