The Last Resort vind ik wel een hele mooie plaat hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben sowieso snel vertrokken als iemand de Eagels aanzet
Ai, en jouw provincie was toch grotendeels verantwoordelijk voor het naar nummer 1 stemmen van Hotel California.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik ben sowieso snel vertrokken als iemand de Eagels aanzet
quote:
Heel erg stiekem danquote:
Aj wist ik niet. Staat skik ook hoger dan? Dan is he nog ergens te verantwoordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ai, en jouw provincie was toch grotendeels verantwoordelijk voor het naar nummer 1 stemmen van Hotel California.
En we zijn ook nog zevenhonderd nummers van Band Aid vandaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef laxus13 het volgende:
Zijn we net van kerst af krijgen we dit
Ik wilde zeggen "nee joh, dit nummer is nog vrij recent" maar het is 20 jaar oud dit jaar en ik ga even *krassen*.quote:
"Tja" voldoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Jane het volgende:
Tja, wat kan je hiervan zeggen. Toch het beste nummer van Mariah Carey. Dat zegt op zich genoeg.
ach, vroeger kreeg je ze allemaal op 30 december pas voor je kaan. Dan is er wel iets verbeterd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Gehenna het volgende:
Kerstleidjes (zeker deze) zijn echt vreselijk na kerstmis.. Had lager moeten staan
Wat doet dat paard met haar dildo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |