En we zijn ook nog zevenhonderd nummers van Band Aid vandaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef laxus13 het volgende:
Zijn we net van kerst af krijgen we dit
Ik wilde zeggen "nee joh, dit nummer is nog vrij recent" maar het is 20 jaar oud dit jaar en ik ga even *krassen*.quote:
"Tja" voldoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Jane het volgende:
Tja, wat kan je hiervan zeggen. Toch het beste nummer van Mariah Carey. Dat zegt op zich genoeg.
ach, vroeger kreeg je ze allemaal op 30 december pas voor je kaan. Dan is er wel iets verbeterd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef Gehenna het volgende:
Kerstleidjes (zeker deze) zijn echt vreselijk na kerstmis.. Had lager moeten staan
Wat doet dat paard met haar dildo?quote:
Everything is a dildo if you're bravo enoughquote:
Don Mercedes! Waar staat die?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Nostalgie?
Racey is nostalgie. En Don Mercedes.
Dit is verschrikkelijk.
Godverquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Everything is a dildo if you're bravo enough
Of op de vlucht bent…quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Grutsk het volgende:
Ik snap spookrijders niet. Dat moet je na enkele seconden toch wel opvallen, tenzij je verward of hoogbejaard bent?
Ik zie niet 1 spookrijder maar wel 100 spookrijders!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Grutsk het volgende:
Ik snap spookrijders niet. Dat moet je na enkele seconden toch wel opvallen, tenzij je verward of hoogbejaard bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |