ja als je succesvol wil zijn meet je jezelf opzettelijk een imago aan dat de massa haat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat kan ook een imago-ding geweest zijn. Tenminste, dat hoop ik dan maar.
Kennelijk hadden ze toch fans, dus niet iedereen denkt er zo over als wij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
ja als je succesvol wil zijn meet je jezelf opzettelijk een imago aan dat de massa haat.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Smacked_Actor het volgende: Dennis ziet er trouwens uit alsof ie een feestneus met bril en snor heeft opgezet.
Deze gast toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef Smacked_Actor het volgende:
Good riddance, stelletje u2 na-apers. Die Dennis ziet er trouwens uit alsof ie een feestneus met bril en snor heeft opgezet.
Nog nóóit één Kane-fan ontmoet, zowel irl als op fokquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kennelijk hadden ze toch fans, dus niet iedereen denkt er zo over als wij.
Het is op zich vrij simpel. Zoek een willekeurige Nederlandse band met talent die ook echt iets van hun muzikale carriere gemaakt hebben. Vergelijk dat met Kane.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind ook niet alles fijn van hun muziek en dat hij arrogant doet..... Tja shit happens, kan zo nog 10 artiesten opnoemen.
Was gewoon benieuwd gezien op FOK! en andere sites bijna massaal de vlag uit gaat. Vind het massaal meeloopgedrag
Deze vergelijking slaat als een lul op een drumstelquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind Dinand ook maar een kwal. Maar uiteindelijk waren Bob Dylan, Jim Morrisson en Mick Jagger exact zulke zelfingenomen lulletjes toen ze bekend werden. Toen maakten zij ook nog wel eens slechte platen die het luisteren niet waard waren.
En daar heb je nu nog spijt van?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:27 schreef Harveo het volgende:
Jammer, gelukkig ben ik nog naar hun laatste optreden in de effenaar geweest...
Wow, kon je nog meer verzinnen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Peter het volgende:
Met die hete-aardappel-in-de-keel-stem van hem en dat uitmelken van de dood van Guusje ( en best snel een ander toch?). DW komt arrogant/kil/ik-voel-me-verheven over. Dat is bij mij iig zo.
Dat is wat blijft hangen. Moet ik dan liegen en zeggen dat hij me een joviale aardige kerel lijkt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, kon je nog meer verzinnen?
En hoe lang is hij nu al niet samen met zijn vrouw?
Ik snap dat gehaat al niet. Ik vind een hoop Nederlandstalige muziek ook vreselijk. Maar oké, dan vinden mensen zijn muziek niks. Dat kan. Maar dit
Dat je het bagger vindt en hem ook een gladiool, prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:38 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is wat blijft hangen. Moet ik dan liegen en zeggen dat hij me een joviale aardige kerel lijkt?
Het gaat mij op de manier waarop hij er mee omging en de snelheid van een nieuwe vrouw. Daar heb ik me toen negatief over verbaasd. Hoe het precies zit weet ik nu niet eens meer, maar ik weet wel dat ik hem daarvoor een klootzak vind. So? Die indruk heb ik van hem. Sue me.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat je het bagger vindt en hem ook een gladiool, prima.
Maar snel een ander, en de dood van zijn eerste vrouw uitmelken, dat gaat nergens over als je het mij vraagt. Hij is tig jaar samen met zijn huidige vrouw en Guusje had een kinderboek opgezet wat hij uit heeft gebracht. Wat is daar mis mee, dat wilde zij graag.
Je zal maar je vrouw verliezen als je net 7 maanden vader bent.
Die Sjakkelien heeft tenminste nog wel talent.. Bij Dinand heb ik goede hoop dat hij een carrière achter de knopjes in zijn studio gaat waar maken. Die verdwijnt gewoon van het toneel en over een jaar of 5 kent niemand hem meer. Totdat we weer wat in het nieuws zien over RTL Late Night en geklaag over het slechte verlichting geluid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef ebke het volgende:
Eindelijk.![]()
Zolang Dinand maar niet een solo-carriere gaat ontplooien, zoals Sjakkelien van Krezip.
Wacht even hier komt ie....quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:03 schreef rkd het volgende:
Ik vond ze persoonlijk 100x beter én live strakker dan de de Golden Earring bv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |