SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
je kunt geen knokploeg hebben zonder een echte Mann. ik meld mij aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers:
Frozen-assassin
KANDIDATEN, MELDT U!
Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69
KANDIDATEN, MELDT U!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik meld me.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers:
Frozen-assassin
KANDIDATEN, MELDT U!
En hechten he, achteraf de boel oplappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik meld me.
Ik kan de vijand wel afleiden zodat jullie hem snel van achteren kunnen pakken
Ik doe meequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers:
Frozen-assassin
KANDIDATEN, MELDT U!
Ja, serieus, ze moeten een keer normaal doen..quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
Willoow krijgt moordneigingen
willoow
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik meld me.
Ik kan de vijand wel afleiden zodat jullie hem snel van achteren kunnen pakken
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik doe mee![]()
[..]
Ja, serieus, ze moeten een keer normaal doen..![]()
![]()
verander Hermann naar Der_Mann of ik backstab jullie met een kaolo groot mesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69
Hermann
Aberella (Arts en meisje van lichte zeden)
Willoow (suicidebomber)
KANDIDATEN, MELDT U!
relax Hermannquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verander Hermann naar Der_Mann of ik backstab jullie met een kaolo groot mes
Zwak...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK HEB HET AL AANGEPAST BESTE MANN
jesterquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
IK HEB HET AL AANGEPAST BESTE MANN
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
sorry, ik wil geen fittie met jequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef housesoftheholy het volgende:
jezus hermann doe rustig ofzo.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jou laten we vooruit lopen zodat we weten dat er een vijand is als je doorgezeefd wordt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Willoow het volgende:
[..]Ik zal me rustig houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gaan we samen int ziekenhuis liggen
Ben al jaren van het pad... sterker, ik heb het hele pad gemist denk ik wel eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht raak je de weg kwijt en heb je geluk
Wijze beslissingquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry, ik wil geen fittie met je
Aaawwwwwwquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als dat nodig isquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleffe zooi die sneeuw ja.quote:
Voor wat?quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grapje
beter was die vraag geen fatoe
Ja weet ik veel, ik miste dat "grapje"quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH WAT HET BETEKENT WAAROM MOET JE GOOGLEN
Gebrek aan vertrouwen, daarom zit S_Z niet in knokploeg, onbetrouwbare hond dat het is. Hem kennende zou hij zelfs zusters van toot kapotneukenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH WAT HET BETEKENT WAAROM MOET JE GOOGLEN
Lolquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet net als Frank een straattaalwoordenboek bijhouden
ik heb geen medelijden met oudjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik miste dat "grapje"
Man man ... heb medelijden Hermann, ik ben al blij als mijn looprek kan vinden
Heeft Toot zusjes??????????????????????????????????quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen, daarom zit S_Z niet in knokploeg, onbetrouwbare hond dat het is. Hem kennende zou hij zelfs zusters van toot kapotneuken
Ik doe toch ook aardig tegen jou? Terwijl, ik heb een hekel aan mongooltjes....quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden met oudjes
beetje raar om mongooltjes erbij te halen want ik heb geen correlatie met mongooltjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik doe toch ook aardig tegen jou? Terwijl, ik heb een hekel aan mongooltjes....
R=1quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje raar om mongooltjes erbij te halen want ik heb geen correlatie met mongooltjes
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Correlatie
ik heb geen zin om heel dat betoog te lezen om te weten wat R=1 betekentquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Correlatie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
m3t die jian
UTO / [SC #891]Kerstkaters deel 8
Wat doe je dan ook in UTO..quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
m3t die jian
UTO / [SC #891]Kerstkaters deel 8
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in UTO..
Trieste zooi
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die utopia kijken moeten ze ook gewoon in een isoleercel stoppen.
Approvedquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
maar dan ben ik mijn moeder kwijtquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Pechquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan ben ik mijn moeder kwijt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Creepyquote:
Pechquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je met mij fittie? dit is hoe je met mij fittie krijgt namelijk
Ik stuur Willoow op je afquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
IK SLAAT U HEULMAL DE PLEURES IN JONGUH
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Zojuist heeft de leger vernomen dat de Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp Soldaat derde klasse Fylax uit de leger heeft geschopt. Fylax was de marconist van 69e eenheid. Fylax blijkt minstens 450 afleveringen van Utopia te hebben gezien, terwijl het maximum op 0 ligt.
Fylax zal worden gewaterboard en zijn nagels worden een voor een uitgetrokken waarna zijn lichaam in mootjes wordt gehakt en gevoerd wordt aan de varkens van Islamistische Staat.
Goed voor jou.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een net-wakker foto van mijn vriendinnetje gekregen en ik kan je vertellen dat ze ook dan heeul mooi is.
Bewijs het...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een net-wakker foto van mijn vriendinnetje gekregen en ik kan je vertellen dat ze ook dan heeul mooi is.
Heb er nog nooit eentje gezien. Objection.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Zojuist heeft het leger vernomen dat de Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp Soldaat derde klasse Fylax uit het leger heeft geschopt. Fylax was de marconist van 69e eenheid. Fylax blijkt minstens 450 afleveringen van Utopia te hebben gezien, terwijl het maximum op 0 ligt.
Fylax zal worden gewaterboard en zijn nagels worden een voor een uitgetrokken waarna zijn lichaam in mootjes wordt gehakt en gevoerd wordt aan de varkens van Islamistische Staat.
Ben jij Jari?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Wat niet?quote:
ik schrok al.quote:
Willoow wil er vast eentje sturenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen boze berichtjes
Daarom zeg ik:quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, ik krijg alleen boze berichtjes
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Willoow wil er vast eentje sturen
Je stuurt het dan natuurlijk door he
Jij weet allang hoe ik eruitzie.quote:
Wie is je moeder?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie is Jari? als hij mijn UI gejat heeft ofzo wil ik wel ffkes met hem praten
Ik nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij weet allang hoe ik eruitzie.
Ja dooooohquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij weet allang hoe ik eruitzie.
Niks bijzonders.quote:
Random genoegquote:
Dat zei ik ook niet.quote:
Je stuurt me nooit spontaan een selfiequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
[..]
Random genoeg
Neem je föhn mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:00 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik moet echt best nodig schijten maar ik ben gisteren heul vergeten om het raampje in de badkamer dicht te doen en het is kaolo koud nu
wat moet ik doen
Verlengsnoer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zit geen stopcontact naast de wc
Jij ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je stuurt me nooit spontaan een selfie
Tom Jonesquote:
Wat is er dan nog spontaan aan?quote:
pfft allemaal zo ingewikkeldquote:
Ik ben bang?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ok... wacht maar
wanneer je het niet verwacht *grin*
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik doe wel warme kleding aan ofzo. ik ben ff rillend schijten jongens, zo terug
het voelt als diarree
Komt door al dat gourmettenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
pfft allemaal zo ingewikkeld
ik doe wel warme kleding aan ofzo. ik ben ff rillend schijten jongens, zo terug
het voelt als diarree
Je bent zelf een rauwe kip.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je kip niet gewoon rauw naar binnen kiepen... homo's met je pannetje
ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Fylax het volgende:
Mijn forum ligt eruit. Wie heefr geDDOS't?
Ik zit het wel altijd halfrauw op te eten omdat ik het geduld niet hebquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goed doen met kipquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zit het wel altijd halfrauw op te eten omdat ik het geduld niet heb
Ze is al boven de 20quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goed doen met kiphaal je de 20 niet
forever young
UTO SC.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Fylax het volgende:
waarschijnlijk wel, maar maakt niet uit, ik vind diarree wel lekker aanvoelenquote:
we hadden een gourmetstel zonder pannetjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doet het gewoon bij mij heurquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:11 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Goed doen met kiphaal je de 20 niet
forever young
Heb ik het nog goed gedaan.quote:
Eet je ook rauwe kip? Want dan ga je het niet halen volgens de theorie van de heer Zak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja toch. Ik moet nog 20 worden. Hopelijk.
32quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja godver hoe oud ben je dan???
Ik eet geen rauwe kip maar ik bloed wel de hele dag door.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Eet je ook rauwe kip? Want dan ga je het niet halen volgens de theorie van de heer Zak.
20.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ja godver hoe oud ben je dan???
dat hoort maar 1 keer in de maand te gebeurenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe kip maar ik bloed wel de hele dag door.
Dan haal je het wel gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe kip maar ik bloed wel de hele dag door.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoort maar 1 keer in de maand te gebeuren
Samen doen?quote:
Als ik een beetje de genen van mijn moeder heb, zal ik niet veel rimpels hebben op mijn 32e. Dat geluk zal ik wel niet hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
srs???
Dan moet ik even wat rimpels erbij painten
Kan niet, ik ben er alquote:
Ik ben eerder 80 dan jou.quote:
Moet je maar niet zo jong zijnquote:
quote:
De kelder van Slaap_Zak is ingestort. Zo heb ik weten te ontsnappen gister.quote:
Je loopt achter. Hij heeft hem herbouwdquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
De kelder van Slaap_Zak is ingestort. Zo heb ik weten te ontsnappen gister.
nee man ff nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
aight was het gister fylax friday?
Nee, dat heeft ie nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je loopt achter. Hij heeft hem herbouwd
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef DjeDje het volgende:
Vanavond..
Zouden ze deze reeks gelijk verwijderen?
Wat kijk ik daar naar uit..quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
Maar daarna gaan we in KLB SC posten jatoch
Denk het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef DjeDje het volgende:
Vanavond..
is goed daar is het altijd een gezellige bendequote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef Fylax het volgende:
Maar daarna gaan we in KLB SC posten jatoch
Oh, nja.. Ik ben tenminste ontsnapt uit die kelderquote:
Morgenavond toch pas?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef DjeDje het volgende:
Vanavond..
vanavond sluit hij je weer ppquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oh, nja.. Ik ben tenminste ontsnapt uit die kelder
Nee hoor, ik kan Slaap_Zak wel hebben.quote:
dat denk ik niet. Hij weegt 379 kilo schoon aan de haakquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan Slaap_Zak wel hebben.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Hij weegt 379 kilo schoon aan de haak
Is Netsplitter ons nou aan het vergiftigen?quote:
past niet, te klein... net Titanicquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weer dat bloedwaarom lig ik niet bij willoow?
Maar ik ben sterk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat denk ik niet. Hij weegt 379 kilo schoon aan de haak
ssssst geheime boodschap in mijn paintquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is Netsplitter ons nou aan het vergiftigen?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
past niet, te klein... net Titanic
En zo kan Aber je niet opeten
Sure.. en ik ben de pausquote:
O, dat was geheimquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:46 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ssssst geheime boodschap in mijn paint
Ik ben echt sterk..quote:
Malwarebytes gekquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet straks Windows opnieuw installerenpc vol virussen
Dus dan ben ik een tijdje weg of alleen mobiel op FOK!
ik download iedere dag de meest weirde shit en ik heb nog 0 virussenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb nog nooit een virus gehadquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Doe mijn pc ook, die heeft ook virussenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
Mijn quote aanpassen.quote:
Beter gelijk Ubuntu, Linux erop zetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:48 schreef Toto69 het volgende:
quote:
en misschien ook gelijk een virusscannerquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter gelijk Ubuntu, Linux erop zetten.
Daar snap ik geen hol vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter gelijk Ubuntu, Linux erop zetten.
Is niet nodig met Linux.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en misschien ook gelijk een virusscanner
Ubuntu is echt heel makkelijk.quote:
Oh ok zag geen luchtbellenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Betonblok, voeten, 8 km dat werk
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ubuntu is echt heel makkelijk.
Als je het plukt van het internet, maak je een opstartcd en na installatie werkt alles direct, inclusief je printer, je scanner, je fax, je vuurvos-grasduiner, office-pakket is reeds geinstalleerd, het is eigenlijk veel makkelijker dan Windows.![]()
http://ubuntu.nl/
Door al die verhalen vind ik jouw kind echt geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
GODVERDOMME.... komt dat joch met een verrassingsei aanzetten met 20 onderdeeltjes chinese kutzooi
god god godgloeiende
Kopen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Door al die verhalen vind ik jouw kind echt geweldig
Is hij zo erg?quote:
Heb je ook iets van Francine Oomen of Roald Dahl?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom sta ik er niet bij in het schilderij (paint)?![]()
Hebben jullie iets tegen linkse boomknuffelaars?![]()
Ik kan voor de broodnodige Marxistische literatuur zorgen op het eiland, opdat jullie je nooit hoeven te vervelen. Stapels boeken van Marx, Moore, Parenti, Chomsky.
kinderhaterquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
Als het nu over kinderen gaat ga ik weg uit dit topic en kom ik nooit meer terug
Paramahansa Yogananda, Osho heb ik wel en boeken van Thea Beckman. Oomen en Dahl heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Francine Oomen of Roald Dahl?
Geeft niet ik hou toch meer van Hemingway en George Orwellquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Paramahansa Yogananda, Osho heb ik wel en boeken van Thea Beckman. Oomen en Dahl heb ik niet.
Je hebt geleyck, laten we het over leuke dingen hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
Als het nu over kinderen gaat ga ik weg uit dit topic en kom ik nooit meer terug
Ubuntu is echt tof.quote:
Mogen ik en Toto hem adopteren?quote:
Orwell is ook het lievelingsboek van Fred Teeven, hij gebruikt het als handleiding voor regeringsbeleid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niet ik hou toch meer van Hemingway en George Orwell
Klap.. harkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja noem me geen klapjosti dan ondankbaar secreet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Orwell is ook het lievelingsboek van Fred Teeven, hij gebruikt het als handleiding voor regeringsbeleid.
madquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
ik ben wel de maker van je UI gvd gvd gvd
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom sta ik er niet bij in het schilderij (paint)?![]()
Hebben jullie iets tegen linkse boomknuffelaars?![]()
Ik kan voor de broodnodige Marxistische literatuur zorgen op het eiland, opdat jullie je nooit hoeven te vervelen. Stapels boeken van Marx, Moore, Parenti, Chomsky.
quote:
deadpreskuhhhhquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
dpgodquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
Dank je kameraad voor deze treffende gelijkenis.quote:
is toch gezellig, lekker ouwehoeren met alle andere zwerversquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme er is hier gewoon NIKS te doen met oud en nieuw. Dat wordt waarschijnlijk gewoon met een fles vodka in een park chillen.
Troost je, ik lig dan op bed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme er is hier gewoon NIKS te doen met oud en nieuw. Dat wordt waarschijnlijk gewoon met een fles vodka in een park chillen.
Nee.quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch gezellig, lekker ouwehoeren met alle andere zwervers
Ja, dat is nog wel een stuk kutter iddquote:
Met oud en nieuw thuiszitten confronteert me wel heel erg met het feit dat ik geen leven heb.quote:
quote:
In een park zitten ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met oud en nieuw thuiszitten confronteert me wel heel erg met het feit dat ik geen leven heb.
Hehe hij is knap gedaan.quote:
Jij en ik zijn trendsetters.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hehe hij is knap gedaan.
Top dat er meer paints verschijnen in deze reeks.
Ja ach je moet wat hèquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
Postaantal Toto
Om 13:14 59
Om 14:15 105
Goed bezig toot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |