Geeft niet ik hou toch meer van Hemingway en George Orwellquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Paramahansa Yogananda, Osho heb ik wel en boeken van Thea Beckman. Oomen en Dahl heb ik niet.
Je hebt geleyck, laten we het over leuke dingen hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
Als het nu over kinderen gaat ga ik weg uit dit topic en kom ik nooit meer terug
Ubuntu is echt tof.quote:
Mogen ik en Toto hem adopteren?quote:
Orwell is ook het lievelingsboek van Fred Teeven, hij gebruikt het als handleiding voor regeringsbeleid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Geeft niet ik hou toch meer van Hemingway en George Orwell
Klap.. harkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja noem me geen klapjosti dan ondankbaar secreet
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:10 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Orwell is ook het lievelingsboek van Fred Teeven, hij gebruikt het als handleiding voor regeringsbeleid.
madquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef Toto69 het volgende:
ik ben wel de maker van je UI gvd gvd gvd
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom sta ik er niet bij in het schilderij (paint)?![]()
Hebben jullie iets tegen linkse boomknuffelaars?![]()
Ik kan voor de broodnodige Marxistische literatuur zorgen op het eiland, opdat jullie je nooit hoeven te vervelen. Stapels boeken van Marx, Moore, Parenti, Chomsky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |