quote:
en misschien ook gelijk een virusscannerquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter gelijk Ubuntu, Linux erop zetten.
Daar snap ik geen hol vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Beter gelijk Ubuntu, Linux erop zetten.
Is niet nodig met Linux.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en misschien ook gelijk een virusscanner
Ubuntu is echt heel makkelijk.quote:
Oh ok zag geen luchtbellenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Betonblok, voeten, 8 km dat werk
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ubuntu is echt heel makkelijk.
Als je het plukt van het internet, maak je een opstartcd en na installatie werkt alles direct, inclusief je printer, je scanner, je fax, je vuurvos-grasduiner, office-pakket is reeds geinstalleerd, het is eigenlijk veel makkelijker dan Windows.![]()
http://ubuntu.nl/
Door al die verhalen vind ik jouw kind echt geweldigquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
GODVERDOMME.... komt dat joch met een verrassingsei aanzetten met 20 onderdeeltjes chinese kutzooi
god god godgloeiende
Kopen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Door al die verhalen vind ik jouw kind echt geweldig
Is hij zo erg?quote:
Heb je ook iets van Francine Oomen of Roald Dahl?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom sta ik er niet bij in het schilderij (paint)?![]()
Hebben jullie iets tegen linkse boomknuffelaars?![]()
Ik kan voor de broodnodige Marxistische literatuur zorgen op het eiland, opdat jullie je nooit hoeven te vervelen. Stapels boeken van Marx, Moore, Parenti, Chomsky.
kinderhaterquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
Als het nu over kinderen gaat ga ik weg uit dit topic en kom ik nooit meer terug
Paramahansa Yogananda, Osho heb ik wel en boeken van Thea Beckman. Oomen en Dahl heb ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Aberella het volgende:
[..]
Heb je ook iets van Francine Oomen of Roald Dahl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |