abonnement Unibet Coolblue
pi_148003460
Geachte medezolderkamer-autisten,

2014 loopt op zijn achterste benen en daarom wordt het eens de hoogste tijd afgelopen FOK! jaar te evalueren d.m.v. de jaarlijkse, felle strijd die de KLB Verkiezing hoort.

Afgelopen twee jaren is de nominatielijst in elkaar geschroefd door Geelman, waarvan akte, maar vorig jaar bleek dat sommige nominaties nogal dubbelop waren of ietwat te vergezocht. Na de twee opwarmertjes voor de verkiezing is dit de enige echte KLB nominatielijst!

Meest geliefde user: In de vorige verkiezingen heette dit nog "de beste user", maar gezien er geen objectieve kwalificaties zijn voor het correct reageren in KLB, is er besloten dit om te buigen naar een subjectievere en eenvoudiger te duidende titel. Elke "sociale" groep (we hebben het hier nog steeds over KLB) heeft zijn publiekslieveling. Deze titel gaat dan ook naar de user die jij het liefst in je topic ziet en die volgens jou altijd garant staat voor een sprankeltje kwaliteit in de lijst met Active Topics.

Meest geliefde moderator: Aangezien yvonne en Danny het beleid van de hoed tot de rand kennen kunnen zij alleen bepalen wie de beste moderator is. Voor de users is het slechts een kwestie welke van deze grote smurfen ze het meest gunnen om een slotje op hun meest kansloze topics te gooien.

Irritantste troll: zo lang het internet bestaat, zo lang zijn er al flapdrollen die er plezier uithalen andere mensen het bloed onder de nagels te halen. Deze kansloze, doch creatieve figuren stoppen express moeite in hun pogingen andere users te agiteren. Domme tokkies met een plank voor hun kop vallen niet in deze categorie. De winnaar van deze titel krijgt daarnaast, mits de FA's ons gunstig zijn een weekje wel verdiende Fok! vakantie.

Meest gevatte user: altijd weet deze user een scherpe, droge, intellectuele of kneiterharde comment te plaatsen die in veel gevallen een reactie teweeg brengt. Als deze user een column had in de Spits, dan was het misschien niet zo'n ongelofelijke papierverspilling geweest. De keyboardkunstenaar, de user waarvan je houdt, of van houdt om te haten!

Meest empathische KLB-er: Het klinkt misschien als een contradictio in terminis, maar het bestaat KLB-ers die net wat meer mededogen en sociale vaardigheden hebben en daarom in het land der ongevoeligen koning zijn. Deze user zou het niet durven om een topic te bestempelen als "kut-topic" en al helemaal niet de TS in kwestie een "kut-TS of hommo" zou willen noemen. Deze user zijn/haar medeleven zou beter in R&P op zijn plek zijn.

Ze proberen me te besodeflikkeren!: Deze user straalt uit in zijn domheid. De kortzichtige comments, kromme redeneringen, stomme acties en met een beheersing van de Nederlandse taal waar zelfs die stoere boiis nog van zouden zeggen: "wollah, dat is grammatical helemaal haram, sahbi!" Domme ploerten verdienen ook een schouderklopje. Kortom, deze user zou je heel graag bij de Rijdende Rechter terug zien komen.

De Tatjana Simic: Het heeft iets fouts, maar tegelijkertijd iets verschrikkelijk geils. Deze Fok!ker/Fok!ster lijkt jouw wel een aangenaam hapje. Nog sterker als je de kans zou krijgen dan zou je hem/haar: keihard doen/palen/volspuiten/anaal vernederen.

KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ook afgelopen jaar waren de "Nederlandse vrouwen :') " "Vrouwen :') " en "Vrouwen zijn vieze hoeren" niet van de lucht. Het werd dit jaar herhaaldelijk weer duidelijke waar stereotype van de gefrustreerde maagdelijke zolderkamer autist vandaan komt. Alsof het een sport was hebben een gros van de KLB-ers zich schuldig gemaakt aan seksistische en zelfs misogynische uitspraken, alles in zelf-medelijden gedrenkt. Dat, terwijl al deze jongetjes eigenlijk gewoon een beetje naar oprechte vrouwenliefde hunkeren. Wie van de Fok!kers heeft dit het hardste nodig dit jaar?

Ik mis je :'( : Luisteren naar mensen is moeilijk, zeker als je rebels bent ingesteld, niet begrepen wordt als geniale geest door de bekrompen digitale samenleving of je gewoon zeer temperamentvol bent. In deze categorie vallen allen wiens zwarte naam nog zwarter is geworden door die akelige horizontale streep. Oftewel: welke ban moet worden opgeheven?

Room 101: door de jaren heen heeft Fok! een geheel eigen repertoire van inside jokes and me-me's verzameld die wel 450 keer zijn gebruikt, voor 50 cent zijn gekocht, pics van je zusje hebben of soms in de kont is geplast. Welke van deze uitdrukkingen kan Room 101 oftewel de prullenbak in, om vervangen te worden door een nieuwe hippe, superhilarischmegafantastische tot-in-den-treure-herhaalde uitgekouwde grap.

Dit zijn de categorieėn van dit jaar en daar moet u het mee doen! Stemmen mag in het volgende topic: KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS

Enige regels:
- Niet op jezelf stemmen. Naast dat het kinderachtig en sneu is, is het ook nog contraproductief. Als iedereen op zichzelf stemt, heeft iedereen evenveel stemmen. En alleen Downie-voetbalcompetities hebben meerdere winnaars.
- Hou je aan de richtlijnen voor het plaatsen van je stem (geen SC in het stemtopic. Vorig jaar was het een enorme kut opdracht om alle stemmen terug te zoeken tussen dat gewauwel).
- Stemmen kunnen NIET aangepast worden. Geplaatst, is geplaatst. Politieke spelletjes speel je maar voordat je op "invoeren drukt".

Je kunt stemmen tot en met 28 december 24.00, zodat we nog voor het einde van het jaar de feestelijke uitslag kunnen mededelen!

In dit topic mag je je stemmen delen, stemmen werven over de ontwikkeling van de strijd ouwehoeren enzovoort. Veel plezier met de strijd!

Tussenstand:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen! ^O^
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_148003474
KLOOTZAK
pi_148003487


Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69
Hermann
Aberella (Arts en meisje van lichte zeden)

KANDIDATEN, MELDT U!

Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
pi_148003489
Willoow krijgt moordneigingen :o

willoow O+
pi_148003503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Deelnemers:
Frozen-assassin

KANDIDATEN, MELDT U!

Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
je kunt geen knokploeg hebben zonder een echte Mann. ik meld mij aan.
pi_148003505
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69

KANDIDATEN, MELDT U!

Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
pi_148003506
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
;(
  zaterdag 27 december 2014 @ 12:20:37 #8
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_148003521
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Deelnemers:
Frozen-assassin

KANDIDATEN, MELDT U!

Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
Ik meld me.

Ik kan de vijand wel afleiden zodat jullie hem snel van achteren kunnen pakken
pi_148003540
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Aberella het volgende:

[..]

Ik meld me.

Ik kan de vijand wel afleiden zodat jullie hem snel van achteren kunnen pakken
En hechten he, achteraf de boel oplappen O+
  zaterdag 27 december 2014 @ 12:21:31 #10
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_148003555
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Deelnemers:
Frozen-assassin

KANDIDATEN, MELDT U!

Slaap_Zak is uitgesloten van deelname
Ik doe mee :( :(

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Toto69 het volgende:
Willoow krijgt moordneigingen :o

willoow O+
Ja, serieus, ze moeten een keer normaal doen.. :( :( :(
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_148003564
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:20 schreef Aberella het volgende:

[..]

Ik meld me.

Ik kan de vijand wel afleiden zodat jullie hem snel van achteren kunnen pakken
:o
pi_148003583


Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69
Der_Mann (Jester)
Aberella (Arts en meisje van lichte zeden)
Willoow (Suicidebomber)
Fylax (Marconist)

KANDIDATEN, MELDT U!
pi_148003586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:21 schreef Willoow het volgende:

[..]

Ik doe mee :( :(

[..]

Ja, serieus, ze moeten een keer normaal doen.. :( :( :(
O+ Kom hier
pi_148003587
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
KLOOTZAK
ben je nu mad
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_148003596
Ik doe ook mee
(she/her)
pi_148003614
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef eend112 het volgende:

[..]

ben je nu mad [ afbeelding ]
Ik had een hele mooie TT lummel
pi_148003624
wat kijk jij
pi_148003627
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Deelnemers:
Frozen-assassin
Toto69
Hermann
Aberella (Arts en meisje van lichte zeden)
Willoow (suicidebomber)

KANDIDATEN, MELDT U!
verander Hermann naar Der_Mann of ik backstab jullie met een kaolo groot mes
pi_148003642
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

verander Hermann naar Der_Mann of ik backstab jullie met een kaolo groot mes
relax Hermann
pi_148003653
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

relax Hermann
pi_148003658
IK HAAT JULLIE
pi_148003669
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
IK HAAT JULLIE
Ik ook van jou
pi_148003672
quote:
8s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:24 schreef Der_Mann het volgende:
IK HAAT JULLIE
ben er voor je broeder
(she/her)
pi_148003681
Hermann
pi_148003682
Ik hou van de mensen die van Ariana houden.
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')