quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat doe je dan ook in UTO..
Trieste zooi
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die utopia kijken moeten ze ook gewoon in een isoleercel stoppen.
Approvedquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
maar dan ben ik mijn moeder kwijtquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Toto69 het volgende:
Pechquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar dan ben ik mijn moeder kwijt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Creepyquote:
Pechquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je met mij fittie? dit is hoe je met mij fittie krijgt namelijk
Ik stuur Willoow op je afquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:48 schreef Der_Mann het volgende:
IK SLAAT U HEULMAL DE PLEURES IN JONGUH
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Zojuist heeft de leger vernomen dat de Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp Soldaat derde klasse Fylax uit de leger heeft geschopt. Fylax was de marconist van 69e eenheid. Fylax blijkt minstens 450 afleveringen van Utopia te hebben gezien, terwijl het maximum op 0 ligt.
Fylax zal worden gewaterboard en zijn nagels worden een voor een uitgetrokken waarna zijn lichaam in mootjes wordt gehakt en gevoerd wordt aan de varkens van Islamistische Staat.
Goed voor jou.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een net-wakker foto van mijn vriendinnetje gekregen en ik kan je vertellen dat ze ook dan heeul mooi is.
Bewijs het...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb zojuist een net-wakker foto van mijn vriendinnetje gekregen en ik kan je vertellen dat ze ook dan heeul mooi is.
Heb er nog nooit eentje gezien. Objection.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
DIENSTMEDEDELING:
Zojuist heeft het leger vernomen dat de Commandant der Strijdkrachten Tom Middendorp Soldaat derde klasse Fylax uit het leger heeft geschopt. Fylax was de marconist van 69e eenheid. Fylax blijkt minstens 450 afleveringen van Utopia te hebben gezien, terwijl het maximum op 0 ligt.
Fylax zal worden gewaterboard en zijn nagels worden een voor een uitgetrokken waarna zijn lichaam in mootjes wordt gehakt en gevoerd wordt aan de varkens van Islamistische Staat.
Ben jij Jari?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |