quote:
deadpreskuhhhhquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
dpgodquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
Dank je kameraad voor deze treffende gelijkenis.quote:
is toch gezellig, lekker ouwehoeren met alle andere zwerversquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme er is hier gewoon NIKS te doen met oud en nieuw. Dat wordt waarschijnlijk gewoon met een fles vodka in een park chillen.
Troost je, ik lig dan op bed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:14 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme er is hier gewoon NIKS te doen met oud en nieuw. Dat wordt waarschijnlijk gewoon met een fles vodka in een park chillen.
Nee.quote:
Dat wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is toch gezellig, lekker ouwehoeren met alle andere zwervers
Ja, dat is nog wel een stuk kutter iddquote:
Met oud en nieuw thuiszitten confronteert me wel heel erg met het feit dat ik geen leven heb.quote:
quote:
In een park zitten ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met oud en nieuw thuiszitten confronteert me wel heel erg met het feit dat ik geen leven heb.
Hehe hij is knap gedaan.quote:
Jij en ik zijn trendsetters.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hehe hij is knap gedaan.
Top dat er meer paints verschijnen in deze reeks.
Ja ach je moet wat hèquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:17 schreef Fylax het volgende:
Postaantal Toto
Om 13:14 59
Om 14:15 105
Goed bezig toot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |