SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
Voor de rest is er ook niks boeiendquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nooit verder geweest dan Parijs. En toen was ik 13 en was er om te voetballen, dus veel weet ik er niet meer van. Ja ik ben toen wel de Eiffeltoren opgeweest, maar voor de rest kan ik het me niet meer herinneren..![]()
fipo"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Topic Kaper
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Je kunt tegenwoordig beter naar de Montparnasse gaan dan naar de Eiffeltoren met z'n teringdruktequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nooit verder geweest dan Parijs. En toen was ik 13 en was er om te voetballen, dus veel weet ik er niet meer van. Ja ik ben toen wel de Eiffeltoren opgeweest, maar voor de rest kan ik het me niet meer herinneren..Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja, we zijn al een beetje aan het rondkijken. Echt boeken, kan toch nog niet. Maar het lijkt me echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:37 schreef Cee het volgende:
[..]Het is inderdaad geen goedkope stad maar het is 't geld zeker waard. Laat de voorpret maar beginnen.
![]()
![]()
Make love, not war ☮![]()
Faal.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
FAAL
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet op reageren, dan krijgt hij de aandacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Gut, kwam er iemand aandacht tekort?
quote:quote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Who killed Robert Palmer?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hoogste positie ooit voor dit nummer
VBL heeft er wel lang over gedaan om deze reeks te vinden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
En op linnen tasjes ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, spijkerjack vol met buttons..![]()
![]()
![]()
tmi...quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Top 2000 is languit op de bank met kat op schoot en hond ernaast
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Muisquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
-XOXO-![]()
geen idee, maar bedankt nog.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef nipeng het volgende:
Flink gestegen deze van Robert. Wie heeft er campagne gevoerd?
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
wijs ze even op het bordje UITGANG danquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL heeft er wel lang over gedaan om deze reeks te vinden![]()
Vinden de kat en hond dat ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ja ze kwamen beiden vrijwillig liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vinden de kat en hond dat ook?Trotste mama van Ambar
Ik ken dit nummer en ik ken werk van Robert Palmer, maar o één of andere reden, wil mijn hersenen dit niet aan elkaar koppelen
Maar wel lekker nummer
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Top 2000 is languit op de bank met kat op schoot en hond ernaast![]()
Die rennen straks weg als Ilse DeLange weer komtquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vinden de kat en hond dat ook?![]()
Dat bordje kennen we niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wijs ze even op het bordje UITGANG dan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hier en daar staat een nummertje van de BietelsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tja, wie doet dat niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Die rennen straks weg als Ilse DeLange weer komtAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Eensquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Beatles
Even een teiltje pakken![]()
Oh nu nog een nummertje van de beatles .. gelukkg hierna THE REFLEX
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Huisdieren zijn wel wat gewend met een vrouwtje die Cliff Richard fan is (niet ik)Trotste mama van Ambar
Ohja, deze is wel prettig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je wilt een ban?!quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef datismijnmening het volgende:
Beatles
Even een teiltje pakkenI love music |Ajax forever
Wat vond je van SEE EMILY PLAY, Mani?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Oh nu nog een nummertje van de beatles .. gelukkg hierna THE REFLEX
Genot he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb Living Doll dit jaar nog steeds niet gehoordquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Huisdieren zijn wel wat gewend met een vrouwtje die Cliff Richard fan is (niet ik)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
VBL IS TAKING OVER
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RELLEN RELLEN RELLEN
VBL HOOLIGANS VBL HOOLIGANS![]()
En daarna in de sneeuw rollen?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik schakel net in man, zal hem even terug luisteren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond je van SEE EMILY PLAY, Mani?
Genot he?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
jammer voor die fan dan, de Top2000quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Huisdieren zijn wel wat gewend met een vrouwtje die Cliff Richard fan is (niet ik)![]()
Ik ook niet, mijn moeder vindt het een schijtplaat. Ik heb wel genoeg ander werk gehoord.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Living Doll dit jaar nog steeds niet gehoordTrotste mama van Ambar
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.quote:
Pak een bustour de eerste twee dagen om je te oriënteren en jezelf rond te laten rijden in deze stad die als een neonkleurige stoomtrein over je heen dendert.
En trek daarna je eigen plan. Musea, eten, rondstruinen, shoppen, rondvaart by night met de skyline.
Voor morbide fascinatie ga je naar het Dakota building. Voel je ongemakkelijk daar. En loop daarna door naar Strawberry fields en ga tussen de hippies zitten die genante versies van Lennon nummers vertolken.
Geniet.![]()
![]()
Hey Rensie, alles goed?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
VBL IS TAKING OVER
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RELLEN RELLEN RELLEN
VBL HOOLIGANS VBL HOOLIGANSReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tussen 14 en 15 uurquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg, wanneer komt Jantje Smit weer?![]()
ik heb de macht niet, lucky you...quote:
Lallallalalalal!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Is er al jaren niet over te spreken en gaat er vanuit dat Cliff uit de top 2000 wordt geweerd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer voor die fan dan, de Top2000Trotste mama van Ambar
fle fle fle fle flex!Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
WHYHYHYHYHYHY[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Strootbukkake, niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van jouw avatar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tamelijk geweldig ditFor you, there'll be no more crying.
jij bent echt 12 he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Tof nummer dit
* datismijnmening schrijft op lijstje![]()
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.
Pak een bustour de eerste twee dagen om je te oriënteren en jezelf rond te laten rijden in deze stad die als een neonkleurige stoomtrein over je heen dendert.
En trek daarna je eigen plan. Musea, eten, rondstruinen, shoppen, rondvaart by night met de skyline.
Voor morbide fascinatie ga je naar het Dakota building. Voel je ongemakkelijk daar. En loop daarna door naar Strawberry fields en ga tussen de hippies zitten die genante versies van Lennon nummers vertolken.
Geniet.I love music |Ajax forever
Zowel buiten als binnen een wit landschap nu dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!![]()
Newsflash: Lennon is doodquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef peaceman het volgende:
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!weg eetlust
En Elvis?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Jullie internet is zo traag, ik lees net dat John Lennon dood isquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hij heeft T-Mobile?quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Net gebeurd! Ik heb net zulk snel internet als Ali.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.quote:
Elvis lives.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Komt wel erg dichtbij zoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
top2000 weer
[img]http%3A//imgur.com/HYt26um.jpg[/img]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL heeft er wel lang over gedaan om deze reeks te vindenkerstbal tegen hun kop gekregen
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
En nu een nummer voor wie de rode vlag buiten hebben hangenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
bewijsfoto aubquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.![]()
Verdomme
zo dan
Als ik lees dat er sneeuwongelukken zijn en ik buiten ook sneeuw zie, begint mijn maag te draaien. Wat komt het dan dichtbij.quote:![]()
Dan is het goed. Misschien luistert hij ook wel, kan hij dadelijk zichzelf horen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat hij nog steeds op Graceland woont, maar dan op de eerste verdiepingUn dann rettet kein Kavallerie,
We zijn van plan half/eind mei te gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:45 schreef Cee het volgende:
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.
Geniet.
1361 Just Like A Woman Bob Dylan 1966
1360 Rappers Delight Sugarhill Gang 1979
1359 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 1990
1358 If I Were A Boy Beyoncé 2008
1357 Hurricane Ilse DeLange 2012
1356 This Strange Effect Dave Berry 1965
1355 Nights On Broadway Bee Gees 1975
1354 Where Have I Been Wrong The Cats 1970
1353 The Head And The Heart Chris De Burgh 1984
1352 Family Portrait Pink 2003
1351 No Ordinary Love Sade 1992
1350 Right Next Door The Robert Cray Band 1987
Uur 49 alweer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RIP aan je nabestaanden vastquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik lees dat er sneeuwongelukken zijn en ik buiten ook sneeuw zie, begint mijn maag te draaien. Wat komt het dan dichtbij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo kinders ik ga de hond uitlaten
To zo
Rappers Delightquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uur 49 alweer.![]()
![]()
![]()
hij had een paar weken geleden dood moeten gaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zal die wel gaan stijgen in de Top 2000.![]()
I will go down with this shit, aldus Dido.
152 plekken gezakt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
1359 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 1990![]()
Niet zo'n boeiend uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vrij matig uurtje welquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uur 49 alweer."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik kijk braaf naar het darten met #viesdikke mensenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Zometeen weer schaatsgenot
Ajacied422 gaat ook stiekem kijken en posten onder zijn kloon Albanus![]()
Nieuwe Pekelaquote:
Da's vast niet vandaagquote:![]()
Ik ga niet kijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ajacied422 gaat ook stiekem kijken en posten onder zijn kloon Albanus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En hopelijk met Adquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk braaf naar het darten met #viesdikke mensen![]()
Middagpotten zijn wel heel mager zeg. Vanavond genot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk braaf naar het darten met #viesdikke mensenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is dus niet 1 van de 2quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
1359 Verdammt Ich Lieb' Dich Matthias Reim 1990![]()
[b]1357 Hurricane Ilse DeLange 2012[/b]
Niet zo'n boeiend uur."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
van den Berg?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Genotquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef Mansjester het volgende:
Ajacied422 gaat ook stiekem kijken en posten onder zijn kloon Albanus![]()
![]()
Te veel zon, te veel t-shirt, te weinig kutweer.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
En Ria Visser. Beijerlandse trotsquote:
Die had nog een affaire met mart"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
Je weet niet waar wij wonen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Te veel zon, te veel t-shirt, te weinig kutweer.I love music |Ajax forever
Dat worden allemaal 1tjes vanavond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Middagpotten zijn wel heel mager zeg. Vanavond genot.
Morgen wordt leuker.![]()
Pluskut toch?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geneukt door DeMart, dan ben je iemand hoorquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die truien zijn dan ook onweerstaanbaarquote:
Liedjes van Ilse die je leuk vindt.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een jongetje in de (kleuter)klas van mijn zus ooit, nadat ze had uitgelegd dat de schoolfotograaf komt enzo:quote:
"Maar... als we OP de foto komen.. hoe komen we er dan weer van AF?"
Ik heb alle vertrouwen in Benito en Jellequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat worden allemaal 1tjes vanavond.
Morgen wordt leuker.![]()
In de sauna.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Elvis![]()
waar is D. nou om tegenaan te kruipen?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Jelle is nou niet iemand die ik zou vertrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Benito en JelleLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Elvis. Die leeft.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Mwah, Benito gaat Chisnall normaal gesproken scorend niet bijhouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Benito en Jelle![]()
Maar wie is nou eigenlijk die Tender?Un dann rettet kein Kavallerie,
Elvis zou ik nog wel eens live willen zien.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij zegt Tinderquote:
Waar was die nou ook weer van beschuldigd een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Jelle is nou niet iemand die ik zou vertrouwenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In je blote kont zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
Elvis zou ik nog wel eens live willen zien.I love music |Ajax forever
Ik heb 'm dood gezien maar er lag een steen voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
Elvis zou ik nog wel eens live willen zien.![]()
![]()
Gewoon lekker alle dubbels erin gooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Benito gaat Chisnall normaal gesproken scorend niet bijhouden.![]()
Veel plezier met Aviciiquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mansjester het volgende:
Oke ik heb de Top2000 weer afgezet. Ik kan niet langer naar dit ouwe gezeik luisterenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon lekker alle dubbels erin gooien![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een jongetje in de (kleuter)klas van mijn zus ooit, nadat ze had uitgelegd dat de schoolfotograaf komt enzo:
"Maar... als we OP de foto komen.. hoe komen we er dan weer van AF?"
O daar gaat dat liedje "Let me be your Tender, Beer" over dan?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Als een opa.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1361 Bob Dylan Just Like A Woman![]()
1360 Sugarhill Gang Rappers Delight![]()
1359 Matthias Reim Verdammt Ich Lieb' Dich![]()
1358 Beyoncé If I Were A Boy![]()
1357 Ilse DeLange Hurricane![]()
1356 Dave Berry This Strange Effect![]()
1355 Bee Gees Nights On Broadway![]()
1354 The Cats Where Have I Been Wrong![]()
1353 Chris De Burgh The Head And The Heart![]()
1352 Pink Family Portrait![]()
1351 Sade No Ordinary Love![]()
1350 The Robert Cray Band Left Next Door
[/quote]1350 The Robert Cray Band Left Next Door
[quote]
Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja erg netjes. Nu zijn ze door het hele huis aan het rennen en op elkaar aan het schieten met de Nerf.quote:Make love, not war ☮![]()
Hopelijk haalt Jelle K. zijn niveau, dan echt topshow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.![]()
1350 The Robert Cray Band Left Next Doorquote:Die stagiair weerquote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??![]()
Ohja, Jelle is pedofiel, dat was het.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
1350 The Robert Cray Band Left Next Doorquote:Zijn toch linkse hobby's?quote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??I love music |Ajax forever
1350 The Robert Cray Band Left Next Doorquote:Ik zag ook al "The Lefteous Brothers - You've lost that loving feeling" staanquote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??
zouden ze overal left en right hebben omgewisseld
Effe Meatloaf checkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseldWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1350 The Robert Cray Band Left Next Door
[..]
Ik zag ook al "The Lefteous Brothers - You've lost that loving feeling" staan![]()
Beyoncegodinquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ongelofelijk. Dan heb ik misschien nog wel liever Blof.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 12:00:23 ]![]()
Nee, nee. Beyonce is vreselijk, maar Blof overtreft het met groots gemakquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Beide liever niet, mag dat ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
1228 Van Morrison Bleft Side Of The RoadAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beide liever niet, mag dat ook?![]()
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseldOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Het sneeuwt, dus de geldtransport rijdt nietWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Op de uurlijst is er ook niets misquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matthias Reim niet leuk vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik ga even een uurtje overslaan denk ik, alleen Ilse is leuk
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.Make love, not war ☮![]()
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dan moet je Matthias ook nog ff meepikkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Net wel, ik had het daarvan gecopy'dquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de uurlijst is er ook niets misOok bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ah gelukkig, ik ben op tijd voor de Cats komend uur, zie ik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?![]()
Omkleden, is een beter woord dan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Ok, ik snap niet helemaal waarom het erin staat. Maar nu het er toch in staat kunnen we wel even meeblèrenquote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan moet je Matthias ook nog ff meepikken
Jij hebt daar een extra zintuig voor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Ah gelukkig, ik ben op tijd voor de Cats komend uur, zie ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Moet dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik snap niet helemaal waarom het erin staat. Maar nu het er toch in staat kunnen we wel even meeblèrenI love music |Ajax forever
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Spoilerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, eigenlijk welquote:
Dat is toch de FOK!-wet? "Vrouwspersonen dienen te allen tijde ongekleed te zijn."quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Blijkbaar wel. Geloof me, ik heb het zelf ook niet gewild.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt daar een extra zintuig voor?
Alleen onder de douchequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is toch de FOK!-wet? "Vrouwspersonen dienen te allen tijde ongekleed te zijn."![]()
Bummer.quote:Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dylan, wat een stem
ja die had ie destijds nog.quote:
Deze vind ik mooi hoor, van ome Bob.Lying awake, wondering if there is a Dog...
ieder zijn of haar talent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Geloof me, ik heb het zelf ook niet gewild.I love music |Ajax forever
En nu meerappen! Vroeger uit mijn hoofd geleerd.![]()
* Diaan73 schraapt haar keel vast.Make love, not war ☮![]()
Jaaaaaa, de Sugerhill Gang
Ik doe met je mee hoor!quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
En nu meerappen! Vroeger uit mijn hoofd geleerd.![]()
* Diaan73 schraapt haar keel vast.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Another one bites the dust[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Dat zou me verbazen... het is wel radio 2 natuurlijk.
Jammer dat je niet weet waar je over praat.quote:
Oh, die zag ik vannacht ook langs komen om 3:30... leek me niet zo'n goed idee om m'n volume vol open te draaienquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:13 schreef Sked het volgende:
Volumeknop op 10, adviseren ze me nou het volume zachter te zetten?
Oke Gers.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Beetje another one bites the dustquote:
![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Ik vind het origineel van Las Ketchup trouwens beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Duidelijk niet de lange versie...I love music |Ajax forever
Het is van Chic. Good times, toch, of ben ik gek?quote:Lying awake, wondering if there is a Dog...
http://kane.nl/kane-the-end/quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het origineel van Las Ketchup trouwens beter.
Kane stopt ermee hoezee![]()
We are family ....moest ik aan denken.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Zou Deacon daar zijn inspiratie van hebben gehaald?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |