Effe Meatloaf checkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseld
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
1350 The Robert Cray Band Left Next Door
[..]
Ik zag ook al "The Lefteous Brothers - You've lost that loving feeling" staan
Beyoncegodinquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Ongelofelijk. Dan heb ik misschien nog wel liever Blof.
Nee, nee. Beyonce is vreselijk, maar Blof overtreft het met groots gemakquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Beide liever niet, mag dat ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TvhN het volgende:
[..]![]()
![]()
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beide liever niet, mag dat ook?
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
zouden ze overal left en right hebben omgewisseld
Op de uurlijst is er ook niets misquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is alleen op de uurlijst op de site, niet de totale lijst waar je kan zoeken.
Matthias Reim niet leuk vindenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff ik ga even een uurtje overslaan denk ik, alleen Ilse is leuk
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.
Dan moet je Matthias ook nog ff meepikkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wacht nog even Rappers Delight af, jeugdsentiment. En dan ga ik me aankleden en richting stad.
Net wel, ik had het daarvan gecopy'dquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de uurlijst is er ook niets mis
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jezus, jij post hier ook alleen maar naakt he?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Ah gelukkig, ik ben op tijd voor de Cats komend uur, zie ik.
Ok, ik snap niet helemaal waarom het erin staat. Maar nu het er toch in staat kunnen we wel even meeblèrenquote:
Dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan moet je Matthias ook nog ff meepikken
Jij hebt daar een extra zintuig voor?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Moet dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik snap niet helemaal waarom het erin staat. Maar nu het er toch in staat kunnen we wel even meeblèren
Spoilerquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Jane het volgende:
Ja, eigenlijk welquote:
Dat is toch de FOK!-wet? "Vrouwspersonen dienen te allen tijde ongekleed te zijn."quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Geloof me, ik heb het zelf ook niet gewild.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jij hebt daar een extra zintuig voor?
Alleen onder de douchequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is toch de FOK!-wet? "Vrouwspersonen dienen te allen tijde ongekleed te zijn."
Bummer.quote:
ja die had ie destijds nog.quote:
ieder zijn of haar talent.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Geloof me, ik heb het zelf ook niet gewild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |