Pluskut toch?quote:
Geneukt door DeMart, dan ben je iemand hoorquote:
Die truien zijn dan ook onweerstaanbaarquote:
Liedjes van Ilse die je leuk vindt.quote:
Een jongetje in de (kleuter)klas van mijn zus ooit, nadat ze had uitgelegd dat de schoolfotograaf komt enzo:quote:
Ik heb alle vertrouwen in Benito en Jellequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat worden allemaal 1tjes vanavond.
Morgen wordt leuker.
In de sauna.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Elvis![]()
waar is D. nou om tegenaan te kruipen?
Jelle is nou niet iemand die ik zou vertrouwenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Benito en Jelle
Mwah, Benito gaat Chisnall normaal gesproken scorend niet bijhouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in Benito en Jelle
Hij zegt Tinderquote:
Waar was die nou ook weer van beschuldigd een paar jaar geleden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Jelle is nou niet iemand die ik zou vertrouwen
In je blote kont zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
Elvis zou ik nog wel eens live willen zien.
Ik heb 'm dood gezien maar er lag een steen voor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:
Elvis zou ik nog wel eens live willen zien.
Gewoon lekker alle dubbels erin gooienquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Benito gaat Chisnall normaal gesproken scorend niet bijhouden.
Veel plezier met Aviciiquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:55 schreef Mansjester het volgende:
Oke ik heb de Top2000 weer afgezet. Ik kan niet langer naar dit ouwe gezeik luisteren
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon lekker alle dubbels erin gooien
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een jongetje in de (kleuter)klas van mijn zus ooit, nadat ze had uitgelegd dat de schoolfotograaf komt enzo:
"Maar... als we OP de foto komen.. hoe komen we er dan weer van AF?"
O daar gaat dat liedje "Let me be your Tender, Beer" over dan?quote:
Als een opa.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.
Ja erg netjes. Nu zijn ze door het hele huis aan het rennen en op elkaar aan het schieten met de Nerf.quote:
Hopelijk haalt Jelle K. zijn niveau, dan echt topshow.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benito heeft gewoon een afgrijselijk lelijke en onhandige stijl.
1350 The Robert Cray Band Left Next Doorquote:
Die stagiair weerquote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??
Zijn toch linkse hobby's?quote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??
Ik zag ook al "The Lefteous Brothers - You've lost that loving feeling" staanquote:Wie heeft er bij Radio 2 zitten trollen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |