En daarna in de sneeuw rollen?quote:
Ik schakel net in man, zal hem even terug luisteren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vond je van SEE EMILY PLAY, Mani?
Genot he?
jammer voor die fan dan, de Top2000quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Huisdieren zijn wel wat gewend met een vrouwtje die Cliff Richard fan is (niet ik)
Ik ook niet, mijn moeder vindt het een schijtplaat. Ik heb wel genoeg ander werk gehoord.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Living Doll dit jaar nog steeds niet gehoord
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.quote:
Hey Rensie, alles goed?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Mansjester het volgende:
VBL IS TAKING OVER
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RENNEN IN JE EIGEN STAD
RELLEN RELLEN RELLEN
VBL HOOLIGANS VBL HOOLIGANS
Tussen 14 en 15 uurquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Zeg, wanneer komt Jantje Smit weer?
ik heb de macht niet, lucky you...quote:
Is er al jaren niet over te spreken en gaat er vanuit dat Cliff uit de top 2000 wordt geweerd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jammer voor die fan dan, de Top2000
Strootbukkake, niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van jouw avatar
jij bent echt 12 he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Tof nummer dit
* datismijnmening schrijft op lijstje
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.
Pak een bustour de eerste twee dagen om je te oriënteren en jezelf rond te laten rijden in deze stad die als een neonkleurige stoomtrein over je heen dendert.
En trek daarna je eigen plan. Musea, eten, rondstruinen, shoppen, rondvaart by night met de skyline.
Voor morbide fascinatie ga je naar het Dakota building. Voel je ongemakkelijk daar. En loop daarna door naar Strawberry fields en ga tussen de hippies zitten die genante versies van Lennon nummers vertolken.
Geniet.
Zowel buiten als binnen een wit landschap nu dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!
Newsflash: Lennon is doodquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef peaceman het volgende:
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!
En Elvis?quote:
Jullie internet is zo traag, ik lees net dat John Lennon dood isquote:
Hij heeft T-Mobile?quote:
Net gebeurd! Ik heb net zulk snel internet als Ali.quote:
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.quote:
Elvis lives.quote:
Komt wel erg dichtbij zoquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |