SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
watquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
Nooit je vriendin fok laten zien
daardoor is het uitgegaan met m'n vorige
Als ze daar boos om wordt is het maar goed dat het uit is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ze las dingen dat ik zat te geilen op 2 actrices uit een tv serie
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze zag Fylax natuurlijk weer flirten met alle FOK! dames hier.
Precies.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als ze daar boos om wordt is het maar goed dat het uit is.
Watquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet snappen dat jongentjes overal op geilenquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wat![]()
Als die van mij net zoals jouw ex was en erachter komt wat ik hier allemaal neergetieft heb
Dan is de mijne wel heel erg vroeg...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat waren ongeveer haar bewoordingen. En volgens haar is het een fase van de midlife crisis om hier een account aan te maken.
Nicequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
Het meisje dat ik nu heb, is perfect.
Blondines
Nee mijne danquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan is de mijne wel heel erg vroeg...
piks picsquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
Blondines
Die FOK!ster toch?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
Blondines
Je kan af en toe ook zomaar hier in het bejaardentehuis komen zitten met je reacties guus.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan is de mijne wel heel erg vroeg...
Wat doet een man van nog geen 57 in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kan af en toe ook zomaar hier in het bejaardentehuis komen zitten met je reacties guus.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoe oud ben je nou wel Frankie?
Of niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig zit mijn meisje niet op FOK!. Wat zal zij veel aandacht krijgen dan van jullie.
je zoekt nu wel aandachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig zit mijn meisje niet op FOK!. Wat zal zij veel aandacht krijgen dan van jullie.
quote:
Tijdje geleden nog gezegd middels een raadseltje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoe oud ben je nou wel Frankie?
quote:
Haha, jullie cynisme. Love it!quote:
Doe nog eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog gezegd middels een raadseltje.
Nou nee, dan word ik opgepakt en staat er een angry mob voor mijn deur.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Post het raadsel nog eens dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
leeftijd van Sint Nicolaas x 2 ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.quote:
Geestelijke leeftijd van PausNicolaas x2quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
leeftijd van Sint Nicolaas x 2 ?
Welk topique?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was eenmalig.
Ben nu weer een 21 jarige zwartharige en zeer gespierde jonge halfgod.
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef WoodenAxe het volgende:
Hé vragen waar iemand drugs scoort in het uitgaan en vrije tijd forum mag toch niet?
Je ex langzaam af zien takelijk nadat ze het uit heeft gemaakt onder het mom van "ik heb je niet meer nodig"quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.
gr gr
Sure.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.
gr gr
Gewoon zeggen dat ze moeten zoeken in de binnenstad van Amsterdam naar dealers van buitenlandse afkomst die je "cocaine voor een goed prijsje kunnen verkopen".quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef WoodenAxe het volgende:
Hé vragen waar iemand drugs scoort in het uitgaan en vrije tijd forum mag toch niet?
Ha, toto!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Niet weten hoe oud Frank isdan ben je wl geflopt
Mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Niet weten hoe oud Frank isdan ben je wl geflopt
Die shit is niet illegaal toch.quote:
Dat zijn gewoon medicijnen?quote:
Geen idee, houd me niet zo bezig met drugs enzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die shit is niet illegaal toch.
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Geen idee, houd me niet zo bezig met drugs enzo
Hella nein.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Gaat dit nou bog over de user verkiezingen
Nee, Hoink ziet inmiddels door de bomen het bos ook niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Al 84 delen niet man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik heb vernomen dat Frank meer verjaardagen heeft meegemaakt dan dat StevenMac notes heeft gekregen, dus dat is behoorlijk oud.
Hehe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik heb vernomen dat Frank meer verjaardagen heeft meegemaakt dan dat StevenMac notes heeft gekregen, dus dat is behoorlijk oud.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee maar, hoe kom je eropquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb zo'n idee dat djedje wat jonger is dan ik ben.
ey david. hoe is de leefquote:
Ja, er komt weer een bannetje aan voor guus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe em de groetjes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Hoi Frank.
Dp, frank is 38
Groeten uit de kelder van slaapzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Jeetje. Daar wil je niet zijn kan ik je vertellen.quote:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?quote:
Geen wonder dat die continue bloed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje. Daar wil je niet zijn kan ik je vertellen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:
Frank tyf die kutkoter eens uit gam en gc
Welk merkquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaat bier lekker worden? Net weer een op en het is nog steeds smerig
Ik had een kater die zondagquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Frank_Drebin is moderator geworden
Heinekenquote:
Het zal hard waaien, dan is het wel klote. Als het enkel sneeuw was, slechts kleine vertragingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?
Iemand weet hoe het vorig jaar op schiphol was met sneeuw? Ze hebben strooiwagens ja. Maar er zal vast wel het een en ander anders gaan.
Weltrusten, pap!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Bedje wacht al op me
Tjauw!
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?
trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Bedje wacht al op me
Tjauw!
Gewoon niet zeiken en doorzuipen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaat bier lekker worden? Net weer een op en het is nog steeds smerig
Hallonquote:
Wacht. Als jij 57 zou zijn, en jij mij 'pap' noemt, hoe oud ben ik dan wel niet.quote:
joe sahbiquote:
Probeer eens speciaalbier ofzo. Kan t niet echt omschrijven maar ik vind westmalle lekkerder dan pils zoals grolsch heineken en die zooiquote:
Heel heel heel oud. Maar dat voel je dadelijk vanzelf nog wel als de baby er is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wacht. Als jij 57 zou zijn, en jij mij 'pap' noemt, hoe oud ben ik dan wel niet.
Ik vind het meeste speciaalbier juist fucking smerig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Probeer eens speciaalbier ofzo. Kan t niet echt omschrijven maar ik vind westmalle lekkerder dan pils zoals grolsch heineken en die zooi
Oke baasquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon niet zeiken en doorzuipen.
Of ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer eigenlijk, volgens mij heb ik het nooit echt vies gevonden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke baas
Maar wanneer was dat heilige moment bij jou
Nee Brunette bier is lekkerderquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Blond bier lekker? Serieuze vraag, heb een halve liter daarvan hier liggen, gekregen laatst.. Maar durf het niet open te trekken
Trouwens als ik niet zeik ontploft m'n blaas hihi xD!!1!11quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat voor blond bier is het?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Blond bier lekker? Serieuze vraag, heb een halve liter daarvan hier liggen, gekregen laatst.. Maar durf het niet open te trekken
Ik vind pils juist zuurder of hoe je dat omschrijft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het meeste speciaalbier juist fucking smerig.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Nee Brunette bier is lekkerder
Badum tss
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind pils juist zuurder of hoe je dat omschrijft.
Maar jouw lever is toch al naar de tering.
Zal wel meevallen hoop ik.quote:
latersquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef WoodenAxe het volgende:
Maargoed ik ga ook maar eens.
Doei iedereen
Dag bijl die niet zo geschikt is om hout mee te hakken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef WoodenAxe het volgende:
Doei iedereen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef WoodenAxe het volgende:
Doei iedereen
Een La Chouffe of zo, 8% 750ml, vrees dat ik na opdrinken van dat fles al neut benquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat voor blond bier is het?
Nja, ik drink wel veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
Misschien ligt het aan mij en zie ik deadprez gewoon als een grote alcohlist
Dag Frank die niet zo...quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dag bijl die niet zo geschikt is om hout mee te hakken.
Goeiequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dag bijl die niet zo geschikt is om hout mee te hakken.
Amenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik weet dat ik nu als een wijf klink, maar gemixt is sws beter.
HA gaaaaaaay[/nohomofobe]quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
bier mixen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wodka met cola is wel chill.quote:
Lekker samen mixdrankjes naar binnen gieten terwijl je naar jonge boyz kijktquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mss moet ik demon ff DM'en idd
Ik vind sterke drank over het algemeen fucking smerig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Andere alcoholische dranken dan bier vind ik dan wel weer chill
demon at gewoon een fles whiskey hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker samen mixdrankjes naar binnen gieten terwijl je naar jonge boyz kijkt
ewaquote:
Wij zijn gewoon tegenpolen op alcoholisch gebiedquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind sterke drank over het algemeen fucking smerig.
De jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben in m'n leven 1 keer dronken geweest. Dat was leuk.
hehehquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon tegenpolen op alcoholisch gebied
Niet zo moeilijk als je hem in je anus inbrengtquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
demon at gewoon een fles whiskey hoor
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je hem in je anus inbrengt
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je hem in je anus inbrengt
nerdjjquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is dat voor misvormde kreet?
Weet ik, daarom postte ik het ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind dat zamazegge kut.
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met een mes in je goofd lopen raggen pik
Gelukkig, nu ben ik niet meer de enige battie hiero.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind sterke drank over het algemeen fucking smerig.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik, daarom postte ik het ook.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef Fylax het volgende:
Ik ben in m'n leven 1 keer dronken geweest. Dat was leuk.
Ik drink het wel gewoon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig, nu ben ik niet meer de enige battie hiero.
Wodka inderdaad.quote:
Lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een La Chouffe of zo, 8% 750ml, vrees dat ik na opdrinken van dat fles al neut ben
quote:
Nee. Is een prima biertje. Voor jong en oud,quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is het niet iets voor uh oudere mensen
Dan zal ik het eens opentrekken, zal wel oud en nieuw worden.. Hopelijk kan ik daarna nog wel bacardi cola drinkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee. Is een prima biertje. Voor jong en oud,
Dat weet ik, vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
wodka is beetje water.
Letterlijk
Dartsen is geen sport.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pijltjes gooien is er weer.
Beetje bijdehand voor je leeftijd ben je guus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat verklaart de midlifecrisisopmerking van mevrouw Drebin wel.
Beter bijdehand dan bijdevoet want anders moet je bukken xD xD xDquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje bijdehand voor je leeftijd ben je guus.
rum lemon met cola is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat weet ik, vandaar mijn reactie.
Badum tjs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet want anders moet je bukken xD xD xD
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk man, mannen met incestkoppen en bierbuiken een pijl naar een bordje zien gooien.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk man, mannen met incestkoppen en bierbuiken een pijl naar een bordje zien gooien.
nicequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Toto69 het volgende:
Andaag ingezet op tottenham en southampton
45 euro gepakt
sauszszshampTonquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:29 schreef Toto69 het volgende:
Andaag ingezet op tottenham en southampton
45 euro gepakt
Was populaire fa2 in de brugklas, sta je daar als een van de weinigen te kijken van 'doe eens normaal man'quote:
Ik heb dankzij o.a. ntm een straatwoordenboek aangemaakt in word,zo weet ik te vertellen dat fa2 een fatoe betekent, oftewel een grap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was populaire fa2 in de brugklas, sta je daar als een van de weinigen te kijken van 'doe eens normaal man'
te laatquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dankzij o.a. ntm een straatwoordenboek aangemaakt in word,zo weet ik te vertellen dat fa2 een fatoe betekent, oftewel een grap.
Baasquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dankzij o.a. ntm een straatwoordenboek aangemaakt in word,zo weet ik te vertellen dat fa2 een fatoe betekent, oftewel een grap.
Ik zal het even aan haar vragen of dit waar is moment.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zei je vriendin ook gister xD
Ze deelt met jou het bed, dan is alles al snel te hard in vergelijking met dat tamme gedoe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zal het even aan haar vragen of dit waar is moment.
Ik denk zamazegge, van wel jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:32 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij fokt Ronald Goedemondt ook met zijn kritiek op pittige vrouwen met een fris rood kapsel.
Dan moet ik klikken, nu hoef ik slechts control plus f te gebruiken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Frank: http://www.straatwoordenboek.nl/
Dat niemand dat woordenboek opraaptquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Frank: http://www.straatwoordenboek.nl/
Zal ik eventueel ook dat word bestandje kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet ik klikken, nu hoef ik slechts control plus f te gebruiken.
Wat staat er nog meer in?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet ik klikken, nu hoef ik slechts control plus f te gebruiken.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat niemand dat woordenboek opraapt
Ik vatte hem laatquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat niemand dat woordenboek opraapt
ippa geven ook volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Chimi, waggie, bierie en dat was het wss
Popo = politiequote:
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ze deelt met jou het bed, dan is alles al snel te hard in vergelijking met dat tamme gedoe.
Jammer, ik verwachte een VD-reactie. 'Mijn vuist in je huig' zoiets.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Popo = politie
jonko = stickie
Rwina = ruzie
Ippa = een pijpbeurt
Etc
frank nu moeten we nieuwe woorden verzinnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Popo = politie
jonko = stickie
Rwina = ruzie
Ippa = een pijpbeurt
Etc
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Dis was a verrie goed christmes for us bekos we domineetut de geem en es joe no ai laik det."
-Louis van Gaal
Nee, die vind mij ondertussen een lafbek die in z'n broek schijt omdat ik niet mijn tweede kerstdag besteedde om hem te komen klappen op eindhoven cs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jammer, ik verwachte een VD-reactie. 'Mijn vuist in je huig' zoiets.
Ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Guus ging inderdaad te hard, normaal gesproken houdt een echte vent het langer uit dan 30 seconden.
Nieuwe straattaalwoorden ontvang ik graag in DM, die gaan in de lijst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
frank nu moeten we nieuwe woorden verzinnen.
Alsof hij daar wel wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, die vind mij ondertussen een lafbek die in z'n broek schijt omdat ik niet mijn tweede kerstdag besteedde om hem te komen klappen op eindhoven cs.
ik mag mods niet meer lastig vallenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nieuwe straattaalwoorden ontvang ik graag in DM, die gaan in de lijst.
sounaspæquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
is dat niet die vent die sounasp geweldig vind
Die vent treint voor z'n lol over datzelfde traject. Zou me niets verbazen als hij vandaag uit verveling een stopje heeft ingelast.quote:
VD heeft een andere usernamequote:Op zaterdag 27 december 2014 00:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Doe maar, veel beter dan een je moedergrap wordt het niet.
In dit geval mag het wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik mag mods niet meer lastig vallen
Neh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
VD heeft een andere username
gr gr
Nee, maar het ontspant zo lekkerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
Rare hobby ook wel, in het weekend een beetje de hele dag in de trein zitten. Zou vogeltjesdans een treinspotter zijnæ
Nee, gewoon eenzaam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
Rare hobby ook wel, in het weekend een beetje de hele dag in de trein zitten. Zou vogeltjesdans een treinspotter zijnæ
Maar dat vind ik ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oja, en als je meer posts per dag op FOK! hebt dan hij ben je een autist
Hij heeft diploma's, veel sociaal contact en drie heel lekkere jonge vriendinnen, dan reis je veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:41 schreef deadprez het volgende:
Elk stadje een ander schatje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hij heeft diploma's, veel sociaal contact en drie heel lekkere jonge vriendinnen, dan reis je veel.
Ze moeten wel gangbaar zijn natuurlijk anders heb ik er niets aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zal nieuwe worden gaan bedeneken dan
Jij hebt 2 keer zoveel posts als ik gemiddeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zit hier al dagen dit topic onder te spammen man
je denkt toch niet dat fokkers ooit buiten op straat zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ze moeten wel gangbaar zijn natuurlijk anders heb ik er niets aan.
Geloof ik wel. Vindt z'n agressieve houding uit machteloosheid bijna sneu dat ik hem zou willen helpen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch, even in zijn verdediging, op zich is hij niet eens onaardig hoor.
Wie heeft er de afgelopen dagen meer gepost, jij of ik?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt 2 keer zoveel posts als ik gemiddeld
jij bent anders ook best agressiefquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geloof ik wel. Vindt z'n agressieve houding uit machteloosheid bijna sneu dat ik hem zou willen helpen.
De snackbar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie heeft er de afgelopen dagen meer gepost, jij of ik?
jijquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wie heeft er de afgelopen dagen meer gepost, jij of ik?
Veel doet hij ook voor de lol, net zoals jij het voor de lol doet. Meeste meent hij geen flikker van. Soms kan hij het bloed onder je nagels halen, maar heb hem weleens in DM gehad en er zit weinig kwaad bij, al is dat moeilijk te geloven. Het is niet eens zo'n verkeerde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geloof ik wel. Vindt z'n agressieve houding uit machteloosheid bijna sneu dat ik hem zou willen helpen.
Hou je vieze kkbekje nu eens dropsleutelkanis.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij bent anders ook best agressief
tr.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je vieze kkbekje nu eens dropsleutelkanis.
Hij DM'de mij meermalen om af te spreken om te vechten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Veel doet hij ook voor de lol, net zoals jij het voor de lol doet. Meeste meent hij geen flikker van. Soms kan hij het bloed onder je nagels halen, maar heb hem weleens in DM gehad en er zit weinig kwaad bij, al is dat moeilijk te geloven. Het is niet eens zo'n verkeerde.
Afgelopen week:quote:
quote:Top 100 van 19-12-2014 t/m 26-12-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (258046)
001 2792 Fylax 1.08%
002 2635 Dagoduck 1.02%
003 2349 Toto69 0.91%
004 2346 Mexicanobakker 0.91%
005 2322 Ajacied422 0.9%
006 2293 Insomnia_ 0.89%
007 1738 Blackings 0.67%
008 1711 hetzalallemaalwel 0.66%
009 1703 Mani89 0.66%
010 1674 deadprez 0.65%
011 1553 ToT 0.6%
012 1477 Sked 0.57%
013 1445 knokkels 0.56%
014 1411 Guus_Geluk7 0.55%
015 1402 Samzz 0.54%
016 1369 JR-Style-93 0.53%
Je gaat erg selectief te werk, dit is een veel betere afspiegeling:quote:
Hij grapt veel hoor. Echt waar. Geloof me, het is niet eens zo'n verkeerde.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij DM'de mij meermalen om af te spreken om te vechten.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Slapjanus, bietje tr-en en gifjes gebruiken.
Grap van de eeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij grapt veel hoor. Echt waar. Geloof me, het is niet eens zo'n verkeerde.
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je gaat erg selectief te werk, dit is een veel betere afspiegeling:
Aantal posts voor hetzalallemaalwel voor vandaag tot nu toe: 82
aantal posts: 12.661 (gemiddeld 37 per dag)
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 335
aantal posts: 51.499 (gemiddeld 71 per dag)
Het was prima hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Was je kerst compleet of miste je iets
Dat is knap, de dag is nog geen uur begonnen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je gaat erg selectief te werk, dit is een veel betere afspiegeling:
Aantal posts voor hetzalallemaalwel voor vandaag tot nu toe: 82
aantal posts: 12.661 (gemiddeld 37 per dag)
Aantal posts voor Guus_Geluk7 voor vandaag tot nu toe: 335
aantal posts: 51.499 (gemiddeld 71 per dag)
Maar het klopt wel echtquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is knap, de dag is nog geen uur begonnen.
http://arcee862.com/vandaag.php?user=guus_geluk7quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is knap, de dag is nog geen uur begonnen.
Ja moet nog geupdate worden zo te zienquote:
Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind vogeltjesdans een stuk aardiger dan wickedman of een ghpb
Ik vind hem altijd zeer vermakelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je een downer met gebrek aan begeleiding als een toffe gast ziet, dan zeker.
oke vogeltjesdansquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd zeer vermakelijkSnap nooit zo goed wat zoveel mensen tegen hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |