Jep , als ik het zo op de balans zet , dan heb je een vrouw die verslaafd internet. en weet ik veel amper iets doet ten opzichte van jouquote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik zo tussen de regels doorlees weet ik niet of je er zo rouwig om moet zijn...
Waar zie jij dat zijn vrouw op FOK! zit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Niet een beetje raar om op hetzelfde Forum waar zij ook op zit je aan te melden en dit te posten?
Iesj grapje, jij begraip grapje?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zie jij dat zijn vrouw op FOK! zit?
nee iekke autiestquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iesj grapje, jij begraip grapje?
Dat staat toch gewoon redelijk duidelijk beschreven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Mag hopen dat er meer achter zit dan enkel gezeik over wie het huishouden doet, want anders was die relatie echt niks waard.
quote:De reden dat ze wil scheiden is het feit dat ze zich opgelaten voelt over het huishouden, nutteloos. Maar helpen mag ik haar niet, huishoudrooster of wat dan ook niks was goed. Ze wilde het op haar manier doen. Oke, maar dan gebeurt er niks. En ik nam het over. Zij zit meer op het internet in haar virtuele wereld dan bij ons. Te praten met mensen over de hele wereld en gaat pas om 2:00 naar bed, omdat degene in New Zeeland dan weer aan het werk moet. De volgende ochtend pas weer om 10:00 uit bed komen. Hier iets van zeggen leidt ook weer tot verontwaardiging.
Gezien je edit heb je de OP inmiddels wel gelezen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ja joh, gelijk scheiden, lekker makkelijk.
Het is geen grapje. Optelsom van kennis en verbinden met elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iesj grapje, jij begraip grapje?
Driemaal is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ja joh, gelijk scheiden, lekker makkelijk.Wie het huishouden met doen valt toch makkelijk over te praten? Internetgebruik trouwens ook.
Zie edit. Blijf het allemaal wel erg makkelijk vinden zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon redelijk duidelijk beschreven?
[..]
Ok man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is geen grapje. Optelsom van kennis en verbinden met elkaar.
Hé, dat spreekwoord bestaat niet voor niks hè.quote:
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie edit. Blijf het allemaal wel erg makkelijk vinden zo.
oke in dit geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Daf46 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar een plek waar ik eventueel met "lotgenoten" kan praten.
Op sites die ervoor gemaakt zijn lukt dat niet, mijn vrouw kwam zelf met dit idee. Ik weet dat het gek klinkt, maar ik ken weinig mensen die in dit schuitje zitten. En ja, zij loopt ook hard.
Maar nu lijkt het net alsof er niet eens aan een oplossing is gewerkt of zo. Alsof TS een stuk speelgoed is wat gewoon wordt weggegooid omdat zijn vrouw het zat is. Maar misschien staat niet het hele verhaal in de OP.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.
Kinderen worden niet blij van twee ongelukkige ouders die samen nog ongelukkiger zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Fenini het volgende:
Je weet redelijk zeker dat er geen ander is in haar virtuele wereld?
Ik kan mezelf moeilijk in de situatie verplaatsen, maar het lijkt me nogal wat om hierom te gaan scheiden? Al helemaal met kinderen in het spel?
Jij bent echt goed, heb jij ook zo'n glazen bol? Kun je mijn toekomst voorspellen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.
Ik heb de OP wél gelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij bent echt goed, heb jij ook zo'n glazen bol? Kun je mijn toekomst voorspellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |