Jep , als ik het zo op de balans zet , dan heb je een vrouw die verslaafd internet. en weet ik veel amper iets doet ten opzichte van jouquote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik zo tussen de regels doorlees weet ik niet of je er zo rouwig om moet zijn...
Waar zie jij dat zijn vrouw op FOK! zit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Niet een beetje raar om op hetzelfde Forum waar zij ook op zit je aan te melden en dit te posten?
Iesj grapje, jij begraip grapje?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar zie jij dat zijn vrouw op FOK! zit?
nee iekke autiestquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iesj grapje, jij begraip grapje?
Dat staat toch gewoon redelijk duidelijk beschreven?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ja. Mag hopen dat er meer achter zit dan enkel gezeik over wie het huishouden doet, want anders was die relatie echt niks waard.
quote:De reden dat ze wil scheiden is het feit dat ze zich opgelaten voelt over het huishouden, nutteloos. Maar helpen mag ik haar niet, huishoudrooster of wat dan ook niks was goed. Ze wilde het op haar manier doen. Oke, maar dan gebeurt er niks. En ik nam het over. Zij zit meer op het internet in haar virtuele wereld dan bij ons. Te praten met mensen over de hele wereld en gaat pas om 2:00 naar bed, omdat degene in New Zeeland dan weer aan het werk moet. De volgende ochtend pas weer om 10:00 uit bed komen. Hier iets van zeggen leidt ook weer tot verontwaardiging.
Gezien je edit heb je de OP inmiddels wel gelezen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ja joh, gelijk scheiden, lekker makkelijk.
Het is geen grapje. Optelsom van kennis en verbinden met elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Iesj grapje, jij begraip grapje?
Driemaal is scheepsrecht?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Ja joh, gelijk scheiden, lekker makkelijk.Wie het huishouden met doen valt toch makkelijk over te praten? Internetgebruik trouwens ook.
Zie edit. Blijf het allemaal wel erg makkelijk vinden zo.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat staat toch gewoon redelijk duidelijk beschreven?
[..]
Ok man.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het is geen grapje. Optelsom van kennis en verbinden met elkaar.
Hé, dat spreekwoord bestaat niet voor niks hè.quote:
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie edit. Blijf het allemaal wel erg makkelijk vinden zo.
oke in dit geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Daf46 het volgende:
Ik ben alleen op zoek naar een plek waar ik eventueel met "lotgenoten" kan praten.
Op sites die ervoor gemaakt zijn lukt dat niet, mijn vrouw kwam zelf met dit idee. Ik weet dat het gek klinkt, maar ik ken weinig mensen die in dit schuitje zitten. En ja, zij loopt ook hard.
Maar nu lijkt het net alsof er niet eens aan een oplossing is gewerkt of zo. Alsof TS een stuk speelgoed is wat gewoon wordt weggegooid omdat zijn vrouw het zat is. Maar misschien staat niet het hele verhaal in de OP.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.
Kinderen worden niet blij van twee ongelukkige ouders die samen nog ongelukkiger zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Fenini het volgende:
Je weet redelijk zeker dat er geen ander is in haar virtuele wereld?
Ik kan mezelf moeilijk in de situatie verplaatsen, maar het lijkt me nogal wat om hierom te gaan scheiden? Al helemaal met kinderen in het spel?
Jij bent echt goed, heb jij ook zo'n glazen bol? Kun je mijn toekomst voorspellen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoezo wel erg makkelijk? Die vrouw is overspannen, haar relatie kennelijk zat en richt zich volledig op anderen, ver weg. Lijkt mij een prima reden.
Ik heb de OP wél gelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij bent echt goed, heb jij ook zo'n glazen bol? Kun je mijn toekomst voorspellen?
Ik ook, wil je nu een ballon?quote:
Even langs de action dan..quote:
Ik ben bang dat die nu gesloten is dus doe voor mij vooral geen moeite. Niettemin bedankt voor het aanbod.quote:
Zij zegt dat er geen ander is, dat heb ik dan maar te geloven.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Fenini het volgende:
Je weet redelijk zeker dat er geen ander is in haar virtuele wereld?
Ik kan mezelf moeilijk in de situatie verplaatsen, maar het lijkt me nogal wat om hierom te gaan scheiden? Al helemaal met kinderen in het spel?
nee, voorlopig wordt het een mediatorquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:10 schreef gewoonmeppen het volgende:
Vrijwel zeker dat ze via internet contact heeft met een man, maar dat terzijde.
Hopelijk kunnen jullie er samen uitkomen met de scheiding en heb je aan èèn advocaat genoeg.
Ieder een eigen advocaat betekent een langlopende scheiding, waarbij een groot deel naar de advocaten zal gaan.
Veel sterkte de komende tijd
jij weet het toch ook, het zal wel al eens gepasseerd zijn dan denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Niet een beetje raar om op hetzelfde Forum waar zij ook op zit je aan te melden en dit te posten?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jep , als ik het zo op de balans zet , dan heb je een vrouw die verslaafd internet. en weet ik veel amper iets doet ten opzichte van jou. Zoek iemand anders. Dit is een verloren zaak als ik het zo lees.
[..]
Verloren, dat weet ik. Maar het gaat mij meer om de kinderen.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
ging niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jep , als ik het zo op de balans zet , dan heb je een vrouw die verslaafd internet. en weet ik veel amper iets doet ten opzichte van jou. Zoek iemand anders. Dit is een verloren zaak als ik het zo lees.
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Ze zegt moe gevochten te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:28 schreef Five_Horizons het volgende:
Ach, een overspannen vrouw en zelf ook al een keertje overspannen geweest. Been there, done that en inmiddels bijna gescheiden. Dat schoonmaakverhaal is waarschijnlijk meer een aanleiding dan een oorzaak of niet?
Gelul. Maand nadat jij weg bent is die ander vol in beeld.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zij zegt dat er geen ander is, dat heb ik dan maar te geloven.
Ja, maar vergeet haar werk niet. Jij bent op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
zou die overspannenheid niet kunnen zijn van de relatie tussen jullie?
Oh nee, je liegt anoniem op een forum over de eveneens anonieme echtgenote die van je wil scheiden! Wat een shit zul je daarmee krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:30 schreef Daf46 het volgende:
Het is inderdaad een feit dat mijn vrouw dit ook kan lezen, dus waarom zou ik liegen. Dat brengt mij alleen maar meer in de shit.
The white cowboy weet wie we zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:33 schreef NotYou het volgende:
[..]
Oh nee, je liegt anoniem op een forum over de eveneens anonieme echtgenote die van je wil scheiden! Wat een shit zul je daarmee krijgen.
Ja, dat is dus een van de vragen waar ik ook mee zit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef Storneren het volgende:
[..]
Door wat?
De hele dag op internet te hangen?
geen, ik zoek eventuele lotgenoten om mee te praten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:36 schreef Geralt het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar wat is je vraag in heel dit verhaal?
Ow ok, ik kan niet mee praten over kutrelaties en kinderen en uit elkaar en met je geld ervandoor en meer van dat soort narigheid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:38 schreef Daf46 het volgende:
[..]
geen, ik zoek eventuele lotgenoten om mee te praten.
Ja, dat vat het samen. Maar waar bestaat dat dan uit?quote:
ja, zij vindt dat ik naar een psycholoog moet, maar verschillende hebben gezegd dat er met mij niks speciaals is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:39 schreef Storneren het volgende:
Of verwacht zij dat jij aan telepathie doet?
Verschillende psychologen of verschillende mensen die je toevallig kent?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:41 schreef Daf46 het volgende:
[..]
ja, zij vindt dat ik naar een psycholoog moet, maar verschillende hebben gezegd dat er met mij niks speciaals is.
Aha, en de hele dag nutteloos op internet rondhangen is psychisch wel gezond gedrag natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:41 schreef Daf46 het volgende:
[..]
ja, zij vindt dat ik naar een psycholoog moet, maar verschillende hebben gezegd dat er met mij niks speciaals is.
ik en drie kinderen die ik moet verzorgen. 1 van 8, 1 van 11 en 1 van 39.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:39 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dat vat het samen. Maar waar bestaat dat dan uit?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
ik en drie kinderen die ik moet verzorgen. 1 van 8, 1 van 11 en 1 van 39.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Heb jij er écht geen zin meer in of wéét je het gewoon niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, zij wilt scheiden. Ik ben alleen bang voor de toekomst van mijn kinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Heb jij er écht geen zin meer in of wéét je het gewoon niet?
Het onderwijs in Nieuw-Zeeland schijnt best goed te zijn..quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:47 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, zij wilt scheiden. Ik ben alleen bang voor de toekomst van mijn kinderen.
Ja, zij heeft je verteld dat ze zou willen scheiden. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet met d'r volle verstand doet, eerlijk gezegd. En zolang niemand dát tegen d'r gaat zeggen, gaan jullie waarschijnlijk gewoon op een scheiding af.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:47 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus, zij wilt scheiden. Ik ben alleen bang voor de toekomst van mijn kinderen.
Haar vagina lijkt me een goede indicator. Seksisme is namelijk slecht behalve wanneer het de vrouw ten goede komt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, zij heeft je verteld dat ze zou willen scheiden. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet met d'r volle verstand doet, eerlijk gezegd. En zolang niemand dát tegen d'r gaat zeggen, gaan jullie waarschijnlijk gewoon op een scheiding af.
Waarom zouden de kinderen bij haar terecht komen?
Dat is gelukkig steeds minder het geval.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haar vagina lijkt me een goede indicator. Seksisme is namelijk slecht behalve wanneer het de vrouw ten goede komt.
zij wil een co-onderschap.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is gelukkig steeds minder het geval.
Ah daar is de toekomstige ex-vrouw al.quote:
Daarvoor zaten ze al in relatietherapie hè? Daarna beiden overspannen.. Prachtleven zo voor die kinderen, wat een fijn warm thuis zullen die zo hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:52 schreef I-care het volgende:
Scheiden in een overspannen situatie is niet echt de oplossing denk ik zo, als je onder veel druk staat lijkt alles onoverkomelijk, en doe je alles om van de spanning af te komen, maar een relatie die stuk gaat door spanningen en druk vanuit andere hoeken is een slechte beslissing lijkt mij. Vertel haar dat!
Daar doet ze nu ook al niet zoveel aan, dus ik ben benieuwd hoe dat ná jullie scheiding zal gaan lopen....quote:
zoals al eerder gezegd, hebben we gedaan. Haar besluit staat vast, zij zegt het allemaal helder te zien.quote:
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar doet ze nu ook al niet zoveel aan, dus ik ben benieuwd hoe dat ná jullie scheiding zal gaan lopen....
Relatietherapie over al dan niet stofzuigen en de behoefte daartoe??quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daarvoor zaten ze al in relatietherapie hè? Daarna beiden overspannen.. Prachtleven zo voor die kinderen, wat een fijn warm thuis zullen die zo hebben.
Lijkt mij eigenlijk wel prima dat beide ouders zich gaan richten op het eigen herstel en nieuw geluk.
Daar zit het probleem helemaal niet in. Er is zeker weten hulp te vinden om het bij jullie thuis op orde te krijgen. Als dat op orde is en je vrouw geestelijk alles op de rit heeft, zal ze zeker inzien dat scheiden niet de oplossing is. Want dat is het ook niet. Ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:54 schreef Daf46 het volgende:
[..]
zoals al eerder gezegd, hebben we gedaan. Haar besluit staat vast, zij zegt het allemaal helder te zien.
Zij wil ook de kinderen, en die hebben beide ouders nodig vind ik ondanks alles.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
Waarom is zij straks de alleenstaande moeder van jouw kinderen, waarom ben jij niet de alleenstaande vader?
Ik heb niet het idee (uit je omschrijving), dat ze zich nu zoveel aan het moederschap gelegen laat liggen.
Ik had gezegd dat jullie kinderen haar harder nodig hebben dan zij haar vriendin.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.
Lijkt me niet hè?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef I-care het volgende:
[..]
Relatietherapie over al dan niet stofzuigen en de behoefte daartoe??
"Houden jullie dan niet meer van elkaar?" "Jawel schatjes, maar we kunnen geen akkoord bereiken over hoe schoon het huis moet zijn"
Nou, dat betekent dat je een stuk meer tijd voor jezelf gaat krijgen, en zij heeft het straks een stuk drukker dan nu.quote:
50/50 lijkt me prima haalbaar met de zorg die jij nu al aan het gezin besteedt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zij wil ook de kinderen, en die hebben beide ouders nodig vind ik ondanks alles.
"Een vriendin" uhuh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we gaan het de kinderen morgen vertellen, maar zondag heeft zij een afspraak met een vriendin. Ze heeft mij gevraagd of ik dat erg vond. Ze zei dat zij het in elk geval hard nodig heeft.
Ben ik het ook helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat jullie kinderen haar harder nodig hebben dan zij haar vriendin.
Dat weet ik wel zeker, maar dan blijft de vraag gaat zij het redden met de kinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
50/50 lijkt me prima haalbaar met de zorg die jij nu al aan het gezin besteedt.
Ego's en verwachtingen kunnen zeer volhardend blijken...quote:
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Misschien is ze lesbisch.
Dat is dan wel weer spannend
Daar denk ik allemaal niet aan hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.
Qua zorg uiteraard.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Financieel? Qua zorg?
Pompejische dans is zo oud nog nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Misschien doet ze wel aan bestialiteit.
Zorg.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Financieel? Qua zorg?
Als je kinderen zelfstandig naar school kunnen en/of gaan, dan gok ik dat ze 's morgens ook zelfstandig een boterham zullen eten, en tegen de tijd dat ze weer uit school zijn zit moeders wel klaar met de theepot.quote:
Qua financieel mag jij gaan dokken dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar dan blijft de vraag gaat zij het redden met de kinderen.
Dan moeten we zien dat we de kant van mevrouw Daf46 te lezen krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Er is altijd twee kanten aan een verhaal. En als ik dit verhaal zo lees, dan merk ik dat het gewoon niet compleet is. Lastig dus om de situatie juist te bekijken.
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Er is altijd twee kanten aan een verhaal. En als ik dit verhaal zo lees, dan merk ik dat het gewoon niet compleet is. Lastig dus om de situatie juist te bekijken.
Dit is Fok!. Elke user is hier perfect in staat de volledige situatie volkomen accuraat te duiden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik zo tussen de regels doorlees weet ik niet of je er zo rouwig om moet zijn...
Waarschijnlijk staat de volgende Richard of Christiano-D’Angelo al klaar voor haar die kan helpen.quote:
Zij is wel bekend op FOK!, maar heeft er naar mij weten niks op gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we zien dat we de kant van mevrouw Daf46 te lezen krijgen.
Als ze op FOK! post zal het vast ergens staan.
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.
Ze wil gewoon de discussie niet aangaan en heeft haar beslissing genomen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.
Wat moet TS dan doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.
Persoonlijk vind ik het nogal een naar moment om de kinderen te vertellen dat je uit elkaar gaat, en ik heb weinig met kerst en dergelijke, maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Ze hebben in elk geval de tijd om het deels in de vakantie te kunnen later bezinken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.
Persoonlijk vind ik het nogal een naar moment om de kinderen te vertellen dat je uit elkaar gaat, en ik heb weinig met kerst en dergelijke, maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Beetje onzin dit. Elk moment is kut. Nu, over 2 weken, 1 maand, een half jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.quote:
Nee man. Ze zitten heel de dag thuis zonder afleiding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval de tijd om het deels in de vakantie te kunnen later bezinken.
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee man. Ze zitten heel de dag thuis zonder afleiding.
Gaan ze naar school, dan is er in ieder geval nog afleiding in de vorm van vriendjes, activiteiten etc.
Echt: nee.
Als je heel de dag thuis zit met de kinderen hebben ze ook geen afleiding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Storneren het volgende:
[..]
Beetje onzin dit. Elk moment is kut. Nu, over 2 weken, 1 maand, een half jaar.
Ik denk dat het voor je kinderen goed is als ze even afleiding hebben. Maar ik weet niet veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.
waarschijnlijker zit ze op internet omdat ze jouw gezeur over t huishouden niet meer aan kan en jij totaal geen water bij de wijn wil doen en alleen maar wil dat zíj verandert. Het is n vlucht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een van de vragen waar ik ook mee zit.
Zou ik ook graag doen, maar dan moet het wel kunnen. En helaas kan dat gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.
Ik heb erg veel water bij de wijn gedaan, maar het hielp niets.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarschijnlijker zit ze op internet omdat ze jouw gezeur over t huishouden niet meer aan kan en jij totaal geen water bij de wijn wil doen en alleen maar wil dat zíj verandert. Het is n vlucht.
Je lijkt de scheiding al zo'n beetje te hebben geaccepteerd. Wat zit jou precies dwars?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
En als ze weg willen kan dat, met mij of met hun vriendinnetjes.
Mijn kinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je lijkt de scheiding al zo'n beetje te hebben geaccepteerd. Wat zit jou precies dwars?
We hebben geen ruzie, en dat wil ik graag zo laten. Zoals ik al zei, als ze wil kan ze meelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Murmeli het volgende:
Nou daf, een beetje minder zelfmedelijden en meer vertrouwen in de vrouw met wie je 12 (?) jaar bent samen geweest zou je wel sieren denk ik.
Ik vind de situatie voor jou ook echt vreselijk klote, en ik denk dat zowel jou als je vrouw niets te verwijten is en dat jullie beiden gewoon je best doen.
En ja, het is heel erg voor de kinderen, maar zoals iemand hier ook schrijft: bij elkaar blijven als je klaar bent met elkaar is ook niet goed voor de kinderen.
Maar ik vind hier modder gaan zitten smijten zinloos. Praat dan samen met iemand om in ieder geval in een sfeer van wederzijdse waardering uit elkaar te gaan.
Hoe dan ook, ik wil je wel alle sterkte wensen de komende tijd
Ik wil dit nog even quoten omdat ik het een goeie opmerking vind. Als het even kan zou ik je aanraden dit te doen. Zij het door een vakantie te nemen of door gewoon naar je ouders, vrienden of familie te gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.
Het huis is nu redelijk aan kant, Acceptabel tenminste.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef quirina het volgende:
Als je beiden zo'n moeite hebt met het huishouden op orde te houden kan je toch ook een werkster inhuren om wat werk te verrichten?
ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb erg veel water bij de wijn gedaan, maar het hielp niets.
weer een bekende?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Oh en daf: als het jou slecht lijkt voor de kinderen dat ze zondag gaat, dan gaat ze niet hoor
Moet je t alleen wel zeggen tegen haar.
Dat maakt het wel makkelijker, maar als degene die thuis is de rommelkont is, en degene die werkt degene is die het netjes wil hebben dan helpt het waarschijnlijk nog weinig.... tegen de tijd dat de werker thuis is is het alweer een zooitje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef quirina het volgende:
Als je beiden zo'n moeite hebt met het huishouden op orde te houden kan je toch ook een werkster inhuren om wat werk te verrichten?
je vergeet je ego.quote:
Alle mannen zijn slecht boehoooeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof je niet.
Volgens mij benjijgewoon een eikel die zichzelf aanpast in dingen waarvan hij dénkt dat z'n vrouw daar waarde aan hecht en die ondertussen helemaal níets doet waar ze ook echt wat aan heeft.
Niet zeggen dat ze z'n derde kind is bijvoorbeeld
Penisnijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof je niet.
Volgens mij benjijgewoon een eikel die zichzelf aanpast in dingen waarvan hij dénkt dat z'n vrouw daar waarde aan hecht en die ondertussen helemaal níets doet waar ze ook echt wat aan heeft.
Niet zeggen dat ze z'n derde kind is bijvoorbeeld
Dat ben ik met je eens, maar je weet zelf ook dat een overspannen hoofd dat soms ff iets minder goed doorziet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Daf46 het volgende:
[..]
weer een bekende?
Zij moet die beslissing nemen, het is haar verantwoordelijkheid.
Dat weet ik wel, maar toch begrijp ik het niet precies. Co-ouderschap, 50-50. Prima toch? Waarom maak jij je zorgen? Omdat je vrouw rommelig is? Denk je dat kinderen niet gelukkig kunnen zijn bij een rommelige moeder?quote:
Ja Jo, dat weet ik maar als je kan beslissen om te scheiden omdat je alles helder ziet, dat zie je dit ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar je weet zelf ook dat een overspannen hoofd dat soms ff iets minder goed doorziet.
En al zijn jullie op punt van uit elkaar gaan, dan nog blijft overleg op dit punt nodig.
ik ben vast niet de enige die hier leest dat TS zichzelf nogal geweldig en zielig vindt en zn vrouw af zit te zeiken en ik ben zéker niet 'anti-man', ik vind dit gewoon een ontzettende kutmanier van praten over z'n ex, zwaar denigrerend en vooral uit woede. Wat niet gek is als je dit nieuws totáál niet verwachtte en het nog zo vers is, maar realistisch is het in elk geval niet imo.quote:
over n vrouw die zich totaal niet meer op haar plek voelt iig en of dat nou komt door overspannenheid of niet, ze zit gewoon zwaar kut in haar vel. Huishouden wordt ws ook beter als zij zich zelf beter voelt. Tenminste, dat zie je vaker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze eerst eens uit haar overspannen toestand moet komen voor je je huwelijk weg gooitOf ben je zo'n lul TS? Of heeft ze toch een andere man gevonden (online?
). Jezus, twee kinderen, kerst, donderslag bij heldere hemel willen scheiden en dan ipv aan je relatie werken daar waarschijnlijk met vreemden over klagen online en dan maar besluiten dat scheiden makkelijker is dan actie ondernemen. Huishouden, chatten, niet meer willen vechten. Waar gaaaaat dit over.
Maar wat moet TS dan doen??quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze eerst eens uit haar overspannen toestand moet komen voor je je huwelijk weg gooitOf ben je zo'n lul TS? Of heeft ze toch een andere man gevonden (online?
). Jezus, twee kinderen, kerst, donderslag bij heldere hemel willen scheiden en dan ipv aan je relatie werken daar waarschijnlijk met vreemden over klagen online en dan maar besluiten dat scheiden makkelijker is dan actie ondernemen. Huishouden, chatten, niet meer willen vechten. Waar gaaaaat dit over.
Is een punt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja Jo, dat weet ik maar als je kan beslissen om te scheiden omdat je alles helder ziet, dat zie je dit ook.
Jij kent hem of haar, begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Oh en daf: als het jou slecht lijkt voor de kinderen dat ze zondag gaat, dan gaat ze niet hoor
Moet je t alleen wel zeggen tegen haar.
Je hebt gelijk, het zou beter zijn als ik een weekje weg ga, maar de kinderen hebben ook hun moeder nodig. Ze is maar één dagje weg.quote:
Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat moet TS dan doen??
Zeggen dat ie niet wil scheiden? Terwijl zij blijkbaar al ergens anders zit?
Je bent komende week toch vrij?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.
een proefscheiding heb ik ook al voorgesteld, maar ook daar was niet over te praten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...
Serieus?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zou beter zijn als ik een weekje weg ga, maar de kinderen hebben ook hun moeder nodig. Ze is maar één dagje weg.
Ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
nee, ik ben tot en met maandag bij ze en dan komt er een loge uit Noorwegen. De beste vriendin van mijn oudste dochter. En als het moet ben ik dinsdag en woensdag gewoon vrij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent komende week toch vrij?
[..]
Wacht. Jij bent de vriendin?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
moet ze zelf weten, ik ben er niet bang voor. Voor haar staat er van mijn kant niks nieuws in als het goed is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Serieus?
Bizar dat je er een topic over opent. Hoop je dat ze dit laat lezen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.
Een vakantie is de makkelijkste oplossing. Misschien is er binnen de mogelijkheden iets anders te bedenken?
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is een punt.
Feit blijft voor mij dat je het moet zeggen als je iets niet ok vindt.
Over de beslissing om te willen scheiden ga ik niks zeggen. Ik heb daar geen mening over, ken jullie beiden niet voldoende.
Enige dat ik denk te weten is dat jullie beiden geen slechte bedoeldingen hebben.
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.
Ben jij zijn vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
Oh my god!
Privé problemen worden hier open en bloot besproken terwijl bekenden/betrokkenen meelezen/mee reageren! Bizar idd!
Dank je, maar volgens mij weet mijn vrouw hier niet van. Dat zij dit doet bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
MAAR WAAROM?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
En uithuilen zal t niet echt zijn, eerder afleiden denk ik.
Dus.. zij heeft ook een FOK! account?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
Echt, ik weet niet wat ik hier allemaal van moet vinden. Het klinkt alsof ze even haar verstand kwijt is. Weg gaan en even afstand nemen: prima. Ga desnoods een week of langer bij die of een andere vriendin logeren. Maar even besluiten dat je wilt scheiden en het dan direct even aan de kinderen vertellen en de volgende dag lekker weg gaan? Ik kan er niet bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar jij kan wel iets zeggen over haar mentale staat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewend
Maar ze kent haar beter dan haar man, waar ze al minimaal 12 jaar bij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Copycat het volgende:
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Daf46 het volgende:
Jezus, ik zoek alleen maar lotgenoten.
Zoals ik al zei in mijn Topic.
The fuck.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Fok is hier niet geschikt voor
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Maar de vraag is dan: was daf niet eerlijk/duidelijk tegen mevr Daf, of mevr Daf niet eerlijk tegen mij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.
Jou is immers verteld dat Daf46 het geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, terwijl hij dat eigenlijk wel vindt.
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getiptquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
FOK! is idd geschikter voor scheidingen waarbij de andere partij geen woordvoerder heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?
Eerst mevrouw Daf en de dag erna meneer Daf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?
Klopt, maar we weten niet wie het zijn toch. Er zijn geen gezichten bij de users.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het ziet er wel wat zielig uit. :/
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getipt![]()
Lezen de ouders ook mee? En de kinderen al?
Die was op pagina 1 al bekendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest
Ik dacht eigenlijk aan een FoK!ception. Maar dat is niet helemaal het goeie woord.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Die was op pagina 1 al bekend
Maar het was zo chaotisch allemaal!quote:
Als de depressieve mama straks Fok! opent duurt dat niet lang meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Klopt, maar we weten niet wie het zijn toch. Er zijn geen gezichten bij de users.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het was zo chaotisch allemaal!
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:14 schreef Daf46 het volgende:
[..]
jij weet het toch ook, het zal wel al eens gepasseerd zijn dan denk ik.
Wedden dat mevrouw Daf ook meeleest?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getipt![]()
Lezen de ouders ook mee? En de kinderen al?
Ik heb letterlijk tegen haar gezegd; "wat wil jij?" Antwoord; "ik kan wel wat afleiding gebruiken.'quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar de vraag is dan: was daf niet eerlijk/duidelijk tegen mevr Daf, of mevr Daf niet eerlijk tegen mij?
Dan wordt dit op de valreep het beste topic van dit jaar in R&Pquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als de depressieve mama straks Fok! opent duurt dat niet lang meer.
Volgens mij had meneer Daf al gezegd dat mevrouw Daf ook meelas.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Leandra het volgende:
Wedden dat mevrouw Daf ook meeleest?
Al 4 personen dus.... waarvan de tipgever nota bene de gezamenlijke kennis van mevrouw Daf en de vriendin is.
De vriendin is dus gewoon de excuusvriendin, en in werkelijkheid draait het allemaal om de tipgevende kennis.
Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dan wordt dit op de valreep het beste topic van dit jaar in R&P
Daarmee geef je dus niet je eigen mening.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk tegen haar gezegd; "wat wil jij?" Antwoord; "ik kan wel wat afleiding gebruiken.'
Als ik lees wat hij schrijft dan denk ik steeds: dat kán toch niet het hele verhaal zijn! Op basis van die futiliteiten gooi je toch geen huwelijk weg? Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef quirina het volgende:
Ze zou hier eens moeten posten we horen maar 1 kant van t verhaal.
Of.. de koek is gewoon op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik lees wat hij schrijft dan denk ik steeds: dat kán toch niet het hele verhaal zijn! Op basis van die futiliteiten gooi je toch geen huwelijk weg? Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?
Ja, die is mooiquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij had meneer Daf al gezegd dat mevrouw Daf ook meelas.
Voor mevr Daf, ik moet hier steeds aan denken:
[ afbeelding ]
Hardlopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.
Als ik het zo lees denk ik: misschien moet jij de kinderen eens meenemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus niet je eigen mening.
Maar het klopt wel met wat ze tegen mij zei. Maar als ik t zo hoor moeten jullie t maar eens heroverwegen
Het beste is om de FOK!-Sherlock hier in te zetten.. maar ja, die is al maanden kapotquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.
De witte cowboy op het zwarte paard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?
FOK! Mycroft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het beste is om de FOK!-Sherlock hier in te zetten.. maar ja, die is al maanden kapot
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?quote:
Mijn man (vriend) is niet betrokkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Trebo het volgende:
Maar wie is de witte kauwbooi in het verhaal dan? De man van murmeli?
En heten jullie echt Daf van de achternaam?
Meestal is de koek al wat langer op alleen schuift men het vooruit i.v.m. angst, kinderen, gemakzucht. Noem maar op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?
Tof ik krijg een hoofdrol in deze soap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al die tijd niks laten merken.. van mijn kant heb ik ook zo eens in de 4 jaar een dip.. kan het niet uitleggen. Alsof het ergens anders beter is. Maar die fase gaat ook weer over en dan snap ik niet waarom ik die gedachtes had.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?
Dus zij zei dat ze zondag weg wilde, en jij zei dat je voor de kinderen wilde zorgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Oke, maar ik wik er voor de volle 100% voor de kinderen zijn.
Ik ben ruim drie maanden thuis geweest en daarna weer rustig begonnen met werk. nu werk ik 6 uur per dag vier dagen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef quirina het volgende:
Of ze is gewoon zlef doorgedraaid omdat TS overspannen is en vind dat hij alles moet doen.
Samen leven met iemand die alleen maar overspannen is is heel moeilijk.
Die had je al, je was alleen nog niet zo duidelijk in beeld geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tof ik krijg een hoofdrol in deze soap.
Maar, wie seinde jou in dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn man (vriend) is niet betrokkendie zit met mijn moeder de top2000 te zingen
Cowboy, mevr Daf en degene die mij inseinde kennen elkaar uit een ander topic.
En Daf is niet hun achternaam
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik: misschien moet jij de kinderen eens meenemen.
Maar ik ken je verder niet.
quote:'Veertigers leven in relationele chaos'
Veertigers zijn steeds minder in staat om zich te binden aan een partner, en steeds minder goed in zorgen voor een kind. Dat schrijft Het Nederlands Dagblad op basis van onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Ruben van Galen van het CBS onderzocht hoe mensen die geboren zijn tussen 1970 en 1980 op hun dertigste relaties vormden en kinderen kregen. Hij spreekt over de 'Pragmatische Generatie'. „Ze waren vrij om hun eigen keuzes te maken in het leven. Geluk in het leven, het doen van 'mijn eigen ding', flexibiliteit, jezelf zijn, zijn de belangrijkste waarden”, aldus de onderzoeker. De cultuur van het „over alles en nog wat onderhandelen”, gaat volgens Van Galen gepaard met een gebrek aan discipline en plichtsbesef.
Er blijkt ook een relatie met het opleidingsniveau: hoe hoger opgeleid, hoe groter de relationele chaos.
Tof is het goede woord als je vriendin gaat scheiden inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tof ik krijg een hoofdrol in deze soap.
Dat is niet van rumag. Dit is van geenstijl.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rumag.wenst.jou.ook.fijne.dagen.
IK wil er voor de volle 100% zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus zij zei dat ze zondag weg wilde, en jij zei dat je voor de kinderen wilde zorgen?
Of zei je dat zij ook moest zorgen dat ze er 100% voor de kinderen is?
Misschien is het een tip om gewoon eens duidelijk te zijn.
Ze wil een bom droppen en daarna hard weglopen, daar heb jij twee mogelijke reacties op:
- Ben je van de pot gerukt, je blijft maar gewoon om er voor hen te zijn.
- Doei
Beetje vaag met "ja ga maar, als we er maar 100% voor de kinderen zijn" gaat natuurlijk nergens over.
Vriendin..? Vriend toch? Ik snap er geen fuck meer vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tof is het goede woord als je vriendin gaat scheiden inderdaad.
Sjezus, er is nog en ander.....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn man (vriend) is niet betrokkendie zit met mijn moeder de top2000 te zingen
Cowboy, mevr Daf en degene die mij inseinde kennen elkaar uit een ander topic.
En Daf is niet hun achternaam
Ik bedoel. Dan kun je de kinderen even afleiden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat je de beide ouders erg tekort doet.
Ik heb TS ook al over hardlopen gehoord (geen grap). We kunnen het vinden in het hardlooptopic!quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef n00b13 het volgende:
Kan iemand hier een schematische weergave van maken? Ik ben de weg kwijt!
Dat is toch geen antwoord op haar vraag of ze zondag weg kan gaan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:11 schreef Daf46 het volgende:
[..]
IK wil er voor de volle 100% zijn.
Eerder in dit topic staat dat ze relatietherapie hebben gehad een tijd geleden. Het is dus niet de ene dag nog geweldig en de dag erna het bericht dat ze wil scheiden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Trebo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al die tijd niks laten merken.. van mijn kant heb ik ook zo eens in de 4 jaar een dip.. kan het niet uitleggen. Alsof het ergens anders beter is. Maar die fase gaat ook weer over en dan snap ik niet waarom ik die gedachtes had.
Scheiden is zo makkelijk..
Je bent scherp!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb TS ook al over hardlopen gehoord (geen grap). We kunnen het vinden in het hardlooptopic!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef n00b13 het volgende:
Kan iemand hier een schematische weergave van maken? Ik ben de weg kwijt!
Daar mag ik niet komen....quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb TS ook al over hardlopen gehoord (geen grap). We kunnen het vinden in het hardlooptopic!
Dat niet, maar er wordt hier een complete soapserie gefabriceerd vol met aannames waar ik blijkbaar ineens een hoofdrol in krijg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tof is het goede woord als je vriendin gaat scheiden inderdaad.
Nee, het gaat om verantwoordelijkheidsgevoel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op haar vraag of ze zondag weg kan gaan?
- Vind je het goed als we morgen patat eten?
- Als ik maar cola kan drinken.
- Okay, patat it is.
quote:
Lekker dan.quote:
Nou, dat kan dus. Zij eist zondag geen 50% op.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik bedoel. Dan kun je de kinderen even afleiden.
Ik bedoelde er niks slechts mee.
Het gaat vooral om duidelijk communiceren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
Nee, het gaat om verantwoordelijkheidsgevoel.
En als zij dat niet toont dan mag jij haar daarop wijzen. Jullie zijn samen ouders en blijven dat hoor! Soms mag je best je tanden laten zien hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk zijn, als jij zegt dat JIJ er zondag voor ze wilt zijn, dan is dat weinig meer dan een mededeling, terwijl je het eigenlijk als sneer bedoelde dat zij haar kinderen kennelijk niet belangrijk genoeg vindt om er zondag voor ze te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jouw rel met r49 was veel cooler.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, en dat valt mij erg van haar tegen, maar zij ziet het helder en ik moet zeggen ik op het moment even niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus. Zij eist zondag geen 50% op.
Linkje graag!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
KAN ER ALSJEBLIEFT IEMAND EVEN EEN TEKENING MAKEN MET HOE DIT NOU ALLEMAAL PRECIES ZIT MET AL DIE USERS
Dankje wel.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ook een stuk overzichtelijker trouwens!
Dit.quote:
Je bedoelt de wie heeft wie gedaan lijst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.
Ik sta er niet op, geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.
Een zangeres.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is Ariana? Je Russian Bride?
Dat is een prinses lul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is Ariana? Je Russian Bride?
Zij weet toch wat er morgen te gebeuren staat, zij ziet toch ook de consequenties. Het is en blijft haar beslissing.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk zijn, als jij zegt dat JIJ er zondag voor ze wilt zijn, dan is dat weinig meer dan een mededeling, terwijl je het eigenlijk als sneer bedoelde dat zij haar kinderen kennelijk niet belangrijk genoeg vindt om er zondag voor ze te zijn.
Overigens valt het me tegen dat je na 12 jaar huwelijk nog niet dusdanig duidelijk weet te zijn dat ze zoiets niet oppakt.
Of ze pakt het wel op maar het kan haar geen reet schelen.
Ze laat haar kinderen achter om zelf wat afleiding te zoeken na het droppen van zo'n bom, en dan is zij degene die het helder ziet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Nee, en dat valt mij erg van haar tegen, maar zij ziet het helder en ik moet zeggen ik op het moment even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |