Als ik lees wat hij schrijft dan denk ik steeds: dat kán toch niet het hele verhaal zijn! Op basis van die futiliteiten gooi je toch geen huwelijk weg? Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef quirina het volgende:
Ze zou hier eens moeten posten we horen maar 1 kant van t verhaal.
Of.. de koek is gewoon op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik lees wat hij schrijft dan denk ik steeds: dat kán toch niet het hele verhaal zijn! Op basis van die futiliteiten gooi je toch geen huwelijk weg? Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?
Ja, die is mooiquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij had meneer Daf al gezegd dat mevrouw Daf ook meelas.
Voor mevr Daf, ik moet hier steeds aan denken:
[ afbeelding ]
Hardlopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.
Als ik het zo lees denk ik: misschien moet jij de kinderen eens meenemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Daarmee geef je dus niet je eigen mening.
Maar het klopt wel met wat ze tegen mij zei. Maar als ik t zo hoor moeten jullie t maar eens heroverwegen
Het beste is om de FOK!-Sherlock hier in te zetten.. maar ja, die is al maanden kapotquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, nu alleen nog even uitzoeken met wie die witte cowboy en die murmelende kat zo lekker close zijn, met de witte cowboy als meest interessante punt, want daar draait het om.
De witte cowboy op het zwarte paard.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Dan is je vent toch gewoon niet leuk of zo? Of je hebt een ander? Of wat?
FOK! Mycroft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het beste is om de FOK!-Sherlock hier in te zetten.. maar ja, die is al maanden kapot
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?quote:
Mijn man (vriend) is niet betrokkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef Trebo het volgende:
Maar wie is de witte kauwbooi in het verhaal dan? De man van murmeli?
En heten jullie echt Daf van de achternaam?
Meestal is de koek al wat langer op alleen schuift men het vooruit i.v.m. angst, kinderen, gemakzucht. Noem maar op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?
Tof ik krijg een hoofdrol in deze soap.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al die tijd niks laten merken.. van mijn kant heb ik ook zo eens in de 4 jaar een dip.. kan het niet uitleggen. Alsof het ergens anders beter is. Maar die fase gaat ook weer over en dan snap ik niet waarom ik die gedachtes had.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar zo plots? TS zegt dat het als een donderslag bij heldere hemel kwam? Is hij dan zo dom/naief? Heeft zij de hele tijd geleefd in een leugen? Je gooit minstens 12 jaar huwelijk toch niet zomaar weg?
Dus zij zei dat ze zondag weg wilde, en jij zei dat je voor de kinderen wilde zorgen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Oke, maar ik wik er voor de volle 100% voor de kinderen zijn.
Ik ben ruim drie maanden thuis geweest en daarna weer rustig begonnen met werk. nu werk ik 6 uur per dag vier dagen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef quirina het volgende:
Of ze is gewoon zlef doorgedraaid omdat TS overspannen is en vind dat hij alles moet doen.
Samen leven met iemand die alleen maar overspannen is is heel moeilijk.
Die had je al, je was alleen nog niet zo duidelijk in beeld geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Tof ik krijg een hoofdrol in deze soap.
Maar, wie seinde jou in dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn man (vriend) is niet betrokkendie zit met mijn moeder de top2000 te zingen
Cowboy, mevr Daf en degene die mij inseinde kennen elkaar uit een ander topic.
En Daf is niet hun achternaam
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als ik het zo lees denk ik: misschien moet jij de kinderen eens meenemen.
Maar ik ken je verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |