Als je kinderen zelfstandig naar school kunnen en/of gaan, dan gok ik dat ze 's morgens ook zelfstandig een boterham zullen eten, en tegen de tijd dat ze weer uit school zijn zit moeders wel klaar met de theepot.quote:
Qua financieel mag jij gaan dokken dus maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:04 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar dan blijft de vraag gaat zij het redden met de kinderen.
Dan moeten we zien dat we de kant van mevrouw Daf46 te lezen krijgen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Er is altijd twee kanten aan een verhaal. En als ik dit verhaal zo lees, dan merk ik dat het gewoon niet compleet is. Lastig dus om de situatie juist te bekijken.
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Er is altijd twee kanten aan een verhaal. En als ik dit verhaal zo lees, dan merk ik dat het gewoon niet compleet is. Lastig dus om de situatie juist te bekijken.
Dit is Fok!. Elke user is hier perfect in staat de volledige situatie volkomen accuraat te duiden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Hexxenbiest het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef Puntenjager het volgende:
Als ik zo tussen de regels doorlees weet ik niet of je er zo rouwig om moet zijn...
Waarschijnlijk staat de volgende Richard of Christiano-D’Angelo al klaar voor haar die kan helpen.quote:
Zij is wel bekend op FOK!, maar heeft er naar mij weten niks op gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moeten we zien dat we de kant van mevrouw Daf46 te lezen krijgen.
Als ze op FOK! post zal het vast ergens staan.
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.
Ze wil gewoon de discussie niet aangaan en heeft haar beslissing genomen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog erg veel vragen maar daar heeft zij geen antwoord op, het is een gevoel zegt ze dan.
Wat moet TS dan doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.
Persoonlijk vind ik het nogal een naar moment om de kinderen te vertellen dat je uit elkaar gaat, en ik heb weinig met kerst en dergelijke, maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Ze hebben in elk geval de tijd om het deels in de vakantie te kunnen later bezinken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze behoorlijk overspannen is, en of dat (mede) veroorzaakt is door dingen die in jullie huwelijk spelen weet ik niet, maar het kan nog best zo zijn dat ze dit gevoel nu heeft omdat ze overspannen is, en dus sowieso niet in staat is weloverwogen beslissingen te nemen.
Persoonlijk vind ik het nogal een naar moment om de kinderen te vertellen dat je uit elkaar gaat, en ik heb weinig met kerst en dergelijke, maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Beetje onzin dit. Elk moment is kut. Nu, over 2 weken, 1 maand, een half jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:13 schreef Leandra het volgende:
maar ik zou er wel voor passen de kerstvakantie van m'n kinderen zo op z'n kop te zetten.
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.quote:
Nee man. Ze zitten heel de dag thuis zonder afleiding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:15 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ze hebben in elk geval de tijd om het deels in de vakantie te kunnen later bezinken.
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee man. Ze zitten heel de dag thuis zonder afleiding.
Gaan ze naar school, dan is er in ieder geval nog afleiding in de vorm van vriendjes, activiteiten etc.
Echt: nee.
Als je heel de dag thuis zit met de kinderen hebben ze ook geen afleiding.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Storneren het volgende:
[..]
Beetje onzin dit. Elk moment is kut. Nu, over 2 weken, 1 maand, een half jaar.
Ik denk dat het voor je kinderen goed is als ze even afleiding hebben. Maar ik weet niet veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.
waarschijnlijker zit ze op internet omdat ze jouw gezeur over t huishouden niet meer aan kan en jij totaal geen water bij de wijn wil doen en alleen maar wil dat zíj verandert. Het is n vlucht.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:37 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een van de vragen waar ik ook mee zit.
Zou ik ook graag doen, maar dan moet het wel kunnen. En helaas kan dat gewoonweg niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.
Ik heb erg veel water bij de wijn gedaan, maar het hielp niets.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarschijnlijker zit ze op internet omdat ze jouw gezeur over t huishouden niet meer aan kan en jij totaal geen water bij de wijn wil doen en alleen maar wil dat zíj verandert. Het is n vlucht.
Je lijkt de scheiding al zo'n beetje te hebben geaccepteerd. Wat zit jou precies dwars?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
En als ze weg willen kan dat, met mij of met hun vriendinnetjes.
Mijn kinderen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:24 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je lijkt de scheiding al zo'n beetje te hebben geaccepteerd. Wat zit jou precies dwars?
We hebben geen ruzie, en dat wil ik graag zo laten. Zoals ik al zei, als ze wil kan ze meelezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Murmeli het volgende:
Nou daf, een beetje minder zelfmedelijden en meer vertrouwen in de vrouw met wie je 12 (?) jaar bent samen geweest zou je wel sieren denk ik.
Ik vind de situatie voor jou ook echt vreselijk klote, en ik denk dat zowel jou als je vrouw niets te verwijten is en dat jullie beiden gewoon je best doen.
En ja, het is heel erg voor de kinderen, maar zoals iemand hier ook schrijft: bij elkaar blijven als je klaar bent met elkaar is ook niet goed voor de kinderen.
Maar ik vind hier modder gaan zitten smijten zinloos. Praat dan samen met iemand om in ieder geval in een sfeer van wederzijdse waardering uit elkaar te gaan.
Hoe dan ook, ik wil je wel alle sterkte wensen de komende tijd
Ik wil dit nog even quoten omdat ik het een goeie opmerking vind. Als het even kan zou ik je aanraden dit te doen. Zij het door een vakantie te nemen of door gewoon naar je ouders, vrienden of familie te gaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mens lekker laten zitten waar ze zit en wat leuks met de kinderen gaan doen... laat haar maar uithuilen bij een "vriendin", en het zal ook vast de aanzet zijn om niet samen oud en nieuw te vieren, maar als ik TS was dan ging ik lekker met de kinderen een weekje weg... Ze zoekt het maar uit in haar eentje.
Het huis is nu redelijk aan kant, Acceptabel tenminste.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef quirina het volgende:
Als je beiden zo'n moeite hebt met het huishouden op orde te houden kan je toch ook een werkster inhuren om wat werk te verrichten?
ik geloof je niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:23 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb erg veel water bij de wijn gedaan, maar het hielp niets.
weer een bekende?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Oh en daf: als het jou slecht lijkt voor de kinderen dat ze zondag gaat, dan gaat ze niet hoor
Moet je t alleen wel zeggen tegen haar.
Dat maakt het wel makkelijker, maar als degene die thuis is de rommelkont is, en degene die werkt degene is die het netjes wil hebben dan helpt het waarschijnlijk nog weinig.... tegen de tijd dat de werker thuis is is het alweer een zooitje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:26 schreef quirina het volgende:
Als je beiden zo'n moeite hebt met het huishouden op orde te houden kan je toch ook een werkster inhuren om wat werk te verrichten?
je vergeet je ego.quote:
Alle mannen zijn slecht boehoooeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof je niet.
Volgens mij benjijgewoon een eikel die zichzelf aanpast in dingen waarvan hij dénkt dat z'n vrouw daar waarde aan hecht en die ondertussen helemaal níets doet waar ze ook echt wat aan heeft.
Niet zeggen dat ze z'n derde kind is bijvoorbeeld
Penisnijd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik geloof je niet.
Volgens mij benjijgewoon een eikel die zichzelf aanpast in dingen waarvan hij dénkt dat z'n vrouw daar waarde aan hecht en die ondertussen helemaal níets doet waar ze ook echt wat aan heeft.
Niet zeggen dat ze z'n derde kind is bijvoorbeeld
Dat ben ik met je eens, maar je weet zelf ook dat een overspannen hoofd dat soms ff iets minder goed doorziet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:28 schreef Daf46 het volgende:
[..]
weer een bekende?
Zij moet die beslissing nemen, het is haar verantwoordelijkheid.
Dat weet ik wel, maar toch begrijp ik het niet precies. Co-ouderschap, 50-50. Prima toch? Waarom maak jij je zorgen? Omdat je vrouw rommelig is? Denk je dat kinderen niet gelukkig kunnen zijn bij een rommelige moeder?quote:
Ja Jo, dat weet ik maar als je kan beslissen om te scheiden omdat je alles helder ziet, dat zie je dit ook.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar je weet zelf ook dat een overspannen hoofd dat soms ff iets minder goed doorziet.
En al zijn jullie op punt van uit elkaar gaan, dan nog blijft overleg op dit punt nodig.
ik ben vast niet de enige die hier leest dat TS zichzelf nogal geweldig en zielig vindt en zn vrouw af zit te zeiken en ik ben zéker niet 'anti-man', ik vind dit gewoon een ontzettende kutmanier van praten over z'n ex, zwaar denigrerend en vooral uit woede. Wat niet gek is als je dit nieuws totáál niet verwachtte en het nog zo vers is, maar realistisch is het in elk geval niet imo.quote:
over n vrouw die zich totaal niet meer op haar plek voelt iig en of dat nou komt door overspannenheid of niet, ze zit gewoon zwaar kut in haar vel. Huishouden wordt ws ook beter als zij zich zelf beter voelt. Tenminste, dat zie je vaker.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze eerst eens uit haar overspannen toestand moet komen voor je je huwelijk weg gooitOf ben je zo'n lul TS? Of heeft ze toch een andere man gevonden (online?
). Jezus, twee kinderen, kerst, donderslag bij heldere hemel willen scheiden en dan ipv aan je relatie werken daar waarschijnlijk met vreemden over klagen online en dan maar besluiten dat scheiden makkelijker is dan actie ondernemen. Huishouden, chatten, niet meer willen vechten. Waar gaaaaat dit over.
Maar wat moet TS dan doen??quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze eerst eens uit haar overspannen toestand moet komen voor je je huwelijk weg gooitOf ben je zo'n lul TS? Of heeft ze toch een andere man gevonden (online?
). Jezus, twee kinderen, kerst, donderslag bij heldere hemel willen scheiden en dan ipv aan je relatie werken daar waarschijnlijk met vreemden over klagen online en dan maar besluiten dat scheiden makkelijker is dan actie ondernemen. Huishouden, chatten, niet meer willen vechten. Waar gaaaaat dit over.
Is een punt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:33 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja Jo, dat weet ik maar als je kan beslissen om te scheiden omdat je alles helder ziet, dat zie je dit ook.
Jij kent hem of haar, begrijp ik?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:27 schreef Murmeli het volgende:
Oh en daf: als het jou slecht lijkt voor de kinderen dat ze zondag gaat, dan gaat ze niet hoor
Moet je t alleen wel zeggen tegen haar.
Je hebt gelijk, het zou beter zijn als ik een weekje weg ga, maar de kinderen hebben ook hun moeder nodig. Ze is maar één dagje weg.quote:
Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat moet TS dan doen??
Zeggen dat ie niet wil scheiden? Terwijl zij blijkbaar al ergens anders zit?
Je bent komende week toch vrij?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.
een proefscheiding heb ik ook al voorgesteld, maar ook daar was niet over te praten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...
Serieus?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zou beter zijn als ik een weekje weg ga, maar de kinderen hebben ook hun moeder nodig. Ze is maar één dagje weg.
Ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
nee, ik ben tot en met maandag bij ze en dan komt er een loge uit Noorwegen. De beste vriendin van mijn oudste dochter. En als het moet ben ik dinsdag en woensdag gewoon vrij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent komende week toch vrij?
[..]
Wacht. Jij bent de vriendin?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
moet ze zelf weten, ik ben er niet bang voor. Voor haar staat er van mijn kant niks nieuws in als het goed is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Serieus?
Bizar dat je er een topic over opent. Hoop je dat ze dit laat lezen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.
Een vakantie is de makkelijkste oplossing. Misschien is er binnen de mogelijkheden iets anders te bedenken?
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is een punt.
Feit blijft voor mij dat je het moet zeggen als je iets niet ok vindt.
Over de beslissing om te willen scheiden ga ik niks zeggen. Ik heb daar geen mening over, ken jullie beiden niet voldoende.
Enige dat ik denk te weten is dat jullie beiden geen slechte bedoeldingen hebben.
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.
Ben jij zijn vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
Oh my god!
Privé problemen worden hier open en bloot besproken terwijl bekenden/betrokkenen meelezen/mee reageren! Bizar idd!
Dank je, maar volgens mij weet mijn vrouw hier niet van. Dat zij dit doet bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
MAAR WAAROM?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
En uithuilen zal t niet echt zijn, eerder afleiden denk ik.
Dus.. zij heeft ook een FOK! account?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
Echt, ik weet niet wat ik hier allemaal van moet vinden. Het klinkt alsof ze even haar verstand kwijt is. Weg gaan en even afstand nemen: prima. Ga desnoods een week of langer bij die of een andere vriendin logeren. Maar even besluiten dat je wilt scheiden en het dan direct even aan de kinderen vertellen en de volgende dag lekker weg gaan? Ik kan er niet bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar jij kan wel iets zeggen over haar mentale staat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewend
Maar ze kent haar beter dan haar man, waar ze al minimaal 12 jaar bij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Copycat het volgende:
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Daf46 het volgende:
Jezus, ik zoek alleen maar lotgenoten.
Zoals ik al zei in mijn Topic.
The fuck.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Fok is hier niet geschikt voor
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Fok is hier niet geschikt voor
Maar de vraag is dan: was daf niet eerlijk/duidelijk tegen mevr Daf, of mevr Daf niet eerlijk tegen mij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.
Jou is immers verteld dat Daf46 het geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, terwijl hij dat eigenlijk wel vindt.
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getiptquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |