Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef n00b13 het volgende:
Maar wat moet TS dan doen??
Zeggen dat ie niet wil scheiden? Terwijl zij blijkbaar al ergens anders zit?
Je bent komende week toch vrij?quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik zal er de hele dagen voor ze zijn, ze hebben juist dan hun ouders nodig lijkt mij.
een proefscheiding heb ik ook al voorgesteld, maar ook daar was niet over te praten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk even afstand van elkaar nemen, kijken wat dat met haar doet. Want ze heeft voor mijn gevoel plots besloten dat dit de oplossing is tegen haar ellendig voelen en ik vraag me dat ten sterkste af. Nu al over scheiden praten met de kinderen etc vind ik echt voorbarig...
Serieus?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het zou beter zijn als ik een weekje weg ga, maar de kinderen hebben ook hun moeder nodig. Ze is maar één dagje weg.
Ja.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:39 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is de vriendin waar ze mee heeft afgesproken.
nee, ik ben tot en met maandag bij ze en dan komt er een loge uit Noorwegen. De beste vriendin van mijn oudste dochter. En als het moet ben ik dinsdag en woensdag gewoon vrij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent komende week toch vrij?
[..]
Wacht. Jij bent de vriendin?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
moet ze zelf weten, ik ben er niet bang voor. Voor haar staat er van mijn kant niks nieuws in als het goed is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Serieus?
Bizar dat je er een topic over opent. Hoop je dat ze dit laat lezen?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Het zou beter zijn voor jullie allemaal als jullie 2 nu even weg zijn van elkaar.
Een vakantie is de makkelijkste oplossing. Misschien is er binnen de mogelijkheden iets anders te bedenken?
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja.
We hadden de afspraak onder voorbehoud gemaakt omdat het even afwachten is hoe de kinderen het nieuws opnemen.
Zij gaf aan dat Daf er geen probleem in ziet, maar blijkbaar is dat wel zo.
Wmb heroverwegen jullie het nog even na het gesprek met de kinderen hoor.
Oh en we zijn niet lesbisch
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is een punt.
Feit blijft voor mij dat je het moet zeggen als je iets niet ok vindt.
Over de beslissing om te willen scheiden ga ik niks zeggen. Ik heb daar geen mening over, ken jullie beiden niet voldoende.
Enige dat ik denk te weten is dat jullie beiden geen slechte bedoeldingen hebben.
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Maar wat hebben jullie dan afgesproken? Ze komt toch gewoon een dagje langs? Koffie, kletsen, haar hart luchten etc. Lijkt mij niets vreemds aan.
Ben jij zijn vrouw?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:47 schreef Hexxenbiest het volgende:
Oh my god!
Privé problemen worden hier open en bloot besproken terwijl bekenden/betrokkenen meelezen/mee reageren! Bizar idd!
Dank je, maar volgens mij weet mijn vrouw hier niet van. Dat zij dit doet bedoel ik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij bent de vriendin waar ze komt uithuilen zondag maar je kent ze geen van beiden goed genoeg om een mening te hebben over hun huwelijk en/of de wens te willen scheiden?
Maar ondertussen zit je hier wel de kant van mevrouw Daf toe te lichten?
Kan ze dat niet zelf doen, ze heeft vast niet echt een "woordvoerder" nodig.
MAAR WAAROM?!quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
En uithuilen zal t niet echt zijn, eerder afleiden denk ik.
Dus.. zij heeft ook een FOK! account?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze heeft geen zin om haar fok nick te koppelen aan dit topic, en ik praat niet namens haar.
Verder ken ik haar wat beter dan hem maar idd niet heel goed. En al kende ik haar beter dan zou ik me nog niet bemoeien met de reden van scheiden.
Echt, ik weet niet wat ik hier allemaal van moet vinden. Het klinkt alsof ze even haar verstand kwijt is. Weg gaan en even afstand nemen: prima. Ga desnoods een week of langer bij die of een andere vriendin logeren. Maar even besluiten dat je wilt scheiden en het dan direct even aan de kinderen vertellen en de volgende dag lekker weg gaan? Ik kan er niet bij.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewendquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, als je zaterdag de bom dropt op een paar kinderen van 8 en 11, dat vind ik het behoorlijk laf om zondag gelijk de kuierlatten te nemen omdat je zelf zo nodig naar een vriendin moet....
Je dropt een bom en vervolgens ben je er gewoon de volgende dag niet als je kinderen vragen of opmerkingen hebben?
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Maar jij kan wel iets zeggen over haar mentale staat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat lijkt me heel fijn voor haar.... ook vooral omdat ze er dan niet voor haar kinderen hoeft te zijn, die vast ook wel wat aandacht en/of afleiding kunnen gebruiken.
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als ze vragen oid hebben dan gaat mevr Daf niet naar mij toe hoor. Ze is echt niet zo'n slechte moeder als hier wordt voorgewend
Maar ze kent haar beter dan haar man, waar ze al minimaal 12 jaar bij is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Copycat het volgende:
De afleiding die alleen een vage kennis kan bieden.
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Daf46 het volgende:
Jezus, ik zoek alleen maar lotgenoten.
Zoals ik al zei in mijn Topic.
The fuck.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Van een gemeenschappelijke kennis van mij en mevr Daf.
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Fok is hier niet geschikt voor
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
En ik stel voor om hier idd mee te nokken en dat jullie het ff samen uitzoeken. Want dit levert niks op voor jou Daf.
Maar de vraag is dan: was daf niet eerlijk/duidelijk tegen mevr Daf, of mevr Daf niet eerlijk tegen mij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk zijn er sowieso al verschillen in opvatting over of Daf46 het wel of geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, dus ik zou het criterium "als de kinderen er een probleem mee hebben" ook niet zo serieus nemen.
Jou is immers verteld dat Daf46 het geen probleem vindt dat ze zondag weggaat, terwijl hij dat eigenlijk wel vindt.
Dus er is nog een kennis die hier meeleest en die heeft jou weer getiptquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
FOK! is idd geschikter voor scheidingen waarbij de andere partij geen woordvoerder heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?
Eerst mevrouw Daf en de dag erna meneer Daf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien kan meneer Daf maandag even wat afleiding bij je krijgen?
Klopt, maar we weten niet wie het zijn toch. Er zijn geen gezichten bij de users.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het ziet er wel wat zielig uit. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |