Het gaat vooral om duidelijk communiceren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
Nee, het gaat om verantwoordelijkheidsgevoel.
En als zij dat niet toont dan mag jij haar daarop wijzen. Jullie zijn samen ouders en blijven dat hoor! Soms mag je best je tanden laten zien hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk zijn, als jij zegt dat JIJ er zondag voor ze wilt zijn, dan is dat weinig meer dan een mededeling, terwijl je het eigenlijk als sneer bedoelde dat zij haar kinderen kennelijk niet belangrijk genoeg vindt om er zondag voor ze te zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:13 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jouw rel met r49 was veel cooler.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, en dat valt mij erg van haar tegen, maar zij ziet het helder en ik moet zeggen ik op het moment even niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dat kan dus. Zij eist zondag geen 50% op.
Linkje graag!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Trebo het volgende:
KAN ER ALSJEBLIEFT IEMAND EVEN EEN TEKENING MAKEN MET HOE DIT NOU ALLEMAAL PRECIES ZIT MET AL DIE USERS
Dankje wel.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ook een stuk overzichtelijker trouwens!
Dit.quote:
Je bedoelt de wie heeft wie gedaan lijst?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.
Ik sta er niet op, geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal te newbie zijn om op boebiedoe's lijst te staan.
Een zangeres.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is Ariana? Je Russian Bride?
Dat is een prinses lul.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is Ariana? Je Russian Bride?
Zij weet toch wat er morgen te gebeuren staat, zij ziet toch ook de consequenties. Het is en blijft haar beslissing.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk zijn, als jij zegt dat JIJ er zondag voor ze wilt zijn, dan is dat weinig meer dan een mededeling, terwijl je het eigenlijk als sneer bedoelde dat zij haar kinderen kennelijk niet belangrijk genoeg vindt om er zondag voor ze te zijn.
Overigens valt het me tegen dat je na 12 jaar huwelijk nog niet dusdanig duidelijk weet te zijn dat ze zoiets niet oppakt.
Of ze pakt het wel op maar het kan haar geen reet schelen.
Ze laat haar kinderen achter om zelf wat afleiding te zoeken na het droppen van zo'n bom, en dan is zij degene die het helder ziet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:18 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Nee, en dat valt mij erg van haar tegen, maar zij ziet het helder en ik moet zeggen ik op het moment even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |