Sure.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.
gr gr
Gewoon zeggen dat ze moeten zoeken in de binnenstad van Amsterdam naar dealers van buitenlandse afkomst die je "cocaine voor een goed prijsje kunnen verkopen".quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef WoodenAxe het volgende:
Hé vragen waar iemand drugs scoort in het uitgaan en vrije tijd forum mag toch niet?
Ha, toto!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Niet weten hoe oud Frank isdan ben je wl geflopt
Mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:01 schreef Toto69 het volgende:
Niet weten hoe oud Frank isdan ben je wl geflopt
Die shit is niet illegaal toch.quote:
Dat zijn gewoon medicijnen?quote:
Geen idee, houd me niet zo bezig met drugs enzoquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die shit is niet illegaal toch.
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Geen idee, houd me niet zo bezig met drugs enzo
Hella nein.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Gaat dit nou bog over de user verkiezingen
Nee, Hoink ziet inmiddels door de bomen het bos ook niet meerquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Al 84 delen niet man.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik heb vernomen dat Frank meer verjaardagen heeft meegemaakt dan dat StevenMac notes heeft gekregen, dus dat is behoorlijk oud.
Hehe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar ik heb vernomen dat Frank meer verjaardagen heeft meegemaakt dan dat StevenMac notes heeft gekregen, dus dat is behoorlijk oud.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee maar, hoe kom je eropquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heb zo'n idee dat djedje wat jonger is dan ik ben.
ey david. hoe is de leefquote:
Ja, er komt weer een bannetje aan voor guus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe em de groetjes!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Hoi Frank.
Dp, frank is 38
Groeten uit de kelder van slaapzak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |