Wat doet een man van nog geen 57 in het bejaardentehuis?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kan af en toe ook zomaar hier in het bejaardentehuis komen zitten met je reacties guus.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoe oud ben je nou wel Frankie?
Of niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig zit mijn meisje niet op FOK!. Wat zal zij veel aandacht krijgen dan van jullie.
je zoekt nu wel aandachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig zit mijn meisje niet op FOK!. Wat zal zij veel aandacht krijgen dan van jullie.
quote:
Tijdje geleden nog gezegd middels een raadseltje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoe oud ben je nou wel Frankie?
quote:
Haha, jullie cynisme. Love it!quote:
Doe nog eens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tijdje geleden nog gezegd middels een raadseltje.
Nou nee, dan word ik opgepakt en staat er een angry mob voor mijn deur.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:56 schreef Fylax het volgende:
Post het raadsel nog eens dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
leeftijd van Sint Nicolaas x 2 ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.quote:
Geestelijke leeftijd van PausNicolaas x2quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
leeftijd van Sint Nicolaas x 2 ?
Welk topique?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Was eenmalig.
Ben nu weer een 21 jarige zwartharige en zeer gespierde jonge halfgod.
nee volgens mij nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:00 schreef WoodenAxe het volgende:
Hé vragen waar iemand drugs scoort in het uitgaan en vrije tijd forum mag toch niet?
Je ex langzaam af zien takelijk nadat ze het uit heeft gemaakt onder het mom van "ik heb je niet meer nodig"quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wss gwn een dikke troll die zogenaamd knap is door de mantel der liefde en waar je zodra het uit is weer van moet kotsen.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |