Jeetje. Daar wil je niet zijn kan ik je vertellen.quote:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?quote:
Geen wonder dat die continue bloed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje. Daar wil je niet zijn kan ik je vertellen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:06 schreef d4v1d het volgende:
Frank tyf die kutkoter eens uit gam en gc
Welk merkquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaat bier lekker worden? Net weer een op en het is nog steeds smerig
Ik had een kater die zondagquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
KLB / Frank_Drebin is moderator geworden
Heinekenquote:
Het zal hard waaien, dan is het wel klote. Als het enkel sneeuw was, slechts kleine vertragingenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?
Iemand weet hoe het vorig jaar op schiphol was met sneeuw? Ze hebben strooiwagens ja. Maar er zal vast wel het een en ander anders gaan.
Weltrusten, pap!quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Bedje wacht al op me
Tjauw!
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
Goed. Morgen weer terug vliegen naar Nederland. Daar?
trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Bedje wacht al op me
Tjauw!
Gewoon niet zeiken en doorzuipen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wanneer gaat bier lekker worden? Net weer een op en het is nog steeds smerig
Hallonquote:
Wacht. Als jij 57 zou zijn, en jij mij 'pap' noemt, hoe oud ben ik dan wel niet.quote:
joe sahbiquote:
Probeer eens speciaalbier ofzo. Kan t niet echt omschrijven maar ik vind westmalle lekkerder dan pils zoals grolsch heineken en die zooiquote:
Heel heel heel oud. Maar dat voel je dadelijk vanzelf nog wel als de baby er is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wacht. Als jij 57 zou zijn, en jij mij 'pap' noemt, hoe oud ben ik dan wel niet.
Ik vind het meeste speciaalbier juist fucking smerig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Probeer eens speciaalbier ofzo. Kan t niet echt omschrijven maar ik vind westmalle lekkerder dan pils zoals grolsch heineken en die zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |