Dat dus, en gevaarlijk, breken veel takken van bomen door de sneeuw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef TMan het volgende:
Het is hier wel echt te smerig om te lopen, half gesmolten slushsneeuwwaterijsspul. Hopelijk is het morgen beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:10 schreef Maraca het volgende:
Ga lopen in de sneeuw zeiden ze, is leuk zeiden ze.. niet miepen zeiden zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
Op de site van Mio staat:quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat die voor snelheid en afstand moet connecten met de gps van je telefoon?
HR zonder borstband lijkt me ook wel ideaal inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:54 schreef zoz het volgende:
[..]
Op de site van Mio staat:
Houdt aantal stappen, het tempo, de snelheid, de afstand en het aantal calorieën bij voor een allesomvattend inzicht in uw dagelijkse inspanningen.
Maar nergens staat dat het een gps heeft. Dus hoe hij afstand berekent, geen idee.
Persoonlijk wil ik toch alle data op mijn telefoon hebben. Zal alleen de hartslag informatie van de mio willen krijgen. Heb voor de Mio fuse gekozen omdat Hr makkelijk af te lezen is tijdens activiteit, via bluetooth met apps kan werken en op de sportschool kan paren met de loopband. Ohja en geen borstand
ik heb ook naar deze zitten kijken maar ga de jawbone up 3 bestellen. Komt 30/1/15 uit. Zit ook geen gps op, afstand wordt berekend door de stappen teller. Voordeel is inderdaad ook dat de hartslag niet via een borstband gemeten word en hij ook andere sporten registreer zoals zwemmen en fietsen. De Mio fuse heeft alleen wel een display waarop je je hartslag ziet, de jawbone geeft dat weer in de app op je telefoon.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:54 schreef zoz het volgende:
[..]
Op de site van Mio staat:
Houdt aantal stappen, het tempo, de snelheid, de afstand en het aantal calorieën bij voor een allesomvattend inzicht in uw dagelijkse inspanningen.
Maar nergens staat dat het een gps heeft. Dus hoe hij afstand berekent, geen idee.
Persoonlijk wil ik toch alle data op mijn telefoon hebben. Zal alleen de hartslag informatie van de mio willen krijgen. Heb voor de Mio fuse gekozen omdat Hr makkelijk af te lezen is tijdens activiteit, via bluetooth met apps kan werken en op de sportschool kan paren met de loopband. Ohja en geen borstand
Gisteren 28km de Limburgse klei van mijn schoenen gelopen. Er zit nu weer gewoon Hollandse modder op. Hier op veel plaatsen ook nattesneeuwplakmodderspul, net geen slush. Met wind mee ging lopen uitstekend!quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef TMan het volgende:
Het is hier wel echt te smerig om te lopen, half gesmolten slushsneeuwwaterijsspul. Hopelijk is het morgen beter!
Ik verkies mooi de warmte van mijn huis boven de kou en het risico op glijpartijen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:13 schreef Guard het volgende:
Mooi weer vandaag, maar het ziet er hier uit als een grote ijsbaan. Eerst maar eens even verkennen voordat ik vrolijk op mijn muil ga met lopen.
Laats was er bij een groep waar ik loop ook eén die zo'n ding had. Stond er dat ze 12,5 kilometer had gelopen, terwijl het toch echt maar een kleine 10km was. Afstand en snelheid meten lukt niet met stappen tellen. In mijn optiek is dat ding dus waardeloos, zeker als je ook nog over verschillende ondergronden gaat lopen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:06 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
afstand wordt berekend door de stappen teller.
Ik heb een vivosmart voor op mijn werk. Weleens omgedaan tijdens een rondje lopen. Paslengte staat korter ingesteld dan dat ik doe tijdens hardlopen en nog kwam er een zeer overdreven kilometeraantal uit.quote:Op zondag 28 december 2014 09:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Laats was er bij een groep waar ik loop ook eén die zo'n ding had. Stond er dat ze 12,5 kilometer had gelopen, terwijl het toch echt maar een kleine 10km was. Afstand en snelheid meten lukt niet met stappen tellen. In mijn optiek is dat ding dus waardeloos, zeker als je ook nog over verschillende ondergronden gaat lopen.
Leuk!!quote:Op zondag 28 december 2014 09:10 schreef YUR het volgende:
Straks crossen. Ben benieuwd of mijn voeten wel of niet gaan bevriezen, want het is er zeiknat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |