Precies. En voor die 7 euro...quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, da's inderdaad netjes ja. Tja, zij kunnen er ook niks aan doen.
Bij garmin kan je er ook eentje invullen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:11 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind de mail van de organisatie best netjes:
[..]
Wbt de challenge: ik zit er redelijk goed in de buurt. Kwestie van zowel mee- als tegenvallers.
Misschien dat ik komend jaar geen challenge doe. Dat gedoe met invullen
Dat doe ik inderdaad. Dan hoef je zelf niet bij te houden, doet Garmin voor jequote:Op zaterdag 27 december 2014 12:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Bij garmin kan je er ook eentje invullen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Bij garmin kan je er ook eentje invullen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:38 schreef Cynic het volgende:
Maar eens zien of ik dit jaar überhaupt nog ga lopen. Schiet nog niet hard op met beter worden.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb toch wel zin om te gaan lopen. Wat was het ook alweer? Niet miepen maar lopen?
Welke maat heb jij? Ik heb hier twee thermo-tights van de Lidl liggen in maat L. Perfect voor dit weer. En omdat twee wat overdreven is, mag er best ééntje weg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:25 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, terug van mijn 50' joggen. Hier is t toch niet echt fijn lopenmaar we zijn toch geweest!
Ik weet zeker dat er mensen waren die mij zagen die dachten dat ik gek was. Hier is t 1 en al natte sneeuw en dus bagger waar je door heen loopt. Na 10' al natte voeten. Toch ook maar eens kijken of ik ergens een dikkere tight heb liggen want deze van Nike is nu toch echt te koud. Verder ook maar op zoek naar trail schoenen want het was glibberen hier en niet echt lekker ontspannen lopen. Misschien ook van die gaiters er bij zoeken...
Niet miepen maar lopen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:45 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb toch wel zin om te gaan lopen. Wat was het ook alweer? Niet miepen maar lopen?
Zelf heb ik meestal m van mannen tights. Ben slank postuur en 1.73m. Is t een beetje kwaliteit?quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welke maat heb jij? Ik heb hier twee thermo-tights van de Lidl liggen in maat L. Perfect voor dit weer. En omdat twee wat overdreven is, mag er best ééntje weg.
Ja, is prima. Ik heb ze al 3 jaar. Maar ik denk dat als je normaal mannen-M hebt, deze te ruim is voor je. Wacht, ik zoek even een foto op waar ik m aan heb.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Zelf heb ik meestal m van mannen tights. Ben slank postuur en 1.73m. Is t een beetje kwaliteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Quoi het volgende:
Lekker Liesje![]()
Ik hoop dat er nog wat oncharmante foto's van de kerstcross komen. Intussen een plaatje (van een afstandje) geschoten door GotC. Ik was er bijnaMooie foto toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toch een beetje een mooi weer loper. Ik geef t eerlijk toe...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Quoi het volgende:
Lekker Liesje![]()
Ik hoop dat er nog wat oncharmante foto's van de kerstcross komen. Intussen een plaatje (van een afstandje) geschoten door GotC. Ik was er bijnaJe vliegt! Ik vind het een mooie foto:YSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Begrijp ik het goed dat die voor snelheid en afstand moet connecten met de gps van je telefoon?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef zoz het volgende:
Zojuist een Mio fuse sporthorloge besteld. Hartslag via pols en geen borstband. Bluetooth en ant+ voor endomondoVia mio global besteld met een gevonden promo code op internet. Hij kostte dan maar 135 euro . Heb dr zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |