Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Die zag ik al aankomen inderdaad... Balen als je je al ingeschreven hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Gelukkig maar. Ze hanteren een niet-geld-terug beleid namelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:37 schreef Tarahumara het volgende:
Daar heb je dan de hele maand voor getraind![]()
![]()
Maar ik had me nog niet ingeschreven![]()
Ik ga vanmiddag zelf wel ff de route (ongeveer) lopen. Ik moet nog 66 km voor m'n challenge dit jaar
Hier hebben we helemaal niks, nada noppes. Mijn derde kerstdagloop/oudejaarsloop gaat dan ook gewoon door hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
Wij gaan op familiebezoek in Friesland vandaag
Ik ging toch al nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomen inderdaad... Balen als je je al ingeschreven hebt
Hier in het hoge Noorden van NH ligt niks. Grote kans dat er in Friesland ook niks ligt dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:
Weer of geen weer, we gaan gewoon, hoor. In de afgelopen jaren is het weleens erger geweest![]()
Zwabber, veel plezier daar aan de overkant!
| 1 2 | [b]20 juni [url=http://www.mar-athon.com/]Mar-athon - Sneek[/url][/b] [*]Joooo-pi - HM |
Ja, helemaal mee eens, hoor! Is ook min of meer toevallig dat dit zo is gekomen. Ik had niet gedacht dat ik HM's zou gaan lopen. Maar toen ik daarvoor ging trainen ging ik al snel over mijn persoonlijke challenge heen en zo stond ik toch lang bovenaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
Lekker belangrijk wie er "bovenaan" staat, die challenge is persoonlijk en geen competitie.
Nee hoor, het kan ook zijn dat men niet iedere keer de voortgang update, en dat dus nu een flink aantal km's erbij komenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, hoor! Is ook min of meer toevallig dat dit zo is gekomen. Ik had niet gedacht dat ik HM's zou gaan lopen. Maar toen ik daarvoor ging trainen ging ik al snel over mijn persoonlijke challenge heen en zo stond ik toch lang bovenaan.
Opvallend dat er net voor het einde van het jaar dan nog iemand zijn challenge naar beneden bijstelt, toch?
Dan vul je een onrealistisch laag aantal km's in en dan sta je bovenaan, nou joepiehoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Is toch geinig om bovenaan te staan? Ik snap dat wel. Heel belangrijk is het niet natuurlijk, maar wel leuk.
ik wist niet dat je kwaad werd...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan vul je een onrealistisch laag aantal km's in en dan sta je bovenaan, nou joepiehoor
ja, dat kan. Maar dan heb je wel heeel lang niet geupdatedquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan ook zijn dat men niet iedere keer de voortgang update, en dat dus nu een flink aantal km's erbij komen
+1quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
Wij gaan op familiebezoek in Friesland vandaag
En dat!quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:
Weer of geen weer, we gaan gewoon, hoor. In de afgelopen jaren is het weleens erger geweest![]()
mja, ik vond het ook wel leuk, maar wel met de gedachte dat mijn doelstelling op 1 januari 2014 echt 650km was. Ik heb mijn doelstelling nooit aangepast.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Is toch geinig om bovenaan te staan? Ik snap dat wel. Heel belangrijk is het niet natuurlijk, maar wel leuk.
Corniel heeft een marathontraining doorlopen, dan maak je wel wat km's in een relatief korte tijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, dat kan. Maar dan heb je wel heeel lang niet geupdated
ok, daarom begin ik er ook even over. Als dat zo is, dan is het gewoon knap gedaan. Ik kende de achtergrond nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Corniel heeft een marathontraining doorlopen, dan maak je wel wat km's in een relatief korte tijd
Och kerst en zo brengt de beste Scrooge in me naar bovenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
ik wist niet dat je kwaad werd...
geen vlokjequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:22 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Hier in het hoge Noorden van NH ligt niks. Grote kans dat er in Friesland ook niks ligt dus.
Oooh geweldig (die sauna en bubbelbad), veel plezier! Wij geen even op en neerquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
+1
(Plakken er drie nachten hotel aan vastniet lopen maar nog meer lekker eten, sauna, bubbelbadje
)
[..]
En dat!
Yup. Of zelfs als je je challenge naar beneden moet bijstellen ivm een blessure oid. Op 31 december verdient iedereen een lintjequote:Op zaterdag 27 december 2014 10:48 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Het is pas knap als je je challenge eigenlijk net iets te hoog hebt ingezet maar uiteindelijk toch haalt, ongeacht of je nu 400 of 2000 hebt ingevuld.
Ik zeg bridgen of dartenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Na een streak van 3 dagen schaatsen en 3 dagen rennen met allemaal flinke afstanden gun ik mijn voeten een dagje rust, maar ik wil wel sporten dus even bedenken wat te doen. Racefietsen wordt ook niets met dit weer..
Zit er ook een stopknop op jou?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Na een streak van 3 dagen schaatsen en 3 dagen rennen met allemaal flinke afstanden gun ik mijn voeten een dagje rust, maar ik wil wel sporten dus even bedenken wat te doen. Racefietsen wordt ook niets met dit weer..
Zo lang ik lekker kan uitrusten en me fit voel niet! Misschien ga ik wel het krachthonk in, al krijg ik daar waarschijnlijk morgen en overmorgen spijt van..quote:
Geniet er van zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo lang ik lekker kan uitrusten en me fit voel niet! Misschien ga ik wel het krachthonk in, al krijg ik daar waarschijnlijk morgen en overmorgen spijt van..
Ik ben gewoon vergeten de challenge ook daar in te voeren. Dit had aan het halverwege het jaar bedacht (toen ik er een aantal maanden uit was geweest), en is deze waarde heb ik dan ook op Smashrun stond.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:43 schreef Guard het volgende:
Corniel heeft een marathontraining doorlopen (..)
Zo heb ik even getwijfeld om mijn challenge naar beneden bij te stellen vanwege de ellende de afgelopen maanden maar dat voelde nogal laf...ik heb hem gewoon niet gehaald...jammer dan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:29 schreef Corniel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon vergeten de challenge ook daar in te voeren. Dit had aan het halverwege het jaar bedacht (toen ik er een aantal maanden uit was geweest), en is deze waarde heb ik dan ook op Smashrun stond.
En ja, in voorbereiding om mijn M heb ik alleen al in 2,5 maanden tijd 500 km gelopen. En dan gaat het hard. Ik heb overwogen om mijn verwachting aan te passen om *NIET* bovenaan te komen, maar dat voelde nogal suf. Volgend jaar ga ik voor 1000 km.
Weet je toevallig ook vanuit welk land het horloge wordt verzonden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:01 schreef zoz het volgende:
Zojuist een Mio fuse sporthorloge besteld. Hartslag via pols en geen borstband. Bluetooth en ant+ voor endomondoVia mio global besteld met een gevonden promo code op internet. Hij kostte dan maar 135 euro . Heb dr zin in
Nee, dat had niet gekund inderdaad. Terecht wel. Maar ook jammer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:19 schreef Tarahumara het volgende:
Wel terecht dat de derde kerstdagloop is afgelast. Vieze gladde bende is het hier, daar ga je geen honderden hardlopers doorheen sturen.
Daar heb ik ook nog naar gekeken ja voor de douane gedoe. Alle Europese bestellingen worden verscheept vanuit de UK. Hij komt dus redelijk snel aan en geen invoerkosten en belastingen dat betaald moet worden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook vanuit welk land het horloge wordt verzonden?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:06 schreef zoz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog naar gekeken ja voor de douane gedoe. Alle Europese bestellingen worden verscheept vanuit de UK. Hij komt dus redelijk snel aan en geen invoerkosten en belastingen dat betaald moet worden.
Wbt de challenge: ik zit er redelijk goed in de buurt. Kwestie van zowel mee- als tegenvallers.quote:Beste Murmeli,
Door de barre weersomstandigheden ziet de Organisatie Derde Kerstdagloop zich genoodzaakt de loop af te gelasten.
Enerzijds door de omstandigheden op de verschillende afstanden maar tevens ivm de verkeersveiligheid in en om Arnhem.
De Organisatie zal handelen zoals aangegeven in de algemene voorwaarden bij inschrijven.
Indien na verrekening van de reeds gemaakte en nog te maken kosten een positief saldo resteert, wordt een goed doel gekozen en een gift ter beschikking gesteld van het goede doel.
Informatie mbt het mogelijk gekozen goede doel kan eenieder altijd vinden op de website van de Derde Kerstdagloop.
Met sportieve groet
de Stichting Derde Kerstdag Loop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |