Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Die zag ik al aankomen inderdaad... Balen als je je al ingeschreven hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:17 schreef YUR het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan de derde kerstdagloop in Arnhem te doen vandaag?
Die gaat niet door
[ afbeelding ]
Gelukkig maar. Ze hanteren een niet-geld-terug beleid namelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:37 schreef Tarahumara het volgende:
Daar heb je dan de hele maand voor getraind![]()
![]()
Maar ik had me nog niet ingeschreven![]()
Ik ga vanmiddag zelf wel ff de route (ongeveer) lopen. Ik moet nog 66 km voor m'n challenge dit jaar
Hier hebben we helemaal niks, nada noppes. Mijn derde kerstdagloop/oudejaarsloop gaat dan ook gewoon door hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:52 schreef Quoi het volgende:
Wij gaan op familiebezoek in Friesland vandaag
Ik ging toch al nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 09:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomen inderdaad... Balen als je je al ingeschreven hebt
Hier in het hoge Noorden van NH ligt niks. Grote kans dat er in Friesland ook niks ligt dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:09 schreef Quoi het volgende:
Weer of geen weer, we gaan gewoon, hoor. In de afgelopen jaren is het weleens erger geweest![]()
Zwabber, veel plezier daar aan de overkant!
| 1 2 | [b]20 juni [url=http://www.mar-athon.com/]Mar-athon - Sneek[/url][/b] [*]Joooo-pi - HM |
Ja, helemaal mee eens, hoor! Is ook min of meer toevallig dat dit zo is gekomen. Ik had niet gedacht dat ik HM's zou gaan lopen. Maar toen ik daarvoor ging trainen ging ik al snel over mijn persoonlijke challenge heen en zo stond ik toch lang bovenaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
Lekker belangrijk wie er "bovenaan" staat, die challenge is persoonlijk en geen competitie.
Nee hoor, het kan ook zijn dat men niet iedere keer de voortgang update, en dat dus nu een flink aantal km's erbij komenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, hoor! Is ook min of meer toevallig dat dit zo is gekomen. Ik had niet gedacht dat ik HM's zou gaan lopen. Maar toen ik daarvoor ging trainen ging ik al snel over mijn persoonlijke challenge heen en zo stond ik toch lang bovenaan.
Opvallend dat er net voor het einde van het jaar dan nog iemand zijn challenge naar beneden bijstelt, toch?
Dan vul je een onrealistisch laag aantal km's in en dan sta je bovenaan, nou joepiehoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef mosselmossel het volgende:
Is toch geinig om bovenaan te staan? Ik snap dat wel. Heel belangrijk is het niet natuurlijk, maar wel leuk.
ik wist niet dat je kwaad werd...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan vul je een onrealistisch laag aantal km's in en dan sta je bovenaan, nou joepiehoor
ja, dat kan. Maar dan heb je wel heeel lang niet geupdatedquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:39 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, het kan ook zijn dat men niet iedere keer de voortgang update, en dat dus nu een flink aantal km's erbij komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |